Voor 1 nacht? Ze moet tot maandag wachten, dat zijn 4 nachten. Het is 1 nacht misschien extreem koud. Maar met 10 graden is het ook geen pretje. Ze heeft een elektrische kachel in de woonkamer gezet maar dat heeft niet veel nut. Het enige dat ze met zo'n kacheltje redelijk warm krijgt is de slaapkamer, dus dan zou ze 4 dagen in de slaapkamer moeten zitten.quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:43 schreef Pajanus het volgende:
wat moeten ze dan doen? een bouwkachel?
Hotel of financiële tegemoetkoming in 1 of 2 straalkacheltjes.quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:43 schreef Pajanus het volgende:
wat moeten ze dan doen? een bouwkachel?
Ze heeft een straalkachel, maar dat heeft niet veel nut, met 1 zo'n ding krijgt ze het misschien 3 graden warmer in de slaapkamer. Twee stuks krijg je een woonkamer van 7,50x3,75m niet mee warm.quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hotel of financiële tegemoetkoming in 1 of 2 straalkacheltjes.
Recht op huurvermindering voor die periode is er dacht ik toch al, bel ze op zeg dat je daar vanaf ziet en graag een bonnetje voor de 2 kacheltjes in wilt dienen. Het stroomgebruik voor die par dagen zou ik dan voor lief nemen.
En ze heeft geen sleutel? Of een sleutel bij de buren?quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:48 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Wij zijn op vakantie in het buitenland momenteel, dus dat gaat niet.
Nee, mijn vrouw en ik zijn de enige met een sleutel.quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:48 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En ze heeft geen sleutel? Of een sleutel bij de buren?
Ik weet er alles van (ooit 4 dagen in een oude woning met 3 oliekachels voor de bank gezeten) Maar een echt super oplossing is er amper. Zeker met deze temperaturen ben je met ergens logeren of een hotel echt het beste af. De eerste dag gaat nog wel, maar als je morgen opstaat heb je het gevoel dat je niet uit bed maar uit de voordeur stapt qua temperatuur.quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:47 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Ze heeft een straalkachel, maar dat heeft niet veel nut, met 1 zo'n ding krijgt ze het misschien 3 graden warmer in de slaapkamer. Twee stuks krijg je een woonkamer van 7,50x3,75m niet mee warm.
Vreemd, maar goed dan is dat idd geen optie. Ik denk dat de WBV gewoon zich beroept op overmacht. Hebben ze zelf niets aangeboden dan?quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:49 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Nee, mijn vrouw en ik zijn de enige met een sleutel.
Nee, geven de tip dat mijn dochter zich maar warm moet aankleden en maar paar keer warme douche moet nemen per dag. Doet ze al maar zodra ze onder de douche vandaan komt verkleumd ze weer.quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:50 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Vreemd, maar goed dan is dat idd geen optie. Ik denk dat de WBV gewoon zich beroept op overmacht. Hebben ze zelf niets aangeboden dan?
de woningbouw mag haar niet 4 dagen in de kou laten staan maar bertus en dineke mogen dat wel?quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:49 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Nee, mijn vrouw en ik zijn de enige met een sleutel.
Ze heeft vandaag al meerdere keren gebeld, mijn vrouw heeft tegen 17u ook gebeld maar konden niks doen. Ze zeggen wel ga maar ergens logeren. Ze kreeg het aanbod bij een neef van ons te logeren maar ze heeft geen vervoer om daar naartoe te gaan, neef woont in Zwolle, mijn dochter in Ganzedijk en er rijdt geen bus daar. Buren hebben geen auto, anders hadden die haar naar station Scheemda kunnen brengen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:53 schreef soepkoe het volgende:
[..]
de woningbouw mag haar niet 4 dagen in de kou laten staan maar bertus en dineke mogen dat wel?![]()
serieus: lijkt me dat de wbv ook acuut wat moet doen, wat voor soort kachel dan ook of dat ze voor haar vergoeden wat het kost om iets te huren wat wel capaciteit heeft om iig de basis wat warm te krijgen (woonkamer bijvoorbeeld) of desnoods kosten van een hotelkamer? ik zou eens een belletje wagen naar de wbv..
Ze woont in een gehucht in oost-groningen maar heeft geen auto? Hoe doet ze boodschappen dan?quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:57 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Ze heeft vandaag al meerdere keren gebeld, mijn vrouw heeft tegen 17u ook gebeld maar konden niks doen. Ze zeggen wel ga maar ergens logeren. Ze kreeg het aanbod bij een neef van ons te logeren maar ze heeft geen vervoer om daar naartoe te gaan, neef woont in Zwolle, mijn dochter in Ganzedijk en er rijdt geen bus daar. Buren hebben geen auto, anders hadden die haar naar station Scheemda kunnen brengen.
Ze heeft wel thermoshirts, leggings en sokken te leen gekregen van de buren. Hopelijk helpt dat iets.
Ik weet dat je met Ganzedijk snel op bent qua buurtgenoten maar de buren zullen toch niet de enigen zijn die haar kunnen helpen? Wellicht bij buren/ andere buurtgenoten blijven slapen?quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:57 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Ze heeft vandaag al meerdere keren gebeld, mijn vrouw heeft tegen 17u ook gebeld maar konden niks doen. Ze zeggen wel ga maar ergens logeren. Ze kreeg het aanbod bij een neef van ons te logeren maar ze heeft geen vervoer om daar naartoe te gaan, neef woont in Zwolle, mijn dochter in Ganzedijk en er rijdt geen bus daar. Buren hebben geen auto, anders hadden die haar naar station Scheemda kunnen brengen.
Ze heeft wel thermoshirts, leggings en sokken te leen gekregen van de buren. Hopelijk helpt dat iets.
Op de fiets.quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:08 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ze woont in een gehucht in oost-groningen maar heeft geen auto? Hoe doet ze boodschappen dan?
Ze woont er nog maar kort, dus misschien een beetje vreemd om dan mensen te vragen om te overnachten, de meeste mensen heeft ze misschien een paar keer gesproken.quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:09 schreef soepkoe het volgende:
[..]
Ik weet dat je met Ganzedijk snel op bent qua buurtgenoten maar de buren zullen toch niet de enigen zijn die haar kunnen helpen? Wellicht bij buren/ andere buurtgenoten blijven slapen?
Als mijn buren met hetzelfde verhaal zouden aanbellen zouden we wel een plekje voor ze vinden al was het maar voor komende nacht..
En waarom kan ze niet op de fiets naar het station om naar die neef te gaan? Ik zie vanuit Ganzedijk dat station Winschoten maar 11 km fietsen is. Niet naast de deur maar best te doen.quote:
Er zijn daar al 2 fietsen van haar gejat dus dat ziet ze niet zitten. Ze heeft hem net geappt of die haar niet kan halen, i.v.m. de gladheid vond die dat link, ze had het al eerder gevraagd maar ze heeft toch maar weer gevraagd.quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:26 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
En waarom kan ze niet op de fiets naar het station om naar die neef te gaan? Ik zie vanuit Ganzedijk dat station Winschoten maar 11 km fietsen is. Niet naast de deur maar best te doen.
quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:35 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Er zijn daar al 2 fietsen van haar gejat dus dat ziet ze niet zitten. Ze heeft hem net geappt of die haar niet kan halen, i.v.m. de gladheid vond die dat link, ze had het al eerder gevraagd maar ze heeft toch maar weer gevraagd.
Zelfredzaamheid is tegenwoordig heel moeilijk moeilijk. Ik vind binnen 4 dagen nog best vlot eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:42 schreef sirdanilot het volgende:
Dan zet ze hem toch extra goed vast, eventueel op een wat veiligere fietsparkeerplaats in de buurt?
Ik vind dit allemaal een beetje geneuzel hoor. De woningcorporatie komt al een nieuwe CV ketel installeren. Ze kan in de tussentijd gewoon ergens anders naartoe. En anders wordt het maar een paar dagen afzien.
Ze kan ook iemand anders uit het dorpje vragen om haar even weg te brengen. Het is toch geen Amish dorp waar niemand een auto heeft?
Alleen maar beren op de weg. Ik krijg altijd jeuk van die mensen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:45 schreef jitzzzze het volgende:
Alleen maar redenen waarom dingen niet zouden kunnen. Ik zie vanuit TS maar weinig oplossingen komen.
Met de taxi (want er rijdt geen bus) naar een luxe hotel brengen t/m dinsdag.quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:47 schreef Janneke141 het volgende:
Wat wil je dat de woco doet, TS? Een nieuwe ketel toveren?
Ik ook, ik heb al 5 goede oplossingen voorbij zien komen in dit topic. En TS komt niet verder dan dat het allemaal niet kan.quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen maar beren op de weg. Ik krijg altijd jeuk van die mensen.
Moet je nagaan dat die vader vanuit zijn vakantie-adres dit probeert te regelen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen maar beren op de weg. Ik krijg altijd jeuk van die mensen.
Dan was het nog kouder.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:05 schreef Varr het volgende:
10 graden? Staan de deuren en ramen open?
Als ik nu de kachel uit zet, dan is het morgenochtend hier ook niet veel warmer meer dan 10 graden. Niet iedereen woont in een goed geïsoleerd huis wat na 2000 gebouwd is. En woningcorporaties staan niet echt bekend om hun investeringen in het energiezuinig maken van hun oudere woningen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:05 schreef Varr het volgende:
Dit dus. Gewoon een weekendje vanuit de slaapkamer leven. Studenten doen niets anders.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:11 schreef Ivo1985 het volgende:
Enerzijds is natuurlijk de woningcorporatie verantwoordelijk voor een goed werkende verwarmingsinstallatie en daar schieten ze nu tekort. Plaatsing van een nieuwe ketel binnen 2 werkdagen is echt best wel netjes, maar het valt vervelend voor de bewoner dat er een weekend tussen zit.
Het zou dan sieren als ze even een simpele elektrische 2 kachel langs zouden brengen. Of 2, in voor de woonkamer en 1 voor de slaapkamer, mits deze op een andere elektra groep zijn aangesloten.
Anderzijds is er vanuit de bewoner nu ook best een starre opstelling om niet zelf een oplossing te zoeken. Een elektrisch kacheltje kost een paar tientjes en daarmee kun je zelfs een slecht geïsoleerde slaapkamer tot tropische temperaturen stoken. De woonkamer echt aangenaam warm stoken zal niet helemaal lukken, maar ijskoud zal het ook niet meer zijn met zo'n kachel.
En ook ergens gaan logeren, kan toch niet zo'n probleem zijn? Of is de bewoner wereldvreemd.
Zelfs die zijn er niet in de buurt. (ja 15km verderop)quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:22 schreef Innisdemon het volgende:
Geen fok!ers in de buurt?
TS: maak ff 100eu over naar je dochter, kan ze een b&b in.
Al was TS nou in Hongerige Wolf gaan wonen dan klonk het nog wel een beetje cool.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:24 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zelfs die zijn er niet in de buurt. (ja 15km verderop)
Veel meer afgelegen dan Ganzedijk word moeilijk in Nederland.
Doe qua afgelegenheid dan gelijk nieuw statenzijl.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Al was TS nou in Hongerige Wolf gaan wonen dan klonk het nog wel een beetje cool.
Ze woont er nu bijna een jaar, dus nog niet heel lang.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:46 schreef fokexpert het volgende:
Volgens mij zit je lekker alles goed te praten..... En wil jij of zij totaal geen actie ondernemen.......
Je zegt dat ze niet naar de buren kan omdat ze daar net woont. En in de OP zeg je dat dit al de 9e keer in 11 maanden tijd is.
Ik weet niet hoe lang ze daar in jouw ogen moet wonen om de buren te vragen? Of iemand anders die ze kent...
Ze kookt op inductie.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien alle 4 pitten van het gasfornuis aanzetten? Waterkoker overuren laten maken is ook een oplossing. Die dingen leveren minimaal 1000W ofzo. Anders nog een paar 100W gloeilampen indraaien als ze die nog heeft; alle beetjes helpen.
Lang genoeg om de buren om hulp te vragen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:53 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Ze woont er nu bijna een jaar, dus nog niet heel lang.
Dan moet je daar ook geld voor hebben. Ze heeft niet veel en wij kunnen haar nu niks geven omdat we niet in de buurt zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met de taxi (want er rijdt geen bus) naar een luxe hotel brengen t/m dinsdag.
Als je na een jaar nog geen contact hebt gelegd met je buren dan gaat dat nooit meer gebeuren. En daar plukt ze nu de vruchten van.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:53 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Hoef je geen deuren en ramen voor open te hebben hoor. Bij mij was het laatst 5 graden in huis toen de cv ketel kapot was.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:05 schreef Varr het volgende:
Inderdaad. Zelfs als je alleen een "Goedemorgen"- en "Lekker weertje buurman"-contact met je buren hebt, kun je vragen of ze een kacheltje hebben. 80% kans dat ze of een kachel hebben of je voor de koffie uitnodigen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je na een jaar nog geen contact hebt gelegd met je buren dan gaat dat nooit meer gebeuren. En daar plukt ze nu de vruchten van.
Met een 2000W convectorkachel met ventilator verwarm je makkelijk een ruimte van 20m2 tot 20 graden. Been there, done that. Wel de stroomkosten zien te declareren.quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:47 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Ze heeft een straalkachel, maar dat heeft niet veel nut, met 1 zo'n ding krijgt ze het misschien 3 graden warmer in de slaapkamer. Twee stuks krijg je een woonkamer van 7,50x3,75m niet mee warm.
Ik doe het idd met een straalkachel in de slaapkamer (ouderwetse gashaard in de woonkamer, geen CVquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:06 schreef Dromer het volgende:
[..]
Met een 2000W convectorkachel met ventilator verwarm je makkelijk een ruimte van 20m2 tot 20 graden. Been there, done that. Wel de stroomkosten zien te declareren.
Die dingen zijn niet zo idioot duur.
Ik had toen een huis uit 1900 met enkel glas. Enig voordeeltje was dat de gevel op het noorden lag en dus niet veel wind ving.quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:08 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Ik doe het idd met een straalkachel in de slaapkamer (ouderwetse gashaard in de woonkamer, geen CV) en dat gaat prima.
Natuurlijk weten we niet hoe goed of slecht het huis geisoleerd is.
Lijkt me genoeg om eens kennis gemaakt te hebben met je buren.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:53 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Als het 10 graden is dan valt het nog mee vind ik, vooral met de temperatuur buiten. Bij mij thuis was het laatst 5 graden in de woonkamer en toen was het buiten nog niet zo koud dan nu.quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:08 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Ik doe het idd met een straalkachel in de slaapkamer (ouderwetse gashaard in de woonkamer, geen CV) en dat gaat prima.
Natuurlijk weten we niet hoe goed of slecht het huis geisoleerd is.
Als ze van Acantus huurt (wat ik denk gezien het om Ganzedijk gaat) dan krijgt ze echt geen leenkachel. Ik heb laatst ook een paar dagen zonder verwarming gezeten terwijl het maar 5 graden was in huis. Ze zal gewoon moeten wachten tot maandag.quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien kan je dochter morgen de woningcorporatie bellen en het probleem uitleggen? Die hebben misschien wel leenkacheltjes ofzo.
Dit dus, zeker als ze geen kleine kinderen heeft, het is even behelpen maar zeker te overbruggen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zelfredzaamheid is tegenwoordig heel moeilijk moeilijk. Ik vind binnen 4 dagen nog best vlot eerlijk gezegd.
Elektrisch kacheltje kopen of van iemand lenen voor die periode en niet de hele tijd verwachten dat anderen je wel komen helpen of moeten helpen.
Zo heb ik laatst mijn woonkamer ook ietsje warmer gekregen dan de 5 graden. Op de salontafel en op de eettafel 2 platte borden gezet vol met waxinelichtjes. Werd niet heel warm, mee toch wel een paar graden warmer. Op het tafeltje naast de bank een tentkacheltje neergezet zodat het op de plek waar ik zat toch wat warmer was.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:24 schreef hottentot het volgende:
En waxinelichtjes(hoewel veel mensen die helaas niet meer in huis hebben tegenwoordig)
En ga een paar buren bij langs of er wat te lenen valt, als je echt geluk hebt heeft er iemand een zibro kamin in de werkplaats of schuur.
Denk dat Acantus gewoon aan bezuinigingen doet. Ken iemand die al 3 jaar ellende heeft met de ketel, ding gaat om de haverklap kapot maar ze willen geen nieuwe plaatsen. Diegene zit ook regelmatig een paar dagen zonder cv omdat er geen monteur tijd heeft om langs te komen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:25 schreef GM78 het volgende:
Is het hier beter geregeld. Voor een paar jaar terug ook de cv kapot. In de ochtend gebeld, en aan het einde van de dag hing er een nieuwe ketel.
Het huis had niet eens de tijd om af te koelen
quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:51 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Nee, geven de tip dat mijn dochter zich maar warm moet aankleden en maar paar keer warme douche moet nemen per dag. Doet ze al maar zodra ze onder de douche vandaan komt verkleumd ze weer.
Hoe kun je warm douchen als je CV ketel stuk is?quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:14 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Als ze van Acantus huurt (wat ik denk gezien het om Ganzedijk gaat) dan krijgt ze echt geen leenkachel. Ik heb laatst ook een paar dagen zonder verwarming gezeten terwijl het maar 5 graden was in huis. Ze zal gewoon moeten wachten tot maandag.
Wat ik deed was gewoon paar keer onder een hele warme douche, de warme damp blijft nog wel ff hangen als je je aan het afdrogen en aankleden bent. Als ik een paar uur later het weer ijskoud had ging ik gewoon weer onder de douche.
Maar ik had weer het voordeel dat ik 's nachts niet thuis hoefde te zijn, heb gewoon een paar dagen bij mijn vriend geslapen, werd dus wel in een warm huis wakker.
Er zijn hier in de regio momenteel heel veel huurders van Acantus met regelmatig cv problemen, 174 huishoudens als ik me niet vergis. Allemaal ketels die tussen 2013 en 2016 zijn geplaatst. Hoorde laatst van een kennis dat er in Winschoten in een leegstaande woning testen worden gedaan met verschillende merken/types ketels zodat ze erachter komen welke de beste is.
Dat vraag ik me idd ook af.quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
[..]
Hoe kun je warm douchen als je CV ketel stuk is?
quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
[..]
Omdat lang niet iedereen een combi-ketel heeft.quote:
Met behulp van een geiser, boiler of als er alleen een defect is aan het CV gedeelte van de ketel en de brander nog wel aan gaat voor het leveren van warm water.quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
[..]
Klopt, bij mij was laatst 1 of andere klep kapot waardoor de verwarming niet meer warm werd maar het water nog wel.quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:59 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Met behulp van een geiser, boiler of als er alleen een defect is aan het CV gedeelte van de ketel en de brander nog wel aan gaat voor het leveren van warm water.
Hij kan niet internetbankieren.quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:04 schreef Gunner het volgende:
Geef haar volgende keer dat je haar ziet een sleutel van je huis. Erg praktisch.
En je kan haar prima geld overmaken zodat ze wat dan ook iets kan regelen. Taxi, hotel, straalkachel. Je kan immers ook internetten in het buitenland.
Man man man, je ziet alleen problemen maar geen oplossingenIk begrijp daar echt helemaal niets van.
Lekker de buren voor jou laten stoken.....quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:49 schreef bascross het volgende:
Vier dagen zonder kachel, verschrikkelijk. Ik heb de kachel nooit aan. Nergens last van, dus die vier dagen moet ook wel te overleven zijn voor je dochter.
Dan kan je wel extreem goed tegen kou. Dat geldt natuurlijk niet voor iedereen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:49 schreef bascross het volgende:
Vier dagen zonder kachel, verschrikkelijk. Ik heb de kachel nooit aan. Nergens last van, dus die vier dagen moet ook wel te overleven zijn voor je dochter.
En waarschijnlijk een bijzonder goed geïsoleerde woning.quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan kan je wel extreem goed tegen kou. Dat geldt natuurlijk niet voor iedereen.
Precies.quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:58 schreef hottentot het volgende:
[..]
[..]
Omdat lang niet iedereen een combi-ketel heeft.
Ah oké, weer wat geleerdquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:59 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Met behulp van een geiser, boiler of als er alleen een defect is aan het CV gedeelte van de ketel en de brander nog wel aan gaat voor het leveren van warm water.
Zal wel meevallen. Echt warm is het hier niet binnen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:49 schreef hottentot het volgende:
[..]
Lekker de buren voor jou laten stoken.....
Niet extreem goed, maar ik doe gewoon een extra vest aan. Vind het zonde om de kachel aan te doen, overbodige luxe.quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jaren 30 woning die binnen drie jaar gesloopt wordt, isolatie? Wat is dat?quote:Op donderdag 5 januari 2017 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
En waarschijnlijk een bijzonder goed geïsoleerde woning.
Met een jaren 50 doorwaaiwoning zit je met dit weer niet lekker zonder verwarming.
Vroeger maakten ze dan vuur.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:08 schreef madam-april het volgende:
Maar ff laten we alsjeblieft niet al te dramatisch doen over een paar dagen zonder verwarming.. Vroeger overleefde ze het de hele winter gewoon zonder verwarming.. Dus die 4 dagen zal ze ook heus wel overleven..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |