Ik ook nietquote:
die heb ik als molquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die neger is de mol hoe wist hij dat anders zo snel!1!!1
Ja het moet pakkend he... nieuwe kijkers trekken......quote:
Ik denk dat bijna niemand dit kan volgenquote:
Ja. Inclusief hippe montage en kekke geluidjes.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja het moet pakkend he... nieuwe kijkers trekken......
Ditquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:34 schreef Revanches het volgende:
Iedere keer als ik Jeroen Kijk in de Vegte hoor denk ik dat er weer een nieuw item van rtl boulevard wordt aangekondigd.
De cameraman is de mol.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dat was wel erg toevallig met die camera erbij
ik dacht al waar ken ik die stem vanquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:34 schreef Revanches het volgende:
Iedere keer als ik Jeroen Kijk in de Vegte hoor denk ik dat er weer een nieuw item van rtl boulevard wordt aangekondigd.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:34 schreef Revanches het volgende:
yepquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Inclusief hippe montage en kekke geluidjes.
ja knap he dat zijn stem zo op die voice over lijktquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:34 schreef Revanches het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |