Nahja zonder die HACKS van PUTIN had ie wel gelijk, beetje vals spel zoquote:Op maandag 9 januari 2017 23:45 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Een of andere schrijver dacht dat Kilary zou winnen, en deelt nu wijn uit
Ik had voorspeld dat Trump bij de Democraten mee zou doen, leek er ook lange tijd opquote:Op maandag 9 januari 2017 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pfff.. .dan moet ik dat ergens gaan terugzoeken.
juist niet hans, ik haat jongerenquote:Op maandag 9 januari 2017 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Nu de vrienden van Joezi in beeld, kansenjongeren
Even een paar uitspraken teruggezocht:quote:Op maandag 9 januari 2017 23:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik had voorspeld dat Trump bij de Democraten mee zou doen, leek er ook lange tijd op
quote:Op zondag 6 november 2016 16:11 schreef Elfletterig het volgende:
Weet je wat pas écht raar is? Mensen die met droge ogen beweerden dat Trump geen kans zou maken. De genomineerde van de Republikeinse Partij heeft altijd een kans. Trump kan zelfs nog gewoon met de overwinning aan de haal gaan.
(Ging over iemand die commentaar gaf op de Trump-campagne)quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
Zegt ze nu echt "kansloze campagne" ??![]()
Onmiddellijk als ongeschikt afvoeren.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal zeker niet verbaasd reageren als Trump de winnaar blijkt. Wel onaangenaam verrast, want het is zeker weten slecht nieuws voor de stabiliteit én de economische situatie in de wereld.
nah zijn niet te redden hoor, na je 15e ben je amper nog te veranderen. Gewoon meer arbortus afdwingen bij tokkiesquote:Op maandag 9 januari 2017 23:52 schreef DrDentz het volgende:
Het probleem met kansarme jongeren is niet dat ze weinig kansen krijgen maar dat ze de vele kansen die ze krijgen nooit weten te benutten..
Volgens mij draait alles om opvoeding.quote:Op maandag 9 januari 2017 23:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
nah zijn niet te redden hoor, na je 15e ben je amper nog te veranderen. Gewoon meer arbortus afdwingen bij tokkies
Ik denk 50% nurture 50% nature, sommige kinderen worden gewoon crimineel geboren.quote:Op maandag 9 januari 2017 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij draait alles om opvoeding.
Daar geloof ik niet in. Er is wel een x-percentage dat aantoonbaar zwakbegaafd is en daardoor makkelijker beïnvloedbaar en dergelijke. Ik denk dat crimineel gedrag hoofdzakelijk wordt aangeleerd.quote:Op maandag 9 januari 2017 23:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik denk 50% nurture 50% nature, sommige kinderen worden gewoon crimineel geboren.
zit in ons allen, de verleiding is soms grootquote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet in. Er is wel een x-percentage dat aantoonbaar zwakbegaafd is en daardoor makkelijker beïnvloedbaar en dergelijke. Ik denk dat crimineel gedrag hoofdzakelijk wordt aangeleerd.
Ik ken hele nette ouders die 1 hele beschaafde dochter op hebben weten te voeden en 1 criminele randjongere waar ze geen grip op hadden.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet in. Er is wel een x-percentage dat aantoonbaar zwakbegaafd is en daardoor makkelijker beïnvloedbaar en dergelijke. Ik denk dat crimineel gedrag hoofdzakelijk wordt aangeleerd.
Aangezien het kinderen van dezelfde ouders zijn, is de kans des te kleiner dat ze crimineel zijn geboren. Die jongen ging waarschijnlijk met foute types om en kreeg al op jonge leeftijd crimineel gedrag aangeleerd...quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ken hele nette ouders die 1 hele beschaafde dochter op hebben weten te voeden en 1 criminele randjongere waar ze geen grip op hadden.
Nope, sommige mensen worden met een crimineel brein geboren. Lees iets van Dick Swaab. Homoseksualiteit is ook niet aangeleerd.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Aangezien het kinderen van dezelfde ouders zijn, is de kans des te kleiner dat ze crimineel zijn geboren. Die jongen ging waarschijnlijk met foute types om en kreeg al op jonge leeftijd crimineel gedrag aangeleerd...
Preceis, je hebt rechtsche menschen, fout, en de linksche menschen, goed. Rechtsch moet je uitroeienquote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nope, sommige mensen worden met een crimineel brein geboren. Lees iets van Dick Swaab. Homoseksualiteit is ook niet aangeleerd.
Vuile bolsjewiek!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Preceis, je hebt rechtsche menschen, fout, en de linksche menschen, goed. Rechtsch moet je uitroeien
Jammer van die andere dooie "diep in de nacht"twitter:JinekLive twitterde op dinsdag 10-01-2017 om 14:10:25Wie van deze twee collega's siert komende september de cover van Men's Health? Vanavond te gast: @maximhartman en H… https://t.co/qSWAkAZqWb reageer retweet
Welkom terug allen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 00:52 schreef Joezi het volgende:
Je haalt de kleurtjes alleen wat door elkaar
Ik word gek van al die tyfus reclames. Hippe zooi.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:02 schreef Elfletterig het volgende:
Die reclame van Hans Anders slaat ook nergens op. Die perfectionistische Lodewijk liep eerst met een grote boog om de Hans Anders heen: zo goedkoop, kon dat wel goed zijn?
Maar hij andere winkels werd hij "onaangenaam verrast door wat hij moest betalen". Hoezo? Als je bewust niet voor een goedkope winkel kiest, dan weet je toch dat je meer betaalt?
Schut is niet ingehuurd om z'n mening te geven. Hij presenteert sportprogramma's...quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Maxim is een man die uitkomt voor zijn mening. Schut straalt niksigheid uit.
Hoe wilde je die hiervoor aansprakelijk gaan stellen dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Joop Muntenman komt overal onderuit naïef mens
Een Blatter-minuutquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:12 schreef ddx het volgende:
Of we doen gewoon nog een keer een minuut stilte.
Had dus veel eerder moeten gebeuren.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap de boosheid van die vrouw wel, dat ze niet vooraf door het OM in kennis is gesteld van het nieuws van vandaag. Maar zoveel jaar later nog partijen gaan vervolgen is ook weinig zinvol.
In het Engels ook gewoon hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
In het Duits zou dit best wel eng klinken.
Haha, dat is ook zo'n beetje het meest ongeloofwaardige ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:16 schreef Zipportal het volgende:
Alleen Bin Laden heeft zijn periode gerekt.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
Die lijvige man in het midden, met die muts op, bleef gewoon stoïcijns kijken.
(Obama zal nog gemist worden... daar is eerst een jaartje of 2 Trump-beleid voor nodig)
Het volk krijgt de leiders die het verdient. Alhoewel je daar in de VS een kanttekening bij moet zetten, aangezien Clinton 3 miljoen stemmen méér kreeg dan Trump.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Republikeinse stemmers begint het door te dringen dat ze hun zorgverzekering gaan verliezen.
alsof ze in de overgang zat.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:22 schreef monkyyy het volgende:
Clinton blèrde ook altijd zo in die microfoon.
Nee.. het maakt verder ook niet uit wat daar gebeurt. Als daar een hypotheekcrisis uitbreekt, vloeit daar vast geen wereldwijde economische crisis uit voort.quote:
Die hele crisis is ook verzonnen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee.. het maakt verder ook niet uit wat daar gebeurt. Als daar een hypotheekcrisis uitbreekt, vloeit daar vast geen wereldwijde economische crisis uit voort.
deze man heeft geen huis die onder water staat.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die hele crisis is ook verzonnen.
De ondeugende maar lieve hond?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |