Trump 4 Pquote:Op zondag 6 november 2016 00:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Liever Trump dan die psycho-bitch Clinton.
Nou... North Carolina, Nevada en Florida heeft Trump al virtueel in de pocket. Ohio, de klassieke swing state, gaat vrijwel zeker voor Trump. Zelfs New Hampshire neigt nu steeds meer naar Trump.quote:Op zondag 6 november 2016 00:09 schreef jantjevertonghen het volgende:
4 swing states verliest ze echt niet
De meest gefrustreerde man is weer online. Frustie gaat het weer niet lekker in je leven?quote:
Haha, vraag je nou serieus of het goed gaat met mij, terwijl je zelf in een zware depressie zit?quote:Op zondag 6 november 2016 09:41 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
De meest gefrustreerde man is weer online. Frustie gaat het weer niet lekker in je leven?
Ja ik ven depressiefm beter dan schizofreen want als je grappen maakt over een zwaar depressief iemand (incl. Zelfmoordneigingen) ben je hartstikke ziek in je kop. Dus zoek hulp!quote:Op zondag 6 november 2016 09:43 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Haha, vraag je nou serieus of het goed gaat met mij, terwijl je zelf in een zware depressie zit?
Zelfmoordneigingen hebben en dan anderen ziek in de kop noemen. De hilariteit.quote:Op zondag 6 november 2016 11:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ja ik ven depressiefm beter dan schizofreen want als je grappen maakt over een zwaar depressief iemand (incl. Zelfmoordneigingen) ben je hartstikke ziek in je kop. Dus zoek hulp!
quote:Op zondag 6 november 2016 00:09 schreef jantjevertonghen het volgende:
Favoriet voor de overwinning bedoel ik dan. Kom op; het is vrij duidelijk dat die engerd van een Hillary wint. 4 swing states verliest ze echt niet en ze heeft altijd voorgestaan. Peilingen zijn vaak accuraat behalve met brexit (maar dat is niet te vergelijken met verkiezingen).
De beurzen gingen ook echt omlaag uit angst voor een Trump overwinning. Alsof dat gaat gebeuren.
Clinton wint en zal lekker de gutmensch uithangen en doorgaan zoals Obama: Luchtbellen kweken middels een torenhoge staatsschuld.
Onder welke steen heb jij gelegen? Trump heeft gewonnen. Was zelfs al bekend dat jij dit typte. Fokker gespot!quote:Op donderdag 10 november 2016 02:20 schreef Villas__Rubin het volgende:
Mensen die denken dat het Trump wordtClinton gaat denk ik met 75% winnen of zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |