Een dickpic van Jeroen. De heilige graal der pickpics.quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:34 schreef Pedroso het volgende:
Zal Jeroen ook een foto van zijn piemel in erectie naar zijn woonbootklanten sturen ?
Weet je wel hoe aanstootgevend jouw UI voor Zwollenaren is? We worden steeds weer herinnerd aan die verloren bekerfinale. Ik eis een verbod op jouw UI.quote:
Hahaquote:Op maandag 31 oktober 2016 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet je wel hoe aanstootgevend jouw UI voor Zwollenaren is? We worden steeds weer herinnerd aan die verloren bekerfinale. Ik eis een verbod op jouw UI.
Een beetje?quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Sofie klinkt een beetje subjectief.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:36 schreef Pedroso het volgende:
Trump of Clinton, beide totaal niet geschikt. Laat Trump het maar worden, puur om die Gutmenschen in Europa te trollen.
Wie is eigenlijk erger, George W. Bush, of Donald Trumpquote:Op maandag 31 oktober 2016 23:38 schreef Houtenbeen het volgende:
En dan allemaal weer verbaasd reageren op tv als Trump gewonnen heeft.
Beide zijn afgrijselijke mensen, maar Trump denkt dat Golbalw arming een hoax is en is een anti vaxxer.quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:38 schreef svann het volgende:
Het ergste is dat straks een van beiden president is.
Dan toch liever Hillary, lijkt me beter voor de wereld.
Ik zal zeker niet verbaasd reageren als Trump de winnaar blijkt. Wel onaangenaam verrast, want het is zeker weten slecht nieuws voor de stabiliteit én de economische situatie in de wereld.quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:38 schreef Houtenbeen het volgende:
En dan allemaal weer verbaasd reageren op 9 november als Trump gewonnen heeft.
De beurzen zullen wel in elkaar storten op 9 november.quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal zeker niet verbaasd reageren als Trump de winnaar blijkt. Wel onaangenaam verrast, want het is zeker weten slecht nieuws voor de stabiliteit én de economische situatie in de wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |