quote:Teams en haar managers
AFC Bournemouth - Eddie Howe
Arsenal - Arséne Wenger
Burnley - Sean Dyche
Chelsea - Antonio Conte
Crystal Palace - Alan Pardew Sam Allardyce
Everton - Ronald Koeman
Hull City - Mike Phelan Marco Silva
Leicester City - Claudio Ranieri
Liverpool - Jürgen Klopp
Manchester City - Josep Guardiola
Manchester United - José Mourinho
Middlesbrough - Aitor Karanka
Southampton - Claude Puel
Stoke City - Mark Hughes
Sunderland - David Moyes
Swansea City - Francesco Guidolin Bob Bradley Paul Clement
Tottenham Hotspur - Mauricio Pochettino
Watford - Walter Mazzarri
West Bromwich Albion - Tony Pulis
West Ham United - Slaven Biliç
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes
Speelschema
Fantasy Premier League
Programma Ziggo Sport
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 05-01-2017 13:40:10 ]
Ik heb afgelopen maandag (toen het weer begon) al direct na 20 min of zo weggezapt. Haar talkshows zijn altijd zo vreselijk slecht en gaan over de meest vreselijke non-onderwerpen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:07 schreef Brammess het volgende:
[..]
Waarom krijgt die achterlijke snol nog zendtijd?
Ik vind die Eva maar een arrogant loeder.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen maandag (toen het weer begon) al direct na 20 min of zo weggezapt. Haar talkshows zijn altijd zo vreselijk slecht en gaan over de meest vreselijke non-onderwerpen.
Met Eva zelf is overigens heel weinig mis mee.
Ik word echt 3x per week uitgenodigd om haar show bij te wonen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen maandag (toen het weer begon) al direct na 20 min of zo weggezapt. Haar talkshows zijn altijd zo vreselijk slecht en gaan over de meest vreselijke non-onderwerpen.
Met Eva zelf is overigens heel weinig mis mee.
Wel geil tho.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind die Eva maar een arrogant loeder.
Op wie doel je?quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Waar is die verslaafde Chelsea-fan eigenlijk gebleven ?
Pik niet omhoog krijgengenotquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind die Eva maar een arrogant loeder.
Gewogen en te licht bevonden. Terug naar Almere City die man.quote:
Jammer dat ik weer op verkeerde pot betquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:14 schreef Bolasie het volgende:
Hafc gaat wel voor de 2e dag op rij gelijk krijgen.
In de CL anders niet. Maar dat gold voor heel Spurs.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Alli is wel at it in de topwedstrijden.
Spurs in de CL was wel echt heel triest, ja.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In de CL anders niet. Maar dat gold voor heel Spurs.
Pochettino ging daar in de do-or-die-wedstrijd van Tottenham zijn beste spelers sparen voor het weekend erop. Die man is onnavolgbaar.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In de CL anders niet. Maar dat gold voor heel Spurs.
Zo'n reactie was te verwachten als je het scherp stelt. Natuurlijk zijn er voorbeelden te noemen van topwedstrijden die leuk waren. Alleen kan je er niet vanuit gaan dat een topwedstrijd leuk is, in tegendeel, je kan er beter vanuit gaan dat ze niet al te spectaculair zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Clasico-mythe dat alleen Mourinho v Pep leuk was. In het tijdperk Rijkaard waren daar ook leuke versies van en onder Tata Martino was Real Madrid 3-4 FC Barcelona een groot feest.
Alleen zijn er nu allemaal managers die heel goed hun huiswerk doen waardoor de kans veel minder groot is dat het gegarandeerd leuk wordt.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
In Engeland lijkt me het absolute aantal topwedstrijden wel wat hoger.
Ook omdat ze niet in hun eigenstadion speeldequote:Op woensdag 4 januari 2017 22:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Spurs in de CL was wel echt heel triest, ja.
Vermoed dat ze de EL ook lekker gaan laten voor wat 't is. Zou me niet veel verbazen.
Zo geeft Iniesta ze ook altijdquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eriksen laat zien wat voor voorzetten nog effectief kunnen zijn in het hedendaagse topvoetbal: vanaf hoek / randje 16. Vanaf achterlijn terugtrekken werkt alleen in een counter.
Ja, juist omdat alles kapot geanalyseerd wordt gaat toeval een belangrijkere spelen: of dat ene kansje er wel of niet in gaat.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen zijn er nu allemaal managers die heel goed hun huiswerk doen waardoor de kans veel minder groot is dat het gegarandeerd leuk wordt.
nr 3 4 en 5 hebben straks weer europees programma + FA Cupquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:19 schreef Toto69 het volgende:
As it stands:
1. Chelsea 49 ptn. 42:15 = +27
2. Liverpool 44 ptn. 48:23 = +25
3. Tottenham 42 ptn. 39:14 = +25
4. Man. City 42 ptn. 41:22 = +19
5. Arsenal 41 ptn. 44:22 = +22
Genot.
Dan zullen ze volgend seizoen wel degraderen uit de Premier Leaguequote:Op woensdag 4 januari 2017 22:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ook omdat ze niet in hun eigenstadion speelde
Voordeel(tje) voor Chelsea ja.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
nr 3 4 en 5 hebben straks weer europees programma + FA Cup
Zonde dat Liverpool altijd zo onnodig die punten laat liggenquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:19 schreef Toto69 het volgende:
As it stands:
1. Chelsea 49 ptn. 42:15 = +27
2. Liverpool 44 ptn. 48:23 = +25
3. Tottenham 42 ptn. 39:14 = +25
4. Man. City 42 ptn. 41:22 = +19
5. Arsenal 41 ptn. 44:22 = +22
Genot.
Zesde met 39, maar heb die bewust weggelaten omdat ik die gewoon écht niet mee zie doen om het kampioenschap.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
United gaat zich ook nog wel omhoog werken, hoor.
Yes, hadden gerust 1e kunnen staan na vanavond. Doelsaldo zegt ook wel veel, 23 tegen al. 48 voor is dan wel weer heel sterk, maar we weten allemaal dat het probleem bij Liverpool in de verdediging en keepert zit.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zonde dat Liverpool altijd zo onnodig die punten laat liggen
Ik weet zeker dat ze het in het begin lastig gaan krijgen , zag je bijv ook met ajaxquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zullen ze volgend seizoen wel degraderen uit de Premier League
Ah, zo. Maar Chelsea zal ook niet heel veel punten gaan verspelen in de komende drie maanden (dus tot april). Alleen Arsenal en Liverpool zijn lastige klanten, waarvan ik Arsenal niet in staat zie itt Liverpool om Chelsea te pijnigen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zesde met 39, maar heb die bewust weggelaten omdat ik die gewoon écht niet mee zie doen om het kampioenschap.
Beter halen ze daar wat voor deze winter, maar zal wel niet gebeuren.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Yes, hadden gerust 1e kunnen staan na vanavond. Doelsaldo zegt ook wel veel, 23 tegen al. 48 voor is dan wel weer heel sterk, maar we weten allemaal dat het probleem bij Liverpool in de verdediging en keepert zit.
Klopt. Tottenham had ik wel verwacht, spelen sterk en in goede vorm. Arsenal is veel te wisselvallig. Liverpool zie ik alleen serieus meedoen als in de wintertransferwindow flink geinvesteerd wordt in de verdediging.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, zo. Maar Chelsea zal ook niet heel veel punten gaan verspelen in de komende drie maanden (dus tot april). Alleen Arsenal en Liverpool zijn lastige klanten, waarvan ik Arsenal niet in staat zie itt Liverpool om Chelsea te pijnigen.
quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:23 schreef gniffie het volgende:
Alli![]()
Klaassen schiet er in dat team wel 30 in per jaar.
Nou ja, ik zie ze wel één verdedigende versterking halen. Maar daarmee is het probleem w.m.b. nog niet opgelost.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter halen ze daar wat voor deze winter, maar zal wel niet gebeuren.
Alleen is de winterperiode nooit een goed moment om je te versterken voor cruciale posities. Ik denk dat er weinig spelers zijn die in de winter gehaald zijn en echt geslaagd zijn. Buiten Suarez.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt. Tottenham had ik wel verwacht, spelen sterk en in goede vorm. Arsenal is veel te wisselvallig. Liverpool zie ik alleen serieus meedoen als in de wintertransferwindow flink geinvesteerd wordt in de verdediging.
Je stroomt halverwege het seizoen in in een compleet nieuw team, eventueel compleet nieuwe competitie. Dat is heel lastig ja, aanpassen en acclimatiseren e.d.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen is de winterperiode nooit een goed moment om je te versterken voor cruciale posities. Ik denk dat er weinig spelers zijn die in de winter gehaald zijn en echt geslaagd zijn. Buiten Suarez.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kunnen beter deze winter en komende zomer gebruiken om de selectie echt goed in balans te brengen ja. Al zie ik het wel gebeuren dat ze dan ineens Coutinho kwijtraken.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie ze wel één verdedigende versterking halen. Maar daarmee is het probleem w.m.b. nog niet opgelost.
Feyenoorders hebben geen verstand, daarom zijn het ook Feyenoorders.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn er zoveel trolls hier of zijn mensen echt zo dom?
Coutinho zit er dik in ja. Als Liverpool de verdediging en keeper op orde brengt en aanvallend en op het middenveld niet te veel inlevert kan het eindelijk eens wat worden. Klopp is een fantastische coach, manager, noem het maar op die Liverpool echt kampioen kan maken. Maar wel met de juiste middelen en spelers.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kunnen beter deze winter en komende zomer gebruiken om de selectie echt goed in balans te brengen ja. Al zie ik het wel gebeuren dat ze dan ineens Coutinho kwijtraken.
Zou maar beginnen met een LB. James Milner wil je gewoon niet op LB hebben en Moreno hoeven we het niet over te hebbenquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Coutinho zit er dik in ja. Als Liverpool de verdediging en keeper op orde brengt en aanvallend en op het middenveld niet te veel inlevert kan het eindelijk eens wat worden. Klopp is een fantastische coach, manager, noem het maar op die Liverpool echt kampioen kan maken. Maar wel met de juiste middelen en spelers.
In de breedte is er ook nog wel wat werk te verrichten voor Liverpool. Op twee/drie spelers na kom je bij Liverpool vaak vrij snel uit op jeugd.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Coutinho zit er dik in ja. Als Liverpool de verdediging en keeper op orde brengt en aanvallend en op het middenveld niet te veel inlevert kan het eindelijk eens wat worden. Klopp is een fantastische coach, manager, noem het maar op die Liverpool echt kampioen kan maken. Maar wel met de juiste middelen en spelers.
En de selectie moet wel breder worden, want volgend seizoen zullen ze ook wel Europees gaan spelen. Als je nu kijkt wat daar soms op de bank zit is dat ook niet veel.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moreno is gewoon niet goed genoeg. Boring James Milner vind ik niet bizar slecht, maar ook daarmee win je de strijd niet m.i...quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou maar beginnen met een LB. James Milner wil je gewoon niet op LB hebben en Moreno hoeven we het niet over te hebben
Klopt. Jeugd de kans geven is goed en ook een kenmerk van Klopp, maar een beetje breedte is niet verkeerd. Zeker niet met een Sturridge die regelmatig geblesseerd is, die kun je vaak zat al wegstrepen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de breedte is er ook nog wel wat werk te verrichten voor Liverpool. Op twee/drie spelers na kom je bij Liverpool vaak vrij snel uit op jeugd.
quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je stroomt halverwege het seizoen in in een compleet nieuw team, eventueel compleet nieuwe competitie. Dat is heel lastig ja, aanpassen en acclimatiseren e.d.
Off:Niet met je land naar een eindtoernooi willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat Stijn zegt ja. Maar Klopp zal daar wel mee bezig gaan lijkt me zo.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de selectie moet wel breder worden, want volgend seizoen zullen ze ook wel Europees gaan spelen. Als je nu kijkt wat daar soms op de bank zit is dat ook niet veel.
Ik ben sowieso redelijk gecharmeerd van Kyle Walker (als voetballer)quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:29 schreef PSVCL het volgende:
walker en rose hebben heel die flanken van chelea gesloopt
Milner doet het boven verwachting daar vind ik. Maar als je verder wil dan moet je hem gewoon vervangen, maar goed. Ik wens ze sowieso veel sterkte om nieuwe CV's te vinden, dat is nog lastig en hun ook nog inspelen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moreno is gewoon niet goed genoeg. Boring James Milner vind ik niet bizar slecht, maar ook daarmee win je de strijd niet m.i...
[..]
Klopt. Jeugd de kans geven is goed en ook een kenmerk van Klopp, maar een beetje breedte is niet verkeerd. Zeker niet met een Sturridge die regelmatig geblesseerd is, die kun je vaak zat al wegstrepen.
Eens. Dat is ook gewoon een project voor de langere termijn.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Milner doet het boven verwachting daar vind ik. Maar als je verder wil dan moet je hem gewoon vervangen, maar goed. Ik wens ze sowieso veel sterkte om nieuwe CV's te vinden, dat is nog lastig en hun ook nog inspelen.
Ik ookquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat Stijn zegt ja. Maar Klopp zal daar wel mee bezig gaan lijkt me zo.
[..]
Ik ben sowieso redelijk gecharmeerd van Kyle Walker (als voetballer)
Een simpele schaduwspits met een aardige dribbel maar wel een geweldig inzicht in de 16. Aan de bal heeft die nog niets gedaan. Dan moet het van Eriksen komen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn er zoveel trolls hier of zijn mensen echt zo dom?
Handelingssnelheid, verstoppertje spelen...quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:23 schreef gniffie het volgende:
Alli![]()
Voetenwerk en fysiek is echt zoveel beter.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
Een simpele schaduwspits met een aardige dribbel maar wel een geweldig inzicht in de 16. Aan de bal heeft die nog niets gedaan. Dan moet het van Eriksen komen.
Maar het komt uit het buitenland dan is het 100x beter dan de Eredivisie! Mensen lachen zich wss nog steeds suf dat Milik voor 35 miljoen is er verkocht.
Meh, weet niet of 'ie dat aan kan, hij is geloof ik 26 dus er is op zich nog ruimte voor ontwikkeling.quote:
Als Klaassen echt zo goed dan moet hij dat maar eerst laten zien bij Ajax. Veel meer het spel bepalen en assists leveren. Dele Alli is 10x beterquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
Een simpele schaduwspits met een aardige dribbel maar wel een geweldig inzicht in de 16. Aan de bal heeft die nog niets gedaan. Dan moet het van Eriksen komen.
Maar het komt uit het buitenland dan is het 100x beter dan de Eredivisie! Mensen lachen zich wss nog steeds suf dat Milik voor 35 miljoen is er verkocht.
Klaasen kan dit tempo nooit bijhouden manquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:23 schreef gniffie het volgende:
Alli![]()
Klaassen heeft ook lang niet de 'durf' die Alli heeft.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als Klaassen echt zo goed dan moet hij dat maar eerst laten zien bij Ajax. Veel meer het spel bepalen en assists leveren. Dele Alli is 10x beter
Liever Cancelo (Valencia)quote:
Veelzeggend dat ie nog steeds meehobbelt bij Ajax ipv bij een grote buitenlandse clubquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klaasen kan dit tempo nooit bijhouden man
Zie vincent Janssen
Valt ook wel mee dit seizoen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze. Sergi Roberto doet het geweldig daar.
Ziyechquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niemand van Eredivisie is op dit moment geschikt voor linkerrijtje PL, op Sanchez in toekomst na misschien
Dolberg in potentie dan ook welquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niemand van Eredivisie is op dit moment geschikt voor linkerrijtje PL, op Sanchez in toekomst na misschien
United kan ook wel een back gebruiken op rechts..quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Meh, weet niet of 'ie dat aan kan, hij is geloof ik 26 dus er is op zich nog ruimte voor ontwikkeling.
Ik zie niet in waarom Walker naar Man. United zou gaan.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
United kan ook wel een back gebruiken op rechts..
Blijft een grotere club natuurlijk , en ze zijn weer op de weg terug.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom Walker naar Man. United zou gaan.
Historisch gezien, maar je moet ook naar het heden kijken evenals de toekomst.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Blijft een grotere club natuurlijk , en ze zijn weer op de weg terug.
+ meer salaris
Doet Alli dit dan bij spurs? Klaassen heeft nu 9 goals en 4 assists in de Eredivisie en hij speelt meestal dramatisch.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als Klaassen echt zo goed dan moet hij dat maar eerst laten zien bij Ajax. Veel meer het spel bepalen en assists leveren. Dele Alli is 10x beter
Lol. Je weet dat Tottenham momenteel fanatiek bezig is met elke speler in de basiself zowat voor een lange tijd te contracteren?quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Blijft een grotere club natuurlijk , en ze zijn weer op de weg terug.
+ meer salaris
Je zegt het zelf, Klaassen speelt dramatisch. Dat kan, maar zit er zoveel rek in zijn spel? Ik zie het niet.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:42 schreef gniffie het volgende:
[..]
Doet Alli dit dan bij spurs? Klaassen heeft nu 9 goals en 4 assists in de Eredivisie en hij speelt meestal dramatisch.
Alli groeit mss door naar Lampard status maar Bergkampesque wordt die nooit van zijn leven.
Maakt niet uit, Manchester United gaat alle spelers halen. Saúl en Griezmann hebben ze ook al binnen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lol. Je weet dat Tottenham momenteel fanatiek bezig is met elke speler in de basiself zowat voor een lange tijd te contracteren?
Komt er straks wekelijks een update over Rusnaks carriere in de VS, gezien jouw functie als chef buitenlands voetbal?quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Historisch gezien, maar je moet ook naar het heden kijken evenals de toekomst.
Dat ze op de weg terug zijn valt te bezien.
En meer salaris kan ik niet beoordelen, al vermoed ik niet dat het nou heel veel zal schelen, maar ik kan mis zitten.
Ik betwijfel het mijn beste.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Komt er straks wekelijks een update over Rusnaks carriere in de VS, gezien jouw functie als chef buitenlands voetbal?
Evenals Dembele.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vertonghen tot 2019? Verder koekoek ja
Geweldige humor dat je denkt dat ze van een ploeg met een heel mooie toekomst willen verkassen naar duiventil United.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:47 schreef PSVCL het volgende:
Ook met een lang contract kan je gewoon verkocht worden , kost je alleen iets meer.
Jij overschat de BPL een beetje.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Noem eens namen?quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:51 schreef franske19 het volgende:
[..]
Jij overschat de BPL een beetje.
Welke spelers had jij dan nog meer in gedachten?quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:51 schreef franske19 het volgende:
[..]
Jij overschat de BPL een beetje.
Kramerquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke spelers had jij dan nog meer in gedachten?
United heeft geen toekomst meer?die doen komend seizoen weer mee om het kampioenschap.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geweldige humor dat je denkt dat ze van een ploeg met een heel mooie toekomst willen verkassen naar duiventil United.
Zou stiekem wel leuk zijn als LEI-CHE gelijk wordt of zelfs een overwinning van Leicester.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
En we zijn klaar.
Komend weekend dus FA Cup. Over anderhalve week LEI-CHE, MUN-LIV, EVE-MCI.
Het is veelzeggend dat er zoveel spelers langdurige contracten hebben getekend. Die zitten goed, ze zien toekomst in dit team, ze hoeven niet weg. Waarom zou je naar onrustig United willen? Ze zetten duidelijk toekomstperspectief en speeltijd boven geld van United/City/Chelseaquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
United heeft geen toekomst meer?die doen komend seizoen weer mee om het kampioenschap.
En het blijft de grootste club van Engeland qua naam etc
Dat de Spurs vorig seizoen meedeed was een incident die spelen jaarlijks voor plek 4..
United heeft een trainer die puur op korte termijn denkt en vooral geen toekomst garandeert.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
United heeft geen toekomst meer?die doen komend seizoen weer mee om het kampioenschap.
En het blijft de grootste club van Engeland qua naam etc
Dat de Spurs vorig seizoen meedeed was een incident die spelen jaarlijks voor plek 4..
Klopt,maar hij kan ze op korte termijn wel weer terug brengen naar de top.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
United heeft een trainer die puur op korte termijn denkt en vooral geen toekomst garandeert.
Daar is hij dan ook voor aangetrokken.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
United heeft een trainer die puur op korte termijn denkt en vooral geen toekomst garandeert.
Zelfs als dat lukt is de vraag heel erg of dat dan stand houdt. Weer aan de top komen is één, het ook blijven twee.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt,maar hij kan ze op korte termijn wel weer terug brengen naar de top.
Jeetje. Heftige uitspraken hier.quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zelfs als dat lukt is de vraag heel erg of dat dan stand houdt. Weer aan de top komen is één, het ook blijven twee.
Dat betwist ik nergens. Alleen is de kans groot dat Mourinho er over twee/drie jaar alweer bijna weg is of zijn magie is uitgewerkt.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar is hij dan ook voor aangetrokken.
En dan?quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat betwist ik nergens. Alleen is de kans groot dat Mourinho er over twee/drie jaar alweer bijna weg is of zijn magie is uitgewerkt.
Van Gaal heeft wel een prima selectie achtergelaten, hoe het spel ook was. Probeerde o.a met jeugdspelers iets op te bouwen. Dat zijn ideeën niet goed uit de verf kwamen is een ander verhaal. Zonder Van Gaal hadden we nu echt niet naar Rashford kunnen kijken, die door dwaas Mourinho maar al te graag genegeerd wordt.quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan?
Met een opbouw coach als Van Gaal is het ook niet gelukt. En volgens mij doen Mourinhos laatste twee clubs het best prima op het moment.
Heeft vorig jaar 3 keer gescoord in de competitie in 16 wedstrijden volgens de wiki. Niet echt bijster veel om meteen een plek bij de eerste 14 af te dwingen bij een coach als Mourinho. Niet iedereen heeft, gelukkig, een jeugd fetisj.quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Gaal heeft wel een prima selectie achtergelaten, hoe het spel ook was. Probeerde o.a met jeugdspelers iets op te bouwen. Dat zijn ideeën niet goed uit de verf kwamen is een ander verhaal. Zonder Van Gaal hadden we nu echt niet naar Rashford kunnen kijken, die door dwaas Mourinho maar al te graag genegeerd wordt.
Het is geen verplichting om een jeugdfetisj te hebben om te zien dat Rashford een prima speler is. Overigens maakte hij vorig jaar 5 goals en gaf hij twee assists onder Van Gaal. Snel, energiek, technisch vaardig en kan prima afwerken. Hij hoort wat mij betreft veel meer vertrouwen te krijgen. Hij is nu 19 en dan heeft hij de pech dat hij een briljante spits als Zlatan voor zich moet dulden. Hij krijgt nu vooral invalbeurten als buitenspeler, maar heeft echt meer vertrouwen nodig. Iedereen ziet dat die jongen een geweldig talent is.quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heeft vorig jaar 3 keer gescoord in de competitie in 16 wedstrijden volgens de wiki. Niet echt bijster veel om meteen een plek bij de eerste 14 af te dwingen bij een coach als Mourinho. Niet iedereen heeft, gelukkig, een jeugd fetisj.
Als Spurs alles bij elkaar kan houden moeten die toch haast wel een keer kampioen worden. Had eerlijk gezegd geen idee dat al deze spelers nog relatief jong waren.quote:
Zal wel een ongekend succes worden op en top ervaring in de Premier League, Hull City voor de titeltwitter:SkySportsNewsHQ twitterde op donderdag 05-01-2017 om 09:23:17BREAKING: Sky Sources: Hull agree deal to appoint Marco Silva as new head coach #SSNHQ https://t.co/1uAXuRmaT2 reageer retweet
Zowat de hele verdediging van Ajax, Feyenoord en PSV kunnen mee in de Engelse middenmoot. Defensief zijn Engelse clubs met uitzondering van de echte top gewoon zwak. Het is puur conditie die je nodig hebt en daar hoef je echt geen wereldspeler voor te zijn. Dat is een kwestie van trainen.quote:
En dan zal blijken dat de manier van Van Gaal zo slecht nog niet was als in de tussentijd Mourinho geen landstitel heeft binnen weten te halen.quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat betwist ik nergens. Alleen is de kans groot dat Mourinho er over twee/drie jaar alweer bijna weg is of zijn magie is uitgewerkt.
Inderdaad. Een Alderweireld die bij Ajax werd gezien als een bruikbare verdediger wordt in de BPL gezien als een van de besten. Ook Vertonghen en van Dijk staan goed bekend, terwijl alleen de eerste een seizoen lang als top van Nederland werd gezien en dan vooral vanwege zijn inschuivende kwaliteiten.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:05 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zowat de hele verdediging van Ajax, Feyenoord en PSV kunnen mee in de Engelse middenmoot. Defensief zijn Engelse clubs met uitzondering van de echte top gewoon zwak. Het is puur conditie die je nodig hebt en daar hoef je echt geen wereldspeler voor te zijn. Dat is een kwestie van trainen.
Alderweireld werd voor 6.5 miljoen verkocht. Hij was heus wel een van de beteren, maar er waren weinig mensen die hadden verwacht dat hij bijvoorbeeld vorig seizoen in het BPL team of the year terecht zou komen. Niveau Veltman op RCV zou ik zeggenquote:Op donderdag 5 januari 2017 19:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alderweireld en Vertonghen waren in hun laatste jaar bij Ajax al top hoor, dat waren klasbakken. Dat zie ik niet in Viergever, Dijks enz. Tete had gekund maar dan moet hij meer spelen, alleen Sanchez zie ik wel iets in. Bij PSV had Willems het kunnen zijn, maar die zakt ook flink in. Terence Kongolo had het ook gekund, dan moet hij zich wel meer positioneren als een sterkhouder.
Zoveel zijn het er niet...
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Globoesporte weet mij te melden dat alle formaliteiten rondom Gabriel Jesus zijn afgehandeld, hij kan en mag nu debuteren.
https://twitter.com/jesus(...)524509609986/video/1quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://twitter.com/jesus(...)524509609986/video/1
Niet zijn echte twitter trouwens. Daar doet hij niet aan.
Conditie is natuurlijk wel een belangrijk aspect van het voetbal (en fysieke preparatie). Om überhaupt fit in het hoofd te blijven, blessurevrij en tactische opdrachten uit te voeren. Ik heb Marcel Brands niet hoog zitten maar hij gaf een tijd terug aan dat Jethro Willems op zijn top circa 20 intensieve sprints maakt per wedstrijd. David Alaba doet meer dan het dubbele.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:05 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zowat de hele verdediging van Ajax, Feyenoord en PSV kunnen mee in de Engelse middenmoot. Defensief zijn Engelse clubs met uitzondering van de echte top gewoon zwak. Het is puur conditie die je nodig hebt en daar hoef je echt geen wereldspeler voor te zijn. Dat is een kwestie van trainen.
twitter:City_Watch twitterde op vrijdag 13-01-2017 om 13:56:28Gabriel Jesus won't be registered in time to play against Everton on Sunday after his transfer from Palmeiras. [@Sammy_Goal] reageer retweet
Koffieplanter vindt dit niet leuk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Er wordt nu met deuren gegooid, want...twitter:City_Watch twitterde op vrijdag 13-01-2017 om 13:56:28Gabriel Jesus won't be registered in time to play against Everton on Sunday after his transfer from Palmeiras. [@Sammy_Goal] reageer retweet
Hij wil terug naar Marseillequote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:47 schreef BeamofLight het volgende:
Kut Payet. Kan er niet zo goed tegen. Ja maar Chelsea en de Chinezen willen met xxx keer meer betalen. Ja sorry jongen, nadenken moest je toen je tekende.
Het gaat dus niet om geld, die kunnen dat salaris van West Ham ook maar net betalen. Hij en z'n familie schijnen het niet naar hun zin te hebben in Londen en willen terug naar Frankrijk. De vraag is hoeveel daar weer waar van is natuurlijk.quote:
jammer de bammerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het gaat dus niet om geld, die kunnen dat salaris van West Ham ook maar net betalen. Hij en z'n familie schijnen het niet naar hun zin te hebben in Londen en willen terug naar Frankrijk. De vraag is hoeveel daar weer waar van is natuurlijk.
Misschien moet jij ook wat meer nadenken voordat je iets post dan.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jammer de bammer
nadenken moest ie. Met zijn hoofd.
46 miljoenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:44 schreef Toto69 het volgende:
West Ham United heeft de beslissing genomen om Dimitri Payet te verkopen, zo weet Goal. Slaven Bilić onthulde donderdag dat Payet de club had geïnformeerd dat hij de wens heeft om te vertrekken en Goal heeft begrepen dat hij nu weigert om voor West Ham te spelen, waarbij hij inspeelt op een terugkeer naar Olympique Marseille.
The Hammers verwierpen eerder deze week een bod van 23 miljoen euro, plus aanvullende premies van ruim 2,5 miljoen euro, waarbij de club het standpunt innam dat ze hem deze transferperiode niet zullen verkopen.
Echter, bronnen hebben nu bevestigd dat de club een draai heeft gemaakt en ze gaan nu proberen om de best mogelijke prijs voor de 29-jarige vleugelspeler te ontvangen. West ham kocht de speler in 2015 voor 12 miljoen euro en willen winst maken en vragen nu 46 miljoen euro. Marseille zou hun bod willen verhogen tot 35 miljoen euro.
Payet zou om persoonlijke redenen verkocht willen worden. De spelmaker heeft dit seizoen in achttien competitiewedstrijden twee keer gescoord en gaf daarnaast zeven assist. Hij is niet in de wedstrijdselectie opgenomen voor de wedstrijd tegen Crystal Palace.
http://www.telegraph.co.u(...)ing-training-ground/quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Conte en Costa vechten elkaar de tent uit. Bring him home, Cholo.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.telegraph.co.u(...)ing-training-ground/
Telegraph meldt het ook. Zou wel wat zijn voor de titelstrijd.
RIP Chelsea.twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op vrijdag 13-01-2017 om 20:05:34BREAKING: Sky Sources: Costa has not trained for three days after becoming unsettled by £30m-a-year offer from club in China #SSNHQ reageer retweet
Op het Twitteraccount van Chelsea zie je een tweet van gisteren waar hij gewoon aan het trainen was. Kunnen uiteraard ook oude beelden zijn dus wie weet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
RIP Chelsea.twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op vrijdag 13-01-2017 om 20:05:34BREAKING: Sky Sources: Costa has not trained for three days after becoming unsettled by £30m-a-year offer from club in China #SSNHQ reageer retweet
twitter:SkyKaveh twitterde op vrijdag 13-01-2017 om 21:05:27Diego Costa bust up at Chelsea ended with head coach Antonio Conte shouting at him: "Go to China!" #CFC reageer retweet
Mooi man. Europa krijgt wat het verdiend. Die hebben de sport verneuktquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:36 schreef Toto69 het volgende:
China.
Sorry hoor, maar begint echt irritant te worden.
Janssen wordt niet meer serieus genomen, popcorn.twitter:SpursOfficial twitterde op zaterdag 14-01-2017 om 12:30:43#THFC subs: Vorm, Davies, Trippier, Winks, Sissoko, Nkoudou, Son #COYS reageer retweet
De alternatieven zijn dan ook gewoon beter wat mij betreft.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Janssen wordt niet meer serieus genomen, popcorn.twitter:SpursOfficial twitterde op zaterdag 14-01-2017 om 12:30:43#THFC subs: Vorm, Davies, Trippier, Winks, Sissoko, Nkoudou, Son #COYS reageer retweet
Het zegt wel wat dat hij geen pure spits achter Kane op de bank zet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
De alternatieven zijn dan ook gewoon beter wat mij betreft.
Die kan deze maand nog weg dus.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Omdat Tottenhamgodquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:32 schreef Tagliano het volgende:
Een live potje van Pulis. Waarom ik het mezelf aandoe weet ik ook niet
Om deze reden:twitter:SpursOfficial twitterde op zaterdag 14-01-2017 om 15:18:56FULL-TIME: Tottenham Hotspur 1-1 WBA. 😜 #COYS https://t.co/PIIlVMGe2W reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TRAPERNIETINtwitter:ChelseaFC twitterde op zaterdag 14-01-2017 om 17:55:30Conte on Diego Costa's absence: 'On Tuesday, Diego stopped training with a pain in his back and then in the week he didn’t train with us.' reageer retweet
Wel logisch toch? Toen Conte eerder met de drie voorin speelde werd Bournemouth behoorlijk van het veld geveegd, dus niet echt een reden om het aan te passen. Lijkt me ook de meest geschikte optie tegen Morgan en Huth, die het liefst in hun doel gaan staan in plaats van steeds achter een spits aan te moeten lopen die nog wel eens een bal wil gaan ophalen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 17:46 schreef Bolasie het volgende:
En weer mag Batshuayi niet spelen bij Chelsea. Ake zit trouwens niet in de selectie, maar het is nog te vroeg om nu al conclusies te trekken. Leicester uiteraard zonder de Afrikaantjes.
Ik constateer louter de feiten. Om dan toch over te schakelen naar mijn mening, vind ik het wel jammer dat hij nauwelijks de kans krijgt. Ja, in de Cups, maar dat vind ik - zeker in dit stadium - nog niet zo boeiend en wat invalbeurtjes tel ik niet mee. Maar goed, zoals je terecht al aangaf, vandaag heb je hem toch niet nodig.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wel logisch toch? Toen Conte eerder met de drie voorin speelde werd Bournemouth behoorlijk van het veld geveegd, dus niet echt een reden om het aan te passen. Lijkt me ook de meest geschikte optie tegen Morgan en Huth, die het liefst in hun doel gaan staan in plaats van steeds achter een spits aan te moeten lopen die nog wel eens een bal wil gaan ophalen.
Ik hoorde het ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:54 schreef Toto69 het volgende:
"DIEGO DIEGO DIEGO"
"CHINA CHINA CHINA"
Hoorde ik dat nou goed?![]()
Jup. Geweldige reactie.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:54 schreef Toto69 het volgende:
"DIEGO DIEGO DIEGO"
"CHINA CHINA CHINA"
Hoorde ik dat nou goed?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |