Wat?quote:
16:42 gaat hij blijkbaar al onder maar aan de horizon is het nog aardig licht.quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat?
Wanneer is't bij jullie donker?
begraven in de sneeuw.quote:
Dit was voor hen ook heel uitzonderlijk zeiden ze, dus die zitten niet in een gebied met vaak sneeuw.quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Sneeuw is in grote delen van Griekenland zo bijzonder niet. Nogal bergachtig he
Nogal een verschil of het mooi blauwe lucht is zoals vandaag of grijze soep zoals de afgelopen wekenquote:Op donderdag 5 januari 2017 17:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
16:42 gaat hij blijkbaar al onder maar aan de horizon is het nog aardig licht.
Een weekje of twee terug was het rond 17:00 al pikkedonker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe shit ouwe
Nee, afgelastquote:
Wordt het mistig?quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:07 schreef Pagan het volgende:
Prachtig weer dus om me morgen om 08:00 bij de garage te moeten melden. Met een kapotte aanjager. Geen reet zicht natuurlijk.
Even buiten een sigaretje roken gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 04:37 schreef TLC het volgende:
Het is vannacht nogal frisjes buiten heb ik gemerkt
Sowieso gaat roken je niet in de koude kleren zitten.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 08:16 schreef DrDarwin het volgende:
Even buiten een sigaretje roken gaat je niet in de koude kleren zitten.
Heerlijk om in te fietsen hoor, ff dik inpakken maar gaat primaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 08:28 schreef MaLo het volgende:
Frisjes in Twente, ben nog aan het opwarmen van mijn wandeling van 50 meter van de parkeerplaats naar mijn kantoor
-26.9 aan de Oostenrijkse grens.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 08:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heerlijk om in te fietsen hoor, ff dik inpakken maar gaat prima
[ afbeelding ]
Duitsers hebben het ook koud
Zo jaloers op je sneeuwquote:Op vrijdag 6 januari 2017 09:06 schreef Dven het volgende:
-7 hier, eerste 25cm sneeuw gevallen. Pluim gaat tot -26. Lekker hoor!
twitter:MeteoGroupWeer twitterde op vrijdag 06-01-2017 om 09:18:39Komende nacht en morgen gaat het sneeuwen en ijzelen! Voor de verwachte timing en uitleg van de kaartjes zie:... https://t.co/ZsRZe7DWlB reageer retweet
Was al bekend dat het later zou komen. In mindere mate is afwachten denk ik: zeker omdat het vandaag gewoon de hele dag blijft vriezen ben ik benieuwd wat dat doet met de neerslaghoeveelheid en intensiteit. Men verwacht toch 1-5cm sneeuw, daarna ijzel eroverheen...quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:02 schreef Frutsel het volgende:
dus het zwikkie komt later en in mindere mate?
Wegens hitte?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:33 schreef aloa het volgende:
Code rood voor Italie.
[ afbeelding ]
WKN / Winter in Europa 2016/2017 #2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |