SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Van sommige Coldplay-nummers snap ik echt niet dat ze zo hoog in de lijst staan, zoals Paradise. Zo bijzonder is dat niet. Maar ik vind het dan wél weer supervet dat Politik de lijst heeft gehaald.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik denk dat het zo'n vaart voorlopig niet gaat lopen... tenzij Chris de bonus gaat spelen.
Ja, ik kan gelukkig dus nog wel effe mee. Tenzij de bonus gespeeld wordt inderdaad, dan staan ze er met 80 liedjes in ofzo.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik denk dat het zo'n vaart voorlopig niet gaat lopen... tenzij Chris de bonus gaat spelen.
tja ik vind dat ze anderhalf goed album hebben gemaakt en hier en daar nog een aardig plaatje.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van sommige Coldplay-nummers snap ik echt niet dat ze zo hoog in de lijst staan, zoals Paradise. Zo bijzonder is dat niet. Maar ik vind het dan wél weer supervet dat Politik de lijst heeft gehaald.
Ik vind dat ze 3 goede albums hebben gemaakt (de eerste drie) en daarna nog en handvol goede nummers, waarvan Atlas veruit de beste is. De laatste paar albums doen me weinig.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja ik vind dat ze anderhalf goed album hebben gemaakt en hier en daar nog een aardig plaatje.
Ik hoorde Everglow tijdens de Top 2000 en heb dat liedje zeker 100 keer op de radio gehoord. Ik zou nog steeds geen toon uit dat liedje kunnen reproduceren.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dat ze 3 goede albums hebben gemaakt (de eerste drie) en daarna nog en handvol goede nummers, waarvan Atlas veruit de beste is. De laatste paar albums doen me weinig.
Die heb ik vanmiddag in de auto nog gedraaid, dus kan er mee levenquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ja al ruim een uur. Je hebt Suburbia gemist.
Ow ja dat kan ook. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik vanmiddag in de auto nog gedraaid, dus kan er mee leven
Ik zet een traditie voort nu het hier om de Top 2000 draait.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tis hier geen Top2000 ofzo
Laters
Het gaat uiteindelijk wel ten koste van andere Coldplay-nummers. Zo stond Clocks in 2007 nog op nummer 6 en dit jaar op 36.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
Maar als Chris zijn bonus uitspeelt, betekent dat wel dat de kans groot is dat er geen nieuw materiaal bijkomt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Heeft inderdaad niks in de lijst te zoeken. En Atlas ligt er bijna uit; erg jammer.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoorde Everglow tijdens de Top 2000 en heb dat liedje zeker 100 keer op de radio gehoord. Ik zou nog steeds geen toon uit dat liedje kunnen reproduceren.
het maakt mij eigenlijk niets uit. Ik heb helemaal niets met Coldplay. En niet om het haten maar ik vind ze gewoon niet prettig om naar te luisteren.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk wel ten koste van andere Coldplay-nummers. Zo stond Clocks in 2007 nog op nummer 6 en dit jaar op 36.
quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit wordt dan grotendeels mijn stemlijstje voor 2017..hoef nog maar over 13 nummer na te denken!
dan wel hopen dat ze volgend jaar weer 35 nummers doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
ik vind over het algemeen dat juist de nummers die ontbreken in de top 2000 de sterkste nummers van Coldplay zijn. Enkel uitzonderingen zijn Yellow, Trouble en Viva la vida, maar waar zijn Green Eyes, Don't Panic, Spies, Everything's not lost? Dat zijn wat mij betreft de echt goede nummers van Coldplay.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk wel ten koste van andere Coldplay-nummers. Zo stond Clocks in 2007 nog op nummer 6 en dit jaar op 36.
Dit is Donovanquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben vast een cultuurbarbaar, maar wie is dit?
Donovanquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben vast een cultuurbarbaar, maar wie is dit?
Ze zullen er toch niet meer van gaan maken?quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dan wel hopen dat ze volgend jaar weer 35 nummers doen.
het is radio2 hè. Dan kunnen ze zeggen dat ze nog meer stemmen hebben gekregen. Of misschien wel weer minder.... Het blijft een verrassing.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze zullen er toch niet meer van gaan maken?
Yellow is mijn favoriete Coldplay-nummer. Het staat hoger dan ooit - op 111 - maar nog steeds niet in de Top 100. Don't Panic zou er inderdaad ook wel in mogen. Prut als Hymn For The Weekend, Every teardrop is a waterfall en Paradise kan eruit.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind over het algemeen dat juist de nummers die ontbreken in de top 2000 de sterkste nummers van Coldplay zijn. Enkel uitzonderingen zijn Yellow, Trouble en Viva la vida, maar waar zijn Green Eyes, Don't Panic, Spies, Everything's not lost? Dat zijn wat mij betreft de echt goede nummers van Coldplay.
dat zou mooi zijn... mits ze dan wel een beperking gaan doen wat betreft het aantal nummers van 1 artiest.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze zullen er toch niet meer van gaan maken?
Het grootste probleem van wat ik 'de recente sky-radio artiesten' noem is dat ze te hoog staan en vaak met te veel liedjes er in staan. The Script met maar 2 liedjes zou me veel minder storen. Adele zou ook veel minder erg zijn als haar liedjes meer verspreid zouden staan in de lijst, met maar 1 liedje bij de beste 200. Voor Coldplay geldt een combinatie van die 2, wat mij betreft.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind over het algemeen dat juist de nummers die ontbreken in de top 2000 de sterkste nummers van Coldplay zijn. Enkel uitzonderingen zijn Yellow, Trouble en Viva la vida, maar waar zijn Green Eyes, Don't Panic, Spies, Everything's not lost? Dat zijn wat mij betreft de echt goede nummers van Coldplay.
gelukkig niet door de tv.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Of je schudt even met het flesje nagellak en je lanceert dat ding zo de kamer in, rakelings langs de tv
Die Idols-versie, brrrr.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo fijn voor de karaoke en talentenjacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |