Vergeef me vanavond mijn zpelvauten, ik kreeg vanmorgen een roesje waar ik 24 u plezier van kan hebbenquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de strond trappen is nooit grappig...
enjoyquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vergeef me vanavond mijn zpelvauten, ik kreeg vanmorgen een roesje waar ik 24 u plezier van kan hebben
die lui uit de Top2000 ook altijd...quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:40 schreef just me het volgende:
Jeuhm één telefoontje met een jarige broer en er zijn 30 posts bij
maar teruglezen doe ik ook nietquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die lui uit de Top2000 ook altijd...
en ga je ook nog vertellen waarom je dat roesje gehad hebtquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik mag van de dokter ook eigenlijk geen belangrijke beslissingen nemen vandaag, maar ik ga toch naar een liedje op zoek om aan te vragen
Maag/slokdarmonderzoekquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
en ga je ook nog vertellen waarom je dat roesje gehad hebt
welkom bij een gemiddelde show van Symph, dat ontspoort regelmatig. Een show van knokkels doet dat geheidquote:
I second thatquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou nog steeds graag Alex Harvey horen - verbannen van de keuzelijst...
Und Holland ist die geilste Stadt der Weltquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Belfast is a country?
Since when?
Zijn dit Amerikanen?
ow jee, geen pretjequote:
Ze hebben het erover dat als het platteland 'roept', dan vertrek je uit Belfast.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Belfast is a country?
Since when?
Zijn dit Amerikanen?
quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vergeef me vanavond mijn zpelvauten, ik kreeg vanmorgen een roesje waar ik 24 u plezier van kan hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |