Nounou, je hoeft niet meteen grof te worden en de boel te laten escaleren. Je kan ook gewoon uitgaan en een gesprek aangaan met bitches en dan merk je snel genoeg of ze intelligent zijn of niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lid worden van het corps of van de studenten hockey vereniging
Vrouwen bitches noemenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Nounou, je hoeft niet meteen grof te worden en de boel te laten escaleren. Je kan ook gewoon uitgaan en een gesprek aangaan met bitches en dan merk je snel genoeg of ze intelligent zijn of niet.
Ik had het niet over vrouwen, ik had het over bitches. Beetje laag van je om te insinueren dat alle vrouwen bitches zijn!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:24 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Vrouwen bitches noemenverder wel goede tip.
Oh dat hebben wij gedaan, maar dat is niet moeilijk want ik woon ontzettend dicht bij de Duitse grens, en mijn vriendin IS Duits, dus als je dan de volgende date hebt dan kan dat zomaar zijn dat dat in Duitsland isquote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:10 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik vind mijn dates soms ook wel over the top, zoals een tweede date of derde date naar het buitenland. Zou gewoon een boswandeling heerlijk vinden.. wat heeft je eigenlijk doen beseffen dat je wilde trouwen? Hoe weet jij (of denk je te weten) dat zij voor jou de juiste persoon is?
Wauw, leuk om te lezen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 14:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh dat hebben wij gedaan, maar dat is niet moeilijk want ik woon ontzettend dicht bij de Duitse grens, en mijn vriendin IS Duits, dus als je dan de volgende date hebt dan kan dat zomaar zijn dat dat in Duitsland ismaar dat is vast niet wat jij bedoelde
![]()
Er is geen specifiek iets wat me dat heeft doen besluiten te trouwen, zo van 'dit of dat heeft me dat doen besluiten'. Het is alles samen. Soms heb je een gevoel van 'dit zit heel erg goed', en dat heb ik bij haar, elke dag. Zij is het.
Dat wist ik niet toen ik haar leerde kennen natuurlijk, maar toen haar zag kreeg ik knikkende knieën, instantly. Ik wist geen woord uit te brengen toen ze naar me lachte die eerste keer. Ik stond te stuntelen, ik was echt van m'n stuk gebracht![]()
![]()
En toen leerde ik haar gaandeweg kennen, want zij wilde met mij daten, en waar ik in eerste instantie een beetje had verwacht dat ze een beetje verwaand zou zijn, gebaseerd op haar uiterlijk, was ze dat totaal niet, zo bleek al heel snel. Zacht, heel lief, heel veel humor, down to earth, en zo kan ik nog wel even doorgaan, maar om kort te gaan, zoals ik al zei;
she's it.
Was wat precies in de eerste fase van daten?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:04 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Wauw, leuk om te lezen.Ben je eerst met haar gaan samenwonen? En hoe lang heb je een relatie (was dat in de eerste fase van daten)?
Ik denk zo tussen 2 tot 5 dates, meestal wordt het daarns wat serieuzer en vaak exclusief bij mannen denk ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Was wat precies in de eerste fase van daten?Ja, wij wonen samen ja, en tegen de tijd dat wij trouwen zijn we 3,5 jaar samen ongeveer
Oh dat bedoel je. Nou ja, kijk, je kunt iemand ontzettend aantrekkelijk vinden, maar dat wil niet zeggen dat het ook relatiemateriaal is he. Na de eerste date is wel duidelijk of er in ieder geval nog een vervolgdate komt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:09 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Ik denk zo tussen 2 tot 5 dates, meestal wordt het daarns wat serieuzer en vaak exclusief bij mannen denk ik.
Haha ik vind het echt leuk dat je jebt onthouden hoe het allemaal is verlopenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh dat bedoel je. Nou ja, kijk, je kunt iemand ontzettend aantrekkelijk vinden, maar dat wil niet zeggen dat het ook relatiemateriaal is he. Na de eerste date is wel duidelijk of er in ieder geval nog een vervolgdate komt.
Dat was ook mooi. Na dat etentje reden we dus terug naar mijn huis, en ergens dringt zich dan de vraag op van 'en nu?' en dat vragen is altijd een beetje een raar moment natuurlijk. Ik wilde die vervolgdate wel, maar ja, hoe vraag je dat he?
Dat voelde ze aan, want ze zei gewoon, hey, ik weet een leuk tentje waar je ook lekker kunt eten, wat als we volgend weekend daar heen gaan? *knipoog* Dus toen kwam er in ieder geval al een 2e date.
Er is geen ene manier die magisch is. Het hangt van jou af. van de man, van de situatie, van zoveel dingen. Over het algemeen schijnt het zo te zijn dat een man die niet afhaakt als er op de 1e date geen seks is, een man is die geïnteresseerd is in de vrouw, niet alleen in haar neuken. Dat geeft geen garantie dat ie blijft als er dan vervolgens wel seks is natuurlijk, maar goedquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:29 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Haha ik vind het echt leuk dat je jebt onthouden hoe het allemaal is verlopende mannen uit mijn omgeving vertellen me niet zoveel op dat gebied. Kan je me ook vertellen hoe ik kan merken of een man mij als relatiemateriaal ziet? Zijn er bepaalde gedragingen of vragen die worden gesteld. Heb daar best veel moeite mee, waardoor ik het mezelf heel moeilijk maak. Ik wil eigenlijk niet in een val trappen oid.
Pfff mijn situatie lijkt een beetje op die van bodybutter van Fok. Zelfs na tig dates zonder seks kunnen ze zoveel interesse in je hebben en dan toch niet exclusief daten terwijl ze wel weten dat jij dat wilt. Ik weet niet meer waar ik signalen kan oppikken waardoor ik een jongen kan verlaten voordat ik verliefd word. Goede jongens als jij zijn zeldzaam, snap je vriendin wel dat ze zelf initiatief heeft genomen. Mooi om te lezen hoe een verliefde jongen denkt, verschillen jullie toch niet veel van vrouwenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Er is geen ene manier die magisch is. Het hangt van jou af. van de man, van de situatie, van zoveel dingen. Over het algemeen schijnt het zo te zijn dat een man die niet afhaakt als er op de 1e date geen seks is, een man is die geïnteresseerd is in de vrouw, niet alleen in haar neuken. Dat geeft geen garantie dat ie blijft als er dan vervolgens wel seks is natuurlijk, maar goed![]()
Het punt is dat vrouwen goed toneel kunnen spelen, maar mannen ook. Als je zeker wil weten dat je nooit in een val trapt moet je gewoon niet daten, want dan kan dat ook niet gebeuren. Aan de andere kant loop je dan ook veel mis natuurlijk.
Een man die oprecht in jou is geïnteresseerd, die laat die interesse ook merken, en dat gaat dan verder dan alleen je verpakking. Maar dat is geen garantie, want je hebt geen garanties. Als je 'the game of love' wil spelen zul je bereid moeten zijn ook te verliezen.
Wat betreft wat ik nog weet...ik weet alles nog. Hoe ze er uit zag, hoe ze keek, hoe ze lachte, wat ze zei, hoe ze het zei, wat ze vertelde, wat ze niet vertelde maar wel zo was, hoe ze rook etc.
Ik heb geen zin om alle details vrij te geven, maar zij woonde niet bij mij in de buurt, maar via mutual friends etc etc, dus toen die date kwam vroeg ik haar of ze bij mij wilde blijven slapen zodat ze niet 's avonds nog naar huis hoefde te rijden. Ik bedoelde daar niets mee, dat heb ik ook gezegd, ik heb haar aangeboden in mijn bed te slapen, en dan zou ik beneden op de bank blijven slapen. And so it happened.
Ze is de dag erna naar huis gegaan, en toen we bij haar auto stonden toen ze naar huis ging heeft ze me gezoend.
Ik heb geen _enkel_ idee wie bodybutter isquote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:02 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Pfff mijn situatie lijkt een beetje op die van bodybutter van Fok. Zelfs na tig dates zonder seks kunnen ze zoveel interesse in je hebben en dan toch niet exclusief daten terwijl ze wel weten dat jij dat wilt. Ik weet niet meer waar ik signalen kan oppikken waardoor ik een jongen kan verlaten voordat ik verliefd word. Goede jongens als jij zijn zeldzaam, snap je vriendin wel dat ze zelf initiatief heeft genomen. Mooi om te lezen hoe een verliefde jongen denkt, verschillen jullie toch niet veel van vrouwen
Na je eerste alinea he, als de man in kwestie toch anderen date/ niet exclusief wil gaan, dan is de man niet helemaal weg van iemand? Dat is dan al een teken dat het niets wordt dus. En is het normaal als de man in kwestie een jaar of twee later nog vaak contact opneemt? Ik ben echt de weg kwijt, weet niet meer wat ik wel of niet kan vertrouwen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 00:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb geen _enkel_ idee wie bodybutter isNou ja, niet exclusief gaan daten heeft een reden, het is dan belangrijk die reden te achterhalen. Kijk, als jij exclusief gaat hoort daar meestal vroeg of laat ook seks bij, want dat is onderdeel van een relatie (Wat 'exclusief gaan' effectief is). Als een man wel interesse heeft, maar het lichamelijke deel blijft uit, tja, dan is zo'n man ook onzeker van 'wat zijn we nu?' en zolang daar geen zekerheid over is, en het is dus niet exclusief, is het ook niet verboden andere vrouwen te daten.
Je bekijkt het te wetenschappelijk. Verliefd zijn is een gevoel, dat kun je niet rationaliseren door te zeggen 'als ik deze en deze signalen van zijn kant oppik, dán pas word ik verliefd'. Zo werkt het niet. Als je over dat soort dingen gaat lopen nadenken bij een gozer dan ben je of stiekem al verliefd, of je wil het graag worden maar bent het niet.
Als jij verliefd wordt wordt je dat, welke logica je er ook tegen aan smijt.![]()
Jij gaat er vanuit dat ik een goede jongen ben, (en dat ben ik ook, al zeg ik 't zelf) maar zo ontzettend zeldzaam zijn we ook weer niet. Daarbij wist mijn vriendin dat niet toen ze op mij afstapte (al was ze wel ingelicht door de vriendin van een vriend van mij, die op haar beurt weer vriendinnen is met mijn vriendin) daar moest ze ook achter komen, maar daar moest ze wel een risico voor nemen (zij het klein want haar beste vriendin is dé vriendin van een vriend van mij dus ja
) en dan nog had kunnen blijken dat ik heel anders was dan de verhalen die zij gehoord heeft he
![]()
Maar ik ben nog een beetje van de oude stempel. Ik heb van mijn vader geleerd dat hij mijn moeder altijd met respect heeft behandeld,gewoon omdat vrouw, en dus doe ik dat ook. Kleine dingetjes hoor, deuren open houden, jas open houden / aannemen, stoel aanschuiven in restaurant, gewoon, moeite doen voor een vrouw, haar het gevoel geven dat ze speciaal voor je is en blijft. Oprecht geïnteresseerd zijn in d'r, dat soort dingetjes.
Maar, ook ik ben niet perfect, verre van zelf, ik heb ook m'n nukken, dus nee, ik ben niet perfect, maar respect hebben voor je partner, is erg belangrijk, en dat heb ik voor mijn vriendin, en wat je zaait zul je oogsten, je krijgt wat je geeft, nou, daarom werkt onze relatie zo goed.
Dat ligt toch echt aan het type man dat je date. Goede mannen zijn echt niet schaars, alleen zijn dat vaak niet de mannen met een vlotte babbel aan de bar of een extreem knap uiterlijk. Die weten vaak van zichzelf wel dat ze makkelijk een vrouw 'regelen', hebben redelijk veel keus en hoeven dus ook niet de diepte in te gaan tenzij ze zelf in de vrouw in kwestie meer dan een pleziertje zien. Waarmee ik overigens niet zeg dat dat nooit kan gebeuren, ook die mannen kunnen trouw zijn,de diepte in gaan etc, maar dus alleen als ze echt iets in je zien. En die kans is gewoon kleiner...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:02 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Pfff mijn situatie lijkt een beetje op die van bodybutter van Fok. Zelfs na tig dates zonder seks kunnen ze zoveel interesse in je hebben en dan toch niet exclusief daten terwijl ze wel weten dat jij dat wilt. Ik weet niet meer waar ik signalen kan oppikken waardoor ik een jongen kan verlaten voordat ik verliefd word. Goede jongens als jij zijn zeldzaam, snap je vriendin wel dat ze zelf initiatief heeft genomen. Mooi om te lezen hoe een verliefde jongen denkt, verschillen jullie toch niet veel van vrouwen
Hoe kan ik zien dat zo'n persoon mij dan als meer ziet? Ik heb bijv. 10 dates in een paar maanden met diepgang, hele dagen lang zonder seks. Toch kan zo'n persoon mij niet excl daten, how come? Vrouwen zitten niet zo in elkaar, dus ik vind dit gedrag heel lastig om te begrijpen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:09 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan het type man dat je date. Goede mannen zijn echt niet schaars, alleen zijn dat vaak niet de mannen met een vlotte babbel aan de bar of een extreem knap uiterlijk. Die weten vaak van zichzelf wel dat ze makkelijk een vrouw 'regelen', hebben redelijk veel keus en hoeven dus ook niet de diepte in te gaan tenzij ze zelf in de vrouw in kwestie meer dan een pleziertje zien. Waarmee ik overigens niet zeg dat dat nooit kan gebeuren, ook die mannen kunnen trouw zijn,de diepte in gaan etc, maar dus alleen als ze echt iets in je zien. En die kans is gewoon kleiner...
Aannames aannames. Ik heb een tijd wat gehad met een vrouw die behoorlijk meer promiscue was dan ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:31 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Hoe kan ik zien dat zo'n persoon mij dan als meer ziet? Ik heb bijv. 10 dates in een paar maanden met diepgang, hele dagen lang zonder seks. Toch kan zo'n persoon mij niet excl daten, how come? Vrouwen zitten niet zo in elkaar, dus ik vind dit gedrag heel lastig om te begrijpen.
In jouw situatie zijn jullie dat allebei blijkbaar, maar in mijn voorbeeld is er geen seks maar raakt een serieus iemand emotioneel gehecht en de ander hoopt een keer seks te hebben en zet op die wijze het daten voort terwijl die geen serieuze intenties heeft. Heb verschillende mannen gekend die zo zijn, maar geen enkele vrouw.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 03:19 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Aannames aannames. Ik heb een tijd wat gehad met een vrouw die behoorlijk meer promiscue was dan ik.
Waarom zou ik exclusief daten? We hebben op zo'n moment nog niets en je wil toch wel eens seks.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 01:31 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Hoe kan ik zien dat zo'n persoon mij dan als meer ziet? Ik heb bijv. 10 dates in een paar maanden met diepgang, hele dagen lang zonder seks. Toch kan zo'n persoon mij niet excl daten, how come? Vrouwen zitten niet zo in elkaar, dus ik vind dit gedrag heel lastig om te begrijpen.
Met hoeveel vrouwen ben je op date geweest?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:02 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
In jouw situatie zijn jullie dat allebei blijkbaar, maar in mijn voorbeeld is er geen seks maar raakt een serieus iemand emotioneel gehecht en de ander hoopt een keer seks te hebben en zet op die wijze het daten voort terwijl die geen serieuze intenties heeft. Heb verschillende mannen gekend die zo zijn, maar geen enkele vrouw.
Ben je in andere aspecten van een romantische relatie ook een voorstander van een traditioneler / patriarchaal rolpatroon? Of is dat maar heel selectief, wanneer het jou uit komt?quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:26 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
In mijn omgeving zijn het altijd de mannen geweest die de eerste stap hebben gezet bij hun vriendin. Vind je dat zelf ook niet mannelijk? Dat je zelf iemand versiert en 'verovert'? Dacht dat het altijd wel door het testosterongehalte kwam, dus vandaar dat ik wat meer van mannen verwacht.
Net zoals verwaandheid bij een vrouw.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:09 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Dan begrijp je dat passiviteit van een man al helemaal niet aantrekkelijk is, en zeker niet na enkele maanden.
Als ik na 10 dates niet toehap geeft dat blijk van het feit dat de jongen niet op een juist vertrouwenslevel zit. En dat klopt ook aangezien een ander ook de aandacht krijgt, waardoor we ons niet als eerste keus voelen. Best wel egoistisch van deze mannen om dan nog contact te willen houden, vind je niet? Waar zijn de mannen naar op zoek dan? Wat denken ze te bereiken?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom zou ik exclusief daten? We hebben op zo'n moment nog niets en je wil toch wel eens seks.
Je hoopt op iets, maar je houdt in je achterhoofd dat de wereld groter is dan jou alleen.
Als je dan na 10 dates niet toehapt en met een ander heb je wel seks maar blijkt het ook gezellig te zijn ga je daar mee verder.
Soms is dat niets op de wat langere duur, zeg 6 maanden dus als dat niets wordt kijk je of je oude date nog steeds leuk is
Aan jou je niet 2e keus te laten zijn en er niet op in gaan
Ik vind wel dat ik mijn man moet kunnen verzorgen, voor hem koken en samen voor een leuke sfeer zorgen. Financiele en IT zaken vind ik meer een taak voor een man, zoals het repareren van iets ook zijn taak is in principe. Maar elkaar helpen in dingen moet ook prima kunnen. En ik wil ook blijven werken en eigen sociaal leven hebben. Dus ik denk ook weer niet heel strak in patronen, maar toch wel traditioneel.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:53 schreef probeer het volgende:
[..]
Ben je in andere aspecten van een romantische relatie ook een voorstander van een traditioneler / patriarchaal rolpatroon? Of is dat maar heel selectief, wanneer het jou uit komt?
Maw, kan je koken?
Het is 2017, als je exclusieve aandacht wilt van aantrekkelijke mannen zul je er toch echt iets voor moeten doen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:14 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Als ik na 10 dates niet toehap geeft dat blijk van het feit dat de jongen niet op een juist vertrouwenslevel zit. En dat klopt ook aangezien een ander ook de aandacht krijgt, waardoor we ons niet als eerste keus voelen. Best wel egoistisch van deze mannen om dan nog contact te willen houden, vind je niet? Waar zijn de mannen naar op zoek dan? Wat denken ze te bereiken?
Die mannen denken op een bepaald moment gewoon dat je aseksueel bent gok ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:14 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Als ik na 10 dates niet toehap geeft dat blijk van het feit dat de jongen niet op een juist vertrouwenslevel zit. En dat klopt ook aangezien een ander ook de aandacht krijgt, waardoor we ons niet als eerste keus voelen. Best wel egoistisch van deze mannen om dan nog contact te willen houden, vind je niet? Waar zijn de mannen naar op zoek dan? Wat denken ze te bereiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |