Ik heb regelmatig een fapje gelegd op dat blonde meisje.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kon mezelf in die Jerry vinden
Klopt. Maar het begint al kut. Michael hebben ze begraven maar blijkt toch nog te levenquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er komt gewoon een vijfde seizoen
http://www.hln.be/hln/nl/(...)start-in-maart.dhtml
verwisseling van het lichaam tijdens autopsie, of naamswisseling in het ziekenhuisquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:15 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Klopt. Maar het begint al kut. Michael hebben ze begraven maar blijkt toch nog te leven
nostalgiequote:Op donderdag 5 januari 2017 20:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig een fapje gelegd op dat blonde meisje.
Ik weet ff het exacte einde niet meer, maar was het niet dat 'ie aan de stroom hing bij de ontspanning en dat ze hem daar ook vonden?quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
verwisseling van het lichaam tijdens autopsie, of naamswisseling in het ziekenhuis
Je kan er altijd een draai aan geven
Was wel een beetje voor pussies, eckte bazen keken Rescue 911.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:38 schreef Marsenal het volgende:
Ik mis 12 steden, 13 ongelukken ook wel.
Komt een vervolg op, dit jaar zelfs:quote:
Daar is een paar jaar terug een vervolg op geweest, vond het best leuk, met o.a. Bobby en JR.quote:
Baantjer wordt uitgezonden op RTL Crime.quote:
Dat ken ik nog wel, maar was mij iets te amerikaans met onduidelijke beelden.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Was wel een beetje voor pussies, eckte bazen keken Rescue 911.
quote:
Dat er überhaupt anderen zijn die het kennen!quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:41 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Oh ja die was ook gaaf inderdaad..
Ik was 8 indertijd, dit samen met Airwolf en Knight Rider waren toch wel de tofste series die op een kindvriendelijk-tijdstip te kijken waren denk ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
[..]
Dat er überhaupt anderen zijn die het kennen!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |