Die eerste ziet er echt geweldig uit.quote:
Toffe serie vind ik!!quote:Op zondag 8 januari 2017 00:49 schreef Monolith het volgende:
Ook maar eens begonnen aan Shooter. Kijkt wel aardig weg. Heb bij Shantel Vansanten wel steeds het idee dat ik naar Meghan Markle zit te kijken.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happily Married – 2015 AL 1:30 uur
♫ Portugees / CC o.a. Nederlands, Portugees
Genre: Comedy, Romantisch
Acteurs: Alexandre Borges, Camila Morgado, Bianca Comparato
Een bruiloftsvideograaf komt in de problemen wanneer hij een vrijgevochten vrouw ontmoet die tijdens een van zijn klussen de huwelijksvoltrekking wil tegenhouden.
Jim Gaffigan: Cinco – 2017 12 1:13 uur - Netflix Original
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy, Stand-up
Acteurs: Jim Gaffigan
De productieve Amerikaanse komiek Jim Gaffigan vertelt bijzonder grappige anekdotes over kinderen, telefoons, vrachtwagens... en uiteraard ook over eten.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ja, met dat gevoel bleef ik ook achter.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Klaar met The OA. Eigenlijk geen idee waar ik acht afleveringen naar heb zitten kijken...
Dat had ik al vanaf het begin. Ben er na 5 episodes mee opgehouden,quote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Klaar met The OA. Eigenlijk geen idee waar ik acht afleveringen naar heb zitten kijken...
Ik had net die aflevering gezien waar de hoofdpersoon in dat militia-kamp was en dan begint de volgende aflevering opeens met een gevecht van de hoofdpersoon met een aantal andere gewapende mannen. Volgens mij is er iets tussenuit geknipt?quote:Op zondag 8 januari 2017 00:49 schreef Monolith het volgende:
Ook maar eens begonnen aan Shooter. Kijkt wel aardig weg. Heb bij Shantel Vansanten wel steeds het idee dat ik naar Meghan Markle zit te kijken.
ik ben bij aflevering 3. En ik heb geen idee waar het over gaat en of ik het uit zou moeten kijkenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
hij wordt netjes onschadelijk gemaaktquote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:21 schreef speknek het volgende:
Hmm ik zit Fury te kijken, maar krijg hem niet af voordat hij morgen verwijderd wordt. Wat denken jullie, wordt mijn download onschadelijk gemaakt of kan ik als ik hem gedownload heb, het nog afkijken nadat hij is verwijderd?
Wat mschol zegt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 23:21 schreef speknek het volgende:
Hmm ik zit Fury te kijken, maar krijg hem niet af voordat hij morgen verwijderd wordt. Wat denken jullie, wordt mijn download onschadelijk gemaakt of kan ik als ik hem gedownload heb, het nog afkijken nadat hij is verwijderd?
Ik kan de manier waarop ze willen ontsnappen toch onmogelijk in de categorie niet vaag plaatsen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 06:59 schreef minilot het volgende:
Ik heb nu vijf afleveringen van The OA gehad een ik vind het na al die klachten erover qua raar en vaag juist reuze meevallen! Het is tot nu toe een goed te volgen plot, het ziet er fraai uit, ik vind het een toffe sfeer en er wordt sterk in geacteerd. Ik heb er tot dusver echt nog niks op aan te merken
Zeer benieuwd naar de laatste drie eps
Ja, daar kan ik wel inkomen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 09:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kan de manier waarop ze willen ontsnappen toch onmogelijk in de categorie niet vaag plaatsen.
Trapped al gezien?quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:15 schreef de_boswachter het volgende:
Zo net seizoen twee van Wallander af. Leuke serie! Alleen jammer van het Engels spreken terwijl alles in Zweden afspeelt.
Iemand nog een goede spannende detective serie voor me als aanrader?
Ben nu zelf met Trapped bezig en na mijn eerste twijfel vind ik dat toch wel een aanrader.quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:15 schreef de_boswachter het volgende:
Zo net seizoen twee van Wallander af. Leuke serie! Alleen jammer van het Engels spreken terwijl alles in Zweden afspeelt.
Iemand nog een goede spannende detective serie voor me als aanrader?
Leuk, kan mij voorstellen dat dat de serie wel heel/extra bijzonder voor je maakt jaquote:Op woensdag 11 januari 2017 12:33 schreef Blobje het volgende:
Trapped vond ik een schitterende serie, maar dat komt ook omdat ik 2 jaren geleden zelf in het dorp ben geweest waar het gefilmd is. Dat plein midden in het dorp (waar de helikopter land) is in de zomer een camping waar ik met een tent stond.Dus ik ben bevooroordeeld.
t is 2017 vriendquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind Prison Break S2 best geinig. Het is wel meer comedy geworden dan de bedoeling was denk ik. Het aantal botsingen-waarbij-Burrows-opgepakt-wordt rijst wel de pan uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |