quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:35 schreef FredvZ het volgende:
Ligt het aan mij, of lijkt Jamai zwanger?
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zie het verschil na 10 jaar
daar komen ze niet overheen. Op curacao zijn en het dan over inheemse bevolking hebbenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:36 schreef nils7 het volgende:
Vorige week schijnt een pareltje geweest te zijn dus deze maar ff kijken haha
Viel me al op dat de buitenkant van het toestel niet in beeld wasquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:41 schreef G-Pier het volgende:
Voor de geinteresseerden: ze vlogen met KLM Cityhopper.
dank je wel voor de info!quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:41 schreef G-Pier het volgende:
Haha best wel onzinnige info als ik het nu terugkijk. *bloos*quote:
later als ik veel geld heb...quote:
In combi van je user name is het eigelijk heel logisch dat jij dat belangrijk vindt om te meldenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:43 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Haha best wel onzinnige info als ik het nu terugkijk. *bloos*
ja inderdaadquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:43 schreef Negentiendertig het volgende:
Die ene gast van Parijs lijkt wel een karikatuur van Martijn Krabbe.
Parodie op zichzelf.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zie het verschil na 10 jaar
Sponsored by TUI triggeredquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:41 schreef G-Pier het volgende:
Bij rode Italiaanse auto dacht ik aan iets andersquote:
je begint wel een beetje af te takelen corriequote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:49 schreef Karina het volgende:
De TT even aangepast, ik zocht me rot waar dit te zien is
Er is reclame vandaar dat ik het niet zo snel vondquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je begint wel een beetje af te takelen corrie
owwwquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:55 schreef FredvZ het volgende:
Ze luisteren toch allebei naar hetzelfde bandje op die bus?
Die zijn vast geleend van de deelnemers van lekker slim.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:57 schreef Negentiendertig het volgende:
Huis van de paus.
Ommegot. Dit soort mensen hebben stemrecht
Oh, dat programma, ja. Zou best kunnen iddquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die zijn vast geleend van de deelnemers van lekker slim.
Dat doet hij liever in de Droomvlucht denk ikquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:59 schreef FredvZ het volgende:
Ik denk die gaat wel op de knieën daar boven op de toren.
die ga ik wel onthoudenquote:
quote:
Laat die mensen lekker blij zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:05 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Die een andere volwassene in een muizenpak staan te knuffelen...
Hij heeft ook een heuse heuptasquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:05 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Die een andere volwassene in een muizenpak staan te knuffelen...
I know....ik kijk dit op jouw aanraden hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[..]
Laat die mensen lekker blij zijn
owja, nu heb ik het gedaan zekerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:07 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
I know....ik kijk dit op jouw aanraden hehahaha
het is wel dankbaar werkquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:07 schreef den85 het volgende:
Wat zou zon man of vrouw in dat pak van Mickey denken. Goh daar heb je weer een paar cjappies uit Les Pays-Bas
Dat je het ff weetquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
owja, nu heb ik het gedaan zeker
Echt zo'n 90's kleurencombi had die ook. waarschijnlijk heeft die 'm ook al sinds die tijd.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:11 schreef NothingHappened het volgende:
Ik ben verliefd op Jan zn heuptas...wat een retro
Denk je? Ik heb het idee dat ie z'n kleding uit de nineties wel is uitgegroeid, maar jij denkt dat ie daar te oud voor is?quote:Op woensdag 11 januari 2017 01:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Echt zo'n 90's kleurencombi had die ook. waarschijnlijk heeft die 'm ook al sinds die tijd.
300 euroquote:
Turkije, ISGodquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:40 schreef Negentiendertig het volgende:
Hooooo, gristenen.Tripje Lourdes ofzo?
er gaan ook best veel vluchten naar Turkijequote:
echt wel, een TUI veervervoerbusquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:43 schreef FredvZ het volgende:
Bijzonder, als ik met TUI op vakantie ga zit ik nooit in een TUI bus
Nooit met TUI stickers en TUI kleuren. Zie er genoeg rijden op de plaatsen waar ik kom, maar er zitten nooit Nederlanders in.quote:
TUI zit door heel europa en is best groot met 18 miljard omzetquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:44 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Nooit met TUI stickers en TUI kleuren. Zie er genoeg rijden op de plaatsen waar ik kom, maar er zitten nooit Nederlanders in.
Thompson :-)quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:44 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Nooit met TUI stickers en TUI kleuren. Zie er genoeg rijden op de plaatsen waar ik kom, maar er zitten nooit Nederlanders in.
Tot aan Canada, China, India en Rusland aan toe.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:46 schreef Oscar. het volgende:
[..]
TUI zit door heel europa en is best groot met 18 miljard omzet
vast, maar ik zie niet de gemiddelde TUI ganger naar India en China gaanquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:47 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Tot aan Canada, China en India aan toe.
Laatst vlogen ze ook naar Rome met KLM geloof ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:47 schreef RipCity het volgende:
Oh vandaar dat ze niet naar Londen gaan. Daar vliegt tui niet heen.
Dat zijn TUI gangers uit India en Chinaquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:48 schreef Oscar. het volgende:
[..]
vast, maar ik zie niet de gemiddelde TUI ganger naar India en China gaan
tui.cn is nog vrijquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:49 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat zijn TUI gangers uit India en China
het was ook een greppetjequote:
dat is ook even ver wegquote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Je kan ook gewoon naar Rotterdam hoor, stelletje refo's
Ik vind d'r eigenlijk leuker zo dan met die lelijke korte broek.quote:
Jep.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:00 schreef Negentiendertig het volgende:
Zijn dat vader en dochter in Budapest?
Jahaaa.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:00 schreef Negentiendertig het volgende:
Jepquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:00 schreef Negentiendertig het volgende:
Hij geeft gewoon op alles commentaarquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:02 schreef RipCity het volgende:
Die vent moet echt eens leren z'n mond te houden
die willen die camera echt nietquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:02 schreef Wereldgozer het volgende:
Kijk maar uit. Voor je het weet trekken die Romakinderen je bezittingen uit je zak.
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:02 schreef nils7 het volgende:
[..]
Hij geeft gewoon op alles commentaar
Jamai ook. Lekker makkelijk beetje snarky commentaar inspreken... Talentloos ventje.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:02 schreef nils7 het volgende:
[..]
Hij geeft gewoon op alles commentaar
"Maar goed dat ze hier geen brandprotectie hebben"...quote:Op dinsdag 17 januari 2017 22:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf
#broekieuitquote:
jupquote:
please let the boel the boelquote:
ach, hij is blij. beter dan continu boos zijn en alles kut vindenquote:
er komen hier toch veel toeristen?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:56 schreef Oscar. het volgende:
WAAROM IS HET IN HET ENGELS IN AMERIKA. DAT DIT KAN
met je craplegsquote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
er komen hier toch veel toeristen?
hij heeft zijn krokedillenpaspoortje eens verloren en sindsdien wordt zijn identiteit misbruiktquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:07 schreef NothingHappened het volgende:
Hoe weten ze dat ie zo heet????![]()
![]()
Er zijn er nu dus vier die Grumpy heten he. Dat dat kanquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:08 schreef Oscar. het volgende:
[..]
hij heeft zijn krokedillenpaspoortje eens verloren en sindsdien wordt zijn identiteit misbruikt
op een bedje van ijs en aoliquote:
waarom weet sinterklaas wanneer je stout bent.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:10 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Er zijn er nu dus vier die Grumpy heten he. Dat dat kan
ze zijn teruggevonden op Antarcticaquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:14 schreef NothingHappened het volgende:
Nou ff het lijntje doorknippen gaarne
dan storten ze direct neer. beter een lijn van 30 kilometer maken.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:14 schreef NothingHappened het volgende:
Nou ff het lijntje doorknippen gaarne
Gewoon lekker net buiten de atmosfeer...next!quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan storten ze direct neer. beter een lijn van 30 kilometer maken.
Alwaar ze overleefden op de wenkbrauwen van Riaquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:14 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ze zijn teruggevonden op Antarctica
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |