Mzzls.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:53 schreef Fogel het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken. Klonkt weer lekker
Ach, je moet maar denken: in de VS was het toen 4 uur. Zo gezien was je belachelijk vroeg je bed uitquote:Op woensdag 4 januari 2017 12:51 schreef DevFreak het volgende:
Wat was ik toch weer belachelijk laat mijn bed uit, 10 uur
ik heb een vriend wonen daar, die slaapt nu waarschijnlijk nog steedsquote:Op woensdag 4 januari 2017 12:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ach, je moet maar denken: in de VS was het toen 4 uur. Zo gezien was je belachelijk vroeg je bed uit
2 uur hierquote:Op woensdag 4 januari 2017 12:51 schreef DevFreak het volgende:
Wat was ik toch weer belachelijk laat mijn bed uit, 10 uur
Waar zit die dag op dan?!quote:Op woensdag 4 januari 2017 14:09 schreef just me het volgende:
* just me heeft er alweer een dag opzitten !
Nog bedankt voor de deuntjes gisteravond en -nachtquote:
Dit is beter dan de gemiddelde opmerkingen bij de foto-onderschrift-competitie in ONZquote:Op woensdag 4 januari 2017 13:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Dit schijnt de vrouw te zijn die Claudia de Breij de top2000 in stemde.
Hij is niet van mezelf.quote:Op woensdag 4 januari 2017 14:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is beter dan de gemiddelde opmerkingen bij de foto-onderschrift-competitie in ONZ
Moquote:
nu op mijn luie reetquote:
Namens mij voor jou hetzelfde, alles kits kerel?quote:Op woensdag 4 januari 2017 14:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mo!
Nog de beste wensen en een geweldig 2017!
Dat is altijd maar weer afwachtenquote:Op woensdag 4 januari 2017 14:45 schreef knokkels het volgende:
Ahoy!![]()
![]()
Met knokkels aan de koffie komt alles goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |