Oeh ja inderdaad. En verder is het een heerlijk nummerquote:Op woensdag 4 januari 2017 16:29 schreef Elfletterig het volgende:
Hé... deze plaat is ooit ook eens gesampled...
Ik heb daar de cd-single nog van
Two Peoplequote:Op woensdag 4 januari 2017 16:32 schreef Elfletterig het volgende:
Hé Knokkels![]()
nb, deze was het, trouwens:
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2017 16:36 schreef Elfletterig het volgende:
Erg toepasselijk liedje, gezien het aantal luisteraars
Schnappiquote:Op woensdag 4 januari 2017 16:39 schreef Elfletterig het volgende:
Schnappi
(Ook gedraaid in mijn D-show)
oldschool knokkels set toch welquote:Op woensdag 4 januari 2017 16:50 schreef Elfletterig het volgende:
Het stuitert weer lekker alle kanten op
Nah ik krijg zo nog bezoekquote:Op woensdag 4 januari 2017 16:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lekker bezig.
Ga je trouwens tot 19:00 uur doordraaien?
Misschien neem ik het straks wel even over en vul ik het gat tot 19:00 uur.quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nah ik krijg zo nog bezoekAnders wel
3FM, die fossielen? Valt me mee dat ze niet vastzitten in de tarpit van hun muzikaliteitquote:Op woensdag 4 januari 2017 17:11 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn mond valt echt van verbazing open...
3FM heeft deze week zowel Klyne (Water Flow) als Jon Bellion op de lijst van nieuwe muziek staan: http://www.3fm.nl/dit-is-nieuw
Voor de goede orde: All Time Low stamt uit 2015, maar 3FM lijkt eindelijk in de gaten te hebben dat Jon Bellion populair is in andere landen. En over Klyne had ik natuurlijk al tien keer geklaagd; dat het belachelijk is dat 3FM deze formatie negeert.
Maar goed... 3FM is dus wakker geworden!
ToTquote:
Ben allang blij dat ze Jon Bellion eindelijk oppikken. All Time Low is een ultra-catchy nummer. En het is de perfecte opmaat om straks, over een paar maanden, ook Guillotine te gaan draaien (mijn nummer-2 van 2016).quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
3FM, die fossielen? Valt me mee dat ze niet vastzitten in de tarpit van hun muzikaliteit
3FM is al jaren niet meer relevant voor goede nieuwe muziek.quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:11 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn mond valt echt van verbazing open...
3FM heeft deze week zowel Klyne (Water Flow) als Jon Bellion op de lijst van nieuwe muziek staan: http://www.3fm.nl/dit-is-nieuw
Voor de goede orde: All Time Low stamt uit 2015, maar 3FM lijkt eindelijk in de gaten te hebben dat Jon Bellion populair is in andere landen. En over Klyne had ik natuurlijk al tien keer geklaagd; dat het belachelijk is dat 3FM deze formatie negeert.
Maar goed... 3FM is dus wakker geworden!
volgens mijn encoder nog nietquote:
Ze lopen achter de feiten aan, maar ze zijn nog wel relevant om te bepalen wat populair wordt / doorbreekt.quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
3FM is al jaren niet meer relevant voor goede nieuwe muziek.
Daar is Radio49 voor in de plaats gekomenquote:Op woensdag 4 januari 2017 17:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
3FM is al jaren niet meer relevant voor goede nieuwe muziek.
quote:Programma van vandaag
15:35 - 17:35 DJ Knokkels - Op de koffie bij DJ Knokkels
17:35 - 19:00 DJ11 - Elf tot zeven
19:00 - 21:00 DJ Symph Nieuwjaars Show
6 virtuele uurtjesquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:36 schreef Elfletterig het volgende:
Het is vandaag precies 20 jaar geleden dat er voor het laatst een Elfstedentocht plaatsvond, vandaar deze openingstrack
quote:
quote:
catchy liedjes? Nah. klinkt niet als iets van jouquote:Op woensdag 4 januari 2017 17:40 schreef Elfletterig het volgende:
In deze show een erg fijn, catchy nieuw liedje (goh 11, dat verwachten we helemaal niet van jou), een remix van een klassieker uit 1997, iets van Jon Bellion en nog veel meer
New Order en Pet Shop Boys zitten inderdaad vrij dicht bij elkaar. Ze hebben onderling ook al samengewerkt.quote:
Ah!quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
New Order en Pet Shop Boys zitten inderdaad vrij dicht bij elkaar. Ze hebben onderling ook al samengewerkt.
Heeft wel een fijne flow inderdaadquote:Op woensdag 4 januari 2017 17:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb dit altijd één van de leukere singles van Robbie Williams gevonden
Komt van zijn afgekraakte album Rudebox.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |