Mzzls.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:53 schreef Fogel het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken. Klonkt weer lekker
Ach, je moet maar denken: in de VS was het toen 4 uur. Zo gezien was je belachelijk vroeg je bed uitquote:Op woensdag 4 januari 2017 12:51 schreef DevFreak het volgende:
Wat was ik toch weer belachelijk laat mijn bed uit, 10 uur
ik heb een vriend wonen daar, die slaapt nu waarschijnlijk nog steedsquote:Op woensdag 4 januari 2017 12:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ach, je moet maar denken: in de VS was het toen 4 uur. Zo gezien was je belachelijk vroeg je bed uit
2 uur hierquote:Op woensdag 4 januari 2017 12:51 schreef DevFreak het volgende:
Wat was ik toch weer belachelijk laat mijn bed uit, 10 uur
Waar zit die dag op dan?!quote:Op woensdag 4 januari 2017 14:09 schreef just me het volgende:
* just me heeft er alweer een dag opzitten !
Nog bedankt voor de deuntjes gisteravond en -nachtquote:
Dit is beter dan de gemiddelde opmerkingen bij de foto-onderschrift-competitie in ONZquote:Op woensdag 4 januari 2017 13:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Dit schijnt de vrouw te zijn die Claudia de Breij de top2000 in stemde.
Hij is niet van mezelf.quote:Op woensdag 4 januari 2017 14:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is beter dan de gemiddelde opmerkingen bij de foto-onderschrift-competitie in ONZ
Moquote:
nu op mijn luie reetquote:
Namens mij voor jou hetzelfde, alles kits kerel?quote:Op woensdag 4 januari 2017 14:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mo!
Nog de beste wensen en een geweldig 2017!
Dat is altijd maar weer afwachtenquote:Op woensdag 4 januari 2017 14:45 schreef knokkels het volgende:
Ahoy!![]()
![]()
Met knokkels aan de koffie komt alles goed
Vond ik ook, daarom dacht ik ik gooi hem even in R49.quote:
Geeft me een startch00n danquote:Op woensdag 4 januari 2017 14:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is altijd maar weer afwachten
quote:Programma van vandaag
15:35 - 17:35 DJ Knokkels - Op de koffie bij DJ Knokkels
19:00 - 21:00 DJ Symph Nieuwjaars Show
Dat ga ik vast niet reddenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 januari 2017 15:43 schreef Elfletterig het volgende:
Het was me trouwens even ontgaan, maar weet je welke plaat deze week op #1 staat in de Nederlandse Single Top 100?Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whyyyyyyyyyyyyyyyy
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op woensdag 4 januari 2017 15:46 schreef Elfletterig het volgende:
Ook interessant: er zijn geruchten gaande over een mogelijke comeback van The KLF. Dat zal moemoe vast goed doen: http://www.dazeddigital.c(...)e-film-about-the-klf
braafquote:Op woensdag 4 januari 2017 15:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat ga ik vast niet redden
Aldus gefixt![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2017 15:51 schreef Elfletterig het volgende:
Noorse muziek die nog helemaal niet in mijn N-shows heeft gezeten.
Ik denk trouwens dat ik deel 3 van N volgende week ga doen. De show staat eigenlijk al zo'n beetje klaar.
Oeh tofquote:Op woensdag 4 januari 2017 16:01 schreef Elfletterig het volgende:
Er is trouwens net een nieuwe cover van dit nummer (Lady) uit.
Koffiequote:Op woensdag 4 januari 2017 15:59 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is weliswaar niet op de koffie bij DJ Knokkels, maar gaat wél koffie inschenken voor zichzelf
sja, het einde van het nummer ...mehh... was hem net nietquote:Op woensdag 4 januari 2017 16:07 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is wel een heel abrupte overgang ineens...
Even snel voor je opgezocht:quote:
I like it like thatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |