Ja, maar vraag ook niet wat voor bagger dat is.quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze lopen achter de feiten aan, maar ze zijn nog wel relevant om te bepalen wat populair wordt / doorbreekt.
1 ding is zeker; hier wordt over het algemeen betere muziek gedraaid dan op 3FMquote:Op woensdag 4 januari 2017 17:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daar is Radio49 voor in de plaats gekomen
Dat is dan ook niet zo'n HEEL lastig dingquote:Op woensdag 4 januari 2017 18:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
1 ding is zeker; hier wordt over het algemeen betere muziek gedraaid dan op 3FM
Toch vind ik het wel leuk als uitgerekend de door mij geliefde rommel alsnog doorbreektquote:Op woensdag 4 januari 2017 18:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, maar vraag ook niet wat voor bagger dat is.
Dertien in dozijn rommel vooral. Weinig wat er ECHT bovenuit springt. En sowieso, als je iets maar vaak genoeg draait en mensen door hun strot duwt, dan vindt men het vanzelf goed.
al zijn er ook hier uitzonderingen, maar goed, dat is met opzet Voutquote:Op woensdag 4 januari 2017 18:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
1 ding is zeker; hier wordt over het algemeen betere muziek gedraaid dan op 3FM
Geinig wel als je jezelf realiseert dat er een grote kans in zit dat de inspiratie van die nummers bij jou vandaan komtquote:Op woensdag 4 januari 2017 18:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel leuk als uitgerekend de door mij geliefde rommel alsnog doorbreekt
Ja, heb ik ook altijd gevonden. De opvolger-single was een veel grotere hit: Ain't Talking About Dub.quote:
Vout is fed gut!quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
al zijn er ook hier uitzonderingen, maar goed, dat is met opzet Vout
Klöpt. Goedenavond trouwens.quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
al zijn er ook hier uitzonderingen, maar goed, dat is met opzet Vout
ik ben ook nog niet ingetuned, Father Brown is erg spannendquote:Op woensdag 4 januari 2017 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klöpt. Goedenavond trouwens.Je hebt New Order gemist
Ahhh ik WIST dat ik die naam kende!quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook altijd gevonden. De opvolger-single was een veel grotere hit: Ain't Talking About Dub.
quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:31 schreef Elfletterig het volgende:
Speciaal voor ToT nog even Marble House van The Knife. Met op zang dus Jay-Jay Johanson
Ik ken hem verder niet, maar wat ik van hem gezien heb nu met Google, is dat hij wel aardig bij The Knife past!quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
LOL... die man ziet er ook elke keer weer anders uit
Het is nogal een muzikale kameleon, die man. Hij heeft elektronische pop gemaakt, maar ook triphop-achtige tracks, van alles eigenlijk. Elk album van hem klinkt anders. Zal t.z.t. nog wel eens wat van hem draaien.quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken hem verder niet, maar wat ik van hem gezien heb nu met Google, is dat hij wel aardig bij The Knife past!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |