Een dag of 5 buiten het zuiden van het land.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ik verheug me meer op de Q-school.
Stomme vraag wellicht; maar zo'n van Gerwen kan die ook bedanken voor toernooien zoals de Unibet Masters ? Los van het geld wat hij daar laat liggen, wat levert het hem op behalve weer een dag of 5 buiten Vlijmen?
En dit. Maar een finale met pakweg een Ronnie Huybrechts levert natuurlijk geen kijkcijfers op.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:06 schreef DeeBee het volgende:
Zoals al eerder gezegd moeten ze echt afstappen van die compleet 'gefixte' loting, waardoor je het halve jaar dezelfde potjes ziet...
Vroeg me dit ook af idd. En wat doen ze als iemand afzegt, nummer 17 vragen ofzo?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
Stomme vraag wellicht; maar zo'n van Gerwen kan die ook bedanken voor toernooien zoals de Unibet Masters ? Los van het geld wat hij daar laat liggen, wat levert het hem op behalve weer een dag of 5 buiten Vlijmen?
Volgens mij niet. Zoals Vincent gisteren zei kan Suljo best bedanken voor de PL, omdat ze dat niet boeit, maar de toppers (MVG, Anderson, Taylor) zijn commercieel veel te interessant. Deze toernooien doen ze juist voor hun.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zou MVG afzeggen? 4 potjes spelen om potentieel 50k binnen te kunnen harken. Heb respect voor die darters hoor maar vind dat het zo ongelofelijk zwaar is wel een beetje overdreven. Hij is nu twee weken vrij en dat soort momenten zijn er nog wel vaker in het jaar. De top 4 krijgt vorstelijk betaald voor de prestaties die ze leveren. Snap dat gezeur niet dat het zo zwaar is. 40 uur per week minimumloon werk is een stuk zwaarder en laten we eerlijk zijn jongens als Barney en MVG zouden daar zonder het darten toch op uitkomen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Zoals Vincent gisteren zei kan Suljo best bedanken voor de PL, omdat ze dat niet boeit, maar de toppers (MVG, Anderson, Taylor) zijn commercieel veel te interessant. Deze toernooien doen ze juist voor hun.
Nou je doet je gebruikersnaam wel eer aan zeg.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:02 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Waarom zou MVG afzeggen? 4 potjes spelen om potentieel 50k binnen te kunnen harken. Heb respect voor die darters hoor maar vind dat het zo ongelofelijk zwaar is wel een beetje overdreven. Hij is nu twee weken vrij en dat soort momenten zijn er nog wel vaker in het jaar. De top 4 krijgt vorstelijk betaald voor de prestaties die ze leveren. Snap dat gezeur niet dat het zo zwaar is. 40 uur per week minimumloon werk is een stuk zwaarder en laten we eerlijk zijn jongens als Barney en MVG zouden daar zonder het darten toch op uitkomen.
Heb je gelijk in hoor. Dat geklaag gaat nergens over. Vooral Barney maakte zich belachelijk. Krijgt bij een ton en dan lopen janken dat je je kleinzoon een week niet ziet....quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:02 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Waarom zou MVG afzeggen? 4 potjes spelen om potentieel 50k binnen te kunnen harken. Heb respect voor die darters hoor maar vind dat het zo ongelofelijk zwaar is wel een beetje overdreven. Hij is nu twee weken vrij en dat soort momenten zijn er nog wel vaker in het jaar. De top 4 krijgt vorstelijk betaald voor de prestaties die ze leveren. Snap dat gezeur niet dat het zo zwaar is. 40 uur per week minimumloon werk is een stuk zwaarder en laten we eerlijk zijn jongens als Barney en MVG zouden daar zonder het darten toch op uitkomen.
Had je post niet helemaal goed gelezen excuses. Ik doelde eigenlijk meer op het feit dat Van der Voort/Barney/MVG zo lopen te hameren dat het zo zwaar is om een profspeler te zijn terwijl ze een prachtig leven hebben met genoeg vrije tijd. En het is logisch dat ze moeten opdraven als de PDC dat eist. En als ze dat niet zint moeten ze maar iets minder lucratiefs gaan doen, snap dat eeuwige geklaag van die spelers daarover niet echt. Ze klagen toch ook niet als de PDC een paar ton overmaakt?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou je doet je gebruikersnaam wel eer aan zeg.
Hoor je het mijn hebben over een 'zware job' ? Nee.
Waar ik op doel is of je als topspeler baas bent over je eigen schema of dat je maar moet doen wat de PDC wil. Denk niet dat een MVG zich nog erg druk maakt om 50k. Die harkt hij een week later wel weer binnen.
MVG niet hoor, die gaat gewoon elk toernooi af incl alle vloertoernooien. Andere toppers laten wel vaker vloer schieten maar Mike gaat gewoon constant door.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:16 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Had je post niet helemaal goed gelezen excuses. Ik doelde eigenlijk meer op het feit dat Van der Voort/Barney/MVG zo lopen te hameren dat het zo zwaar is om een profspeler te zijn terwijl ze een prachtig leven hebben met genoeg vrije tijd. En het is logisch dat ze moeten opdraven als de PDC dat eist. En als ze dat niet zint moeten ze maar iets minder lucratiefs gaan doen, snap dat eeuwige geklaag van die spelers daarover niet echt. Ze klagen toch ook niet als de PDC een paar ton overmaakt?
Toen ik z'n plofkop gisteren weer achter de desk zag zitten vroeg ik me oprecht af hoe hij daar kan zitten zonder zich te schamen. Denkt hij nou werkelijk dat veel mensen compassie hebben met hem na zijn schertsvertoning afgelopen WK. Beetje een blessure faken.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van der Voort moet gewoon lekker afvallen, hij klaagt constant over zijn rug, wat wil je ook als je zo lang en dik bent
Hoe weet je dat die die blessure gefaket heeft? Verder vind ik het wel een symphatieke gast op dat geklaag na. Wel viesdik natuurlijk maar zie hem liever zitten daar dan pedo Jelle.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Toen ik z'n plofkop gisteren weer achter de desk zag zitten vroeg ik me oprecht af hoe hij daar kan zitten zonder zich te schamen. Denkt hij nou werkelijk dat veel mensen compassie hebben met hem na zijn schertsvertoning afgelopen WK. Beetje een blessure faken.
Nee Vincent, je moet gewoon meer trainen en vaker met je dikke fikken van de frikandellen en worstjes afblijven. Echt, gewoon drie onderkinnen tegenwoordig. Bah.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een dag of 5 buiten het zuiden van het land.
Duurt lang.quote:Op maandag 23 januari 2017 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog maar vier nachtjes slapen jongens, we kunnen niet wachten natuurlijk
Het is wel weer tijd voor schroeidarts met gemiddeldes boven 100quote:Op maandag 23 januari 2017 22:55 schreef wimderon het volgende:
Naar dit toernooi kijk je niet uit. Ellie Pellie, gevolgd door Lakeside, gevolgd door Q-school is toch wel de ultieme combinatie.
Ohja wacht, geen middagsessiequote:
Good old choking Chizzyquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:19 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Iemand bij wie de rtl stream wel werkt?
twitter:rtl7darts twitterde op vrijdag 27-01-2017 om 20:13:36Er zijn enkele technische problemen met de stream. Er wordt op dit moment hard aan gewerkt! Onze excuses voor het ongemak #rtl7darts reageer retweet
Ah vandaar, dankje!quote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]twitter:rtl7darts twitterde op vrijdag 27-01-2017 om 20:13:36Er zijn enkele technische problemen met de stream. Er wordt op dit moment hard aan gewerkt! Onze excuses voor het ongemak #rtl7darts reageer retweet
Raybar trapt daar gewoon doorheen.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Chizzy moet op bagagedrager van Barney gaan zitten, anders gaat het niet lukken
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:34 schreef DeHovenier het volgende:
WEB / [GAME] 3D Pub Darts #4 Doe mee aan het FOK!toernooi *O*
Fok!toernooitje is nog bezig hoor
Bah.quote:
Volgende ronde tegen Gandoquote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:56 schreef Szura het volgende:
Ah FEBO is al niet meer depressief en gaat veel spelen om de top 4 weer te halen
Gando buiten het WK om welquote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgende ronde tegen Gando
twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op vrijdag 27-01-2017 om 21:06:53BREAKING NEWS: Phil Taylor announces that 2017 will be his final year on PDC circuit. #SSNHQ reageer retweet
Dat interview lieten ze toen straks toch al zien?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:SkySportsNewsHQ twitterde op vrijdag 27-01-2017 om 21:06:53BREAKING NEWS: Phil Taylor announces that 2017 will be his final year on PDC circuit. #SSNHQ reageer retweet
Ik kijk met mute, dus voor mij is het een waardevolle toevoegingquote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat interview lieten ze toen straks toch al zien?
Of was dat alleen op mijn stream
Nog even paar tonnetjes ophalen bij invitatietoernooienquote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog even paar tonnetjes ophalen bij invitatietoernooien
[..]
[ afbeelding ]
Golden arrows channel is beter en van een nederlanderquote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
http://www.vipleague.me/d(...)e-stream-online.html
Mijn ervaring is dat de kwaliteit minder is en het verder achterloopt. Hoezo is het rullevant dat het van een Nederlander is?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:17 schreef icloud het volgende:
[..]
Golden arrows channel is beter en van een nederlander
Primastreampje dankquote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:17 schreef bechirti het volgende:
Die oude lul kan beter gelijk stoppenl wordt pijnlijk dit. Pijlen hangen alle kanten op. Allemaal centimeters ernaast. Laatste jaar had ie dat vet vaak.mdat ie zovaak aan de 5 kant zit en een centimeter boven de triplle 19. Hoe kan je zo snel zo minder worden. In 2013 was ie nog egt topniveau en kon ie met mvg mee.
Weinig mis met dit potje, en de vorigequote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Taylor speelt gewoon prima, 100+
Dank je vriendquote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geluksgetalquote:
Net zeg je nog dat hij er geen kut van kan en nu is hij wel weer goed genoeg?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:40 schreef bechirti het volgende:
Denk wel ook dat die druk er is af moet bij phil. Vergeet ff die zeventiende titel die ga je niet meer halen. Masr als ie relaxed kan gooien blijft t een van de weinigen die die downie kan pakken
Ho ho Ben ook maar een Onderbuiksupporter.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat hij er geen kut van kan en nu is hij wel weer goed genoeg?
FMD vindt dit leukquote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
105 gemiddeld van Taylor, keurig potje
Visiequote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:56 schreef F.M.D. het volgende:
Zien er goed uit de nieuwe darts van Phil. Gaat ie behoorlijk wat schade mee aanrichten dit jaar. Ook bij het groende monster die zich momenteel onverwinnelijk waant.
Nee, we zitten hier voor de grapquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:05 schreef Smoofie het volgende:
Huh heeft darts niet meer een subforum?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Hij was net zo scherp als HR-radiatorfolie van TONZONSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben de rust zelve, was niet mad bedoeld ofzo
Subforum van SPT, net alsquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:06 schreef Caland het volgende:
Ook geen subforum? Regelrechte schande.
Straks gaat #nattekrant ons vertellen wat we moeten/mogen doenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Subforum van SPT, net alsSchaatsen
Mag icloud dan ook komen?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:09 schreef Szura het volgende:
Als we dat gejank over DRT weer krijgen, moet poepzor ook maar weer langskomen.
En dat terwijl je eigenlijk alleen het WK zou kijkenquote:
Ik drink een HJ Grand Prestigequote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:16 schreef Caland het volgende:
Ik eet trouwens een worstenbroodje
#dartsculture
Het WK, het gros van de Premier League-avonden en dan richting oktober ofzo weer eens wat dingen op RTLquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dat terwijl je eigenlijk alleen het WK zou kijken
Kan hij de prestaties van vorig jaar evenaren?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:15 schreef Szura het volgende:
'Co, denk jij dat Whitlock het MvG moeilijk kan maken?'
Dit valt onder geen van allen en toch ben je welkomquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het WK, het gros van de Premier League-avonden en dan richting oktober ofzo weer eens wat dingen op RTL
En dat was dan een DRT-moderator, a bloody shame!quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het WK, het gros van de Premier League-avonden en dan richting oktober ofzo weer eens wat dingen op RTL
We kunnen weer met gerust hart niet per definitie iedere Nederlander supporterenquote:
Gelukkig is ForzaMilan nog niet gesignaleerd.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We kunnen weer met gerust hart niet per definitie iedere Nederlander supporteren
Hoezo?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Gelukkig is ForzaMilan nog niet gesignaleerd.
Big Ben was oprecht schroeigenot op het WK. Maar zal de rest van het jaar wel weer matig gooien.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We kunnen weer met gerust hart niet per definitie iedere Nederlander supporteren
Mja, dat was ook gewoon een stukje boven zijn niveau. Lekker een beetje tegen de 100 aan schurken, niks mis meequote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Big Ben was oprecht schroeigenot op het WK. Maar zal de rest van het jaar wel weer matig gooien.
Alleen zo'n 128 finish is dan net effe wat lastigerquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:27 schreef Sonny180 het volgende:
Sommige beurten van Benito kan ik ook gooien
Uitermate doortastende journalistiekquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:26 schreef Szura het volgende:
'Wordt dit een cruciaal jaar voor Benito, als hij de top 10 wil halen?'
'Moet hij dit soort potjes niet wat vaker gaan winnen?'
Wat moet Benito gaan veranderen om de aansluiting met de echte top te vinden?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:26 schreef Szura het volgende:
'Wordt dit een cruciaal jaar voor Benito, als hij de top 10 wil halen?'
'Moet hij dit soort potjes niet wat vaker gaan winnen?'
Z'n aidsworpquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat moet Benito gaan veranderen om de aansluiting met de echte top te vinden?
beter gooien.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat moet Benito gaan veranderen om de aansluiting met de echte top te vinden?
JUICHENquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:29 schreef Tagliano het volgende:
PASSIE WIL OM TE WINNEN FYSIEK GOGME KRACHT LENGTE
Uitstralingquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:29 schreef Tagliano het volgende:
GRINTAquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:29 schreef Tagliano het volgende:
Onze posts komen op tv?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:29 schreef Sonny180 het volgende:
Godver ik heb m'n tv eerder gepauzeerd en niet meer doorgespoeld. Zie hier posts die ik later pas op tv zie. Was helemaal in de war
Je hebt toch niet het syndroom van down?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:29 schreef Sonny180 het volgende:
Godver ik heb m'n tv eerder gepauzeerd en niet meer doorgespoeld. Zie hier posts die ik later pas op tv zie. Was helemaal in de war
Ik heb dit ook wel meer dan eens gedaan en ik kan bevestigen dat ik niet het syndroom van down heb. Denk ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je hebt toch niet het syndroom van down?
Wet van Murphyquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:31 schreef Caland het volgende:
Benito heeft niet genoeg kansen gecreëerd
Jaaa Ducrot/Dijkstra gelul ontbrak er nog net aanquote:
Phil kan het nieuwe darten niet meer bijbenenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaa Ducrot/Dijkstra gelul ontbrak er nog net aan![]()
Wel mogelijkheden tot kansen gehad thoughquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:31 schreef Caland het volgende:
Benito heeft niet genoeg kansen gecreëerd
Hoezo?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:34 schreef Szura het volgende:
Maar we moeten dus Clown - Kantoorklerk op de striem kijken?
Nieuwe pijltjes toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:35 schreef Szura het volgende:
Heeft Taylor eigenlijk nog gezegd wat hij zo radicaal anders deed bij het WK?
Ik krijg de indruk dat we Taylor gaan kijkenquote:
Nou die was verkeerd, net als de mijnequote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat we Taylor gaan kijken
Nog niet begonnen, weet niet of ze Raya van Attaveld in geheel gaan uitzendenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:36 schreef Tagliano het volgende:
We gaan NATUURLIJK kijken naar Raymond van Barneveld
Alsof er geen ander livepotje is, donder op
Geen van beidequote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:36 schreef Smoofie het volgende:
Is dit live of heeft Barny al verloren en gejankt?
Als ze zelfs de opkomst meepakken zie ik het somber inquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog niet begonnen, weet niet of ze Raya van Attaveld in geheel gaan uitzenden
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ze zelfs de opkomst meepakken zie ik het somber in
Dit is iets wat uitstekend in de topicpointer zou kunnenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:38 schreef Tagliano het volgende:
Allemaal even schakelen mensen
Nee, een Maijerquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:44 schreef icloud het volgende:
hmm rtl is gaan samenvatten![]()
![]()
![]()
is dit serieus een mayor toernooi?
Dat zijn twee dingen die je niet hoeft te koppelen, the masters een major is volstrekt ongeloofwaardig,quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Om er een antwoord op te geven, ja dit is een Major-toernooi. Exclusief voor top-16 OoM
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:48 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat zijn twee dingen die je niet hoeft te koppelen, the masters een major is volstrekt ongeloofwaardig,
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met jou valt echt niet te praten
Mee eens. Paupertoernooi, liever iets zoals de UK Open of het WK of de Grand Slam ipv alleen de top-16 ff een weekendje laten spelen en het een major noemen.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:48 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat zijn twee dingen die je niet hoeft te koppelen, the masters een major is volstrekt ongeloofwaardig,
Ik heb nog geen vrouw gezien anders.quote:
Je ziet ze wel, maar je merkt niet dat ze vrouw zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog geen vrouw gezien anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |