Alleen zo'n 128 finish is dan net effe wat lastigerquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:27 schreef Sonny180 het volgende:
Sommige beurten van Benito kan ik ook gooien
Uitermate doortastende journalistiekquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:26 schreef Szura het volgende:
'Wordt dit een cruciaal jaar voor Benito, als hij de top 10 wil halen?'
'Moet hij dit soort potjes niet wat vaker gaan winnen?'
Wat moet Benito gaan veranderen om de aansluiting met de echte top te vinden?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:26 schreef Szura het volgende:
'Wordt dit een cruciaal jaar voor Benito, als hij de top 10 wil halen?'
'Moet hij dit soort potjes niet wat vaker gaan winnen?'
Z'n aidsworpquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat moet Benito gaan veranderen om de aansluiting met de echte top te vinden?
beter gooien.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat moet Benito gaan veranderen om de aansluiting met de echte top te vinden?
JUICHENquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:29 schreef Tagliano het volgende:
PASSIE WIL OM TE WINNEN FYSIEK GOGME KRACHT LENGTE
Uitstralingquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:29 schreef Tagliano het volgende:
GRINTAquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:29 schreef Tagliano het volgende:
Onze posts komen op tv?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:29 schreef Sonny180 het volgende:
Godver ik heb m'n tv eerder gepauzeerd en niet meer doorgespoeld. Zie hier posts die ik later pas op tv zie. Was helemaal in de war
Je hebt toch niet het syndroom van down?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:29 schreef Sonny180 het volgende:
Godver ik heb m'n tv eerder gepauzeerd en niet meer doorgespoeld. Zie hier posts die ik later pas op tv zie. Was helemaal in de war
Ik heb dit ook wel meer dan eens gedaan en ik kan bevestigen dat ik niet het syndroom van down heb. Denk ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je hebt toch niet het syndroom van down?
Wet van Murphyquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:31 schreef Caland het volgende:
Benito heeft niet genoeg kansen gecreëerd
Jaaa Ducrot/Dijkstra gelul ontbrak er nog net aanquote:
Phil kan het nieuwe darten niet meer bijbenenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaa Ducrot/Dijkstra gelul ontbrak er nog net aan![]()
Wel mogelijkheden tot kansen gehad thoughquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:31 schreef Caland het volgende:
Benito heeft niet genoeg kansen gecreëerd
Hoezo?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:34 schreef Szura het volgende:
Maar we moeten dus Clown - Kantoorklerk op de striem kijken?
Nieuwe pijltjes toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:35 schreef Szura het volgende:
Heeft Taylor eigenlijk nog gezegd wat hij zo radicaal anders deed bij het WK?
Ik krijg de indruk dat we Taylor gaan kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |