Ja sorry, dacht dat jij 40 was ofzo, geen idee hoe je eruit ziet ofzo hoorquote:
Indeed.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:01 schreef motorbloempje het volgende:
Is er geen Dating SC? want dit is natuurlijk zeer off-topic
Moet het vandaag zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Juist ja.
Hier trekken we de grens.
.
----------------------------------------------------------------------
Gaat er nog iemand daten vanavond
Of je gaat daten voor 15 februari.quote:
Zwaar teleurstellendquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Of je gaat daten voor 15 februari.
Als je vraag was of ik met je wil daten is het antwoord nee
Sorry, maar er zitten hier leuke damesquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zwaar teleurstellendJe kent me niet eens
Hier als in op fok?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Sorry, maar er zitten hier leuke dames![]()
Probeer het daar eens
Jaquote:
Geen echte, of ze zijn labiel en/of lelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:11 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Er zitten toch helemaal geen vrouwen op fok?
Nieuw subforum... Geen Fokkers helpen Fokkers maar Fokkers daten Fokkersquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Sorry, maar er zitten hier leuke dames![]()
Probeer het daar eens
AH Ok, je bent er dus eentje aan t daten?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar behalve het eerste contact doet een heer daar geen uitspraken over.
Behalve dat ik vrijgezel ben
Goed plan, misschien eens een balletje opgooien of een dating SC.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nieuw subforum... Geen Fokkers helpen Fokkers maar Fokkers daten Fokkers
nope, momenteel nietquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
AH Ok, je bent er dus eentje aan t daten?
Ja, het mag een fokker zijn, maar dat is geen verplichting. :pquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Hier pas over een week of twee weer. Iets met visum etc...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Elke avond is hier date night
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja, het mag een fokker zijn, maar dat is geen verplichting. :p
Grappen over verzoeken in de DM en fok referenties zijn zo 2016 btw.
Dit jaar maar nieuwe verzinnen.Sinds ze Max een leuke jongen vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je mensen van buiten Nederland daten?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:47 schreef yats het volgende:
[..]
Hier pas over een week of twee weer. Iets met visum etc...
Gaan we wel meteen iets leuks doen, een dagje naar de dierentuin en sushi na.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja, het mag een fokker zijn, maar dat is geen verplichting. :p
Grappen over verzoeken in de DM en fok referenties zijn zo 2016 btw.
Dit jaar maar nieuwe verzinnen.Als in gamenerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat je daar soms letterlijk tegen aan loopt? En waarom niet? Het is soms wat onhandig, maar ik ben heel blij dat ik haar heb leren kennen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom zou je mensen van buiten Nederland daten?
Oh, ik dacht via internet.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:53 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat je daar soms letterlijk tegen aan loopt? En waarom niet? Het is soms wat onhandig, maar ik ben heel blij dat ik haar heb leren kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |