abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167956769
Ik breng het misschien een beetje ongenuanceerd, het is inderdaad nog niet zo ver dat ze inderdaad niks van haar laat weten.

Ik probeerde meer te zeggen dat ik een meisje die zo makkelijk afspreekt via een online app met een vreemde, de eerste nacht al in bed duikt, de volgende dag nog lekker wil zoenen en vervolgens bij thuiskomst nooit meer iets van haar laat horen gewoon een slet vind.

Niks mis mee overigens, maar ik vind dat sletgedrag.
pi_167956810
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze is geen slet. Ze is een chick die niet kreeg waar ze op rekende, wat haar is beloofd en toegezegd. Dat ze vervolgens met man en macht alsnog probeert in de buurt te komen van dat waarvoor ze een halve dag heeft gereisd is alleen maar te prijzen van zo'n meiske.

Dat ze vervolgens geen enkele verplichting heeft om de valse belofte maker op wat voor manier dan ook nog fatsoenlijk te woord te staan lijkt me vanzelfsprekend.
Zij vroeg of ze hier mocht blijven slapen ivm afstand, ik zei: is goed. Als dat instemmen is voor een seksdate dan heb ik een afslag gemist :P
pi_167956815
Daarin meegaan is ook sletgedrag. Uiteindelijk gaat het onze Deezer ook gewoon om neuken.
Ja doei.
pi_167956834
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:35 schreef Droopie het volgende:
Het is geen slet, voor haar is het ook akward.
Ja, dat zei ze ook. 'nog nooit overkomen'. Maar ze was wel een stuk wilder dan ik aanvankelijk dacht :P Geen move maken etc. maar toen we eenmaal begonnen waren bleek ze nog veel meer in huis te hebben *)
  zaterdag 7 januari 2017 @ 18:43:39 #255
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_167956849
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:42 schreef motorbloempje het volgende:
Daarin meegaan is ook sletgedrag. Uiteindelijk gaat het onze Deezer ook gewoon om neuken.
Yep, dit.

Beide waarschijnlijk sletjes of hoe je het ook noemt, en op zich niks mis mee als het zo loopt en je dat beide wilt (en kunt)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_167956855
tmi
Ja doei.
pi_167956861
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:42 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Zij vroeg of ze hier mocht blijven slapen ivm afstand, ik zei: is goed. Als dat instemmen is voor een seksdate dan heb ik een afslag gemist :P
Dat is geheimtaal
pi_167956863
quote:
De volgende keer denk ik wel twee keer na of ik dat meteen op de eerste wil, kan dus eigenlijk wat jullie ook allemaal zeiden alleen maar tegenvallen... Of door de verwachtingen en het niet krijgen of... wel, maar.... ;(
pi_167956865
quote:
Ik twijfel tussen sletgedrag of wanhopig.
pi_167956904
Tijd om te modden, is het niet :)?
pi_167956909
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:40 schreef Bananenpap het volgende:
Ik breng het misschien een beetje ongenuanceerd, het is inderdaad nog niet zo ver dat ze inderdaad niks van haar laat weten.

Ik probeerde meer te zeggen dat ik een meisje die zo makkelijk afspreekt via een online app met een vreemde, de eerste nacht al in bed duikt, de volgende dag nog lekker wil zoenen en vervolgens bij thuiskomst nooit meer iets van haar laat horen gewoon een slet vind.

Niks mis mee overigens, maar ik vind dat sletgedrag.
Het probleem is dat velen hier precies hetzelfde zouden doen, maar dat ze aanstoot nemen aan de negatieve lading bij het woord slet, waar ze niet geassocieert mee willen worden. Helaas is er geen ander woord.
pi_167956918
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:44 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik twijfel tussen sletgedrag of wanhopig.
Als je maanden droogstaat ben je misschien minder kieskeurig... maar lelijk was ze zeker niet dus wel vereerd dat ze voor mij koos :D Was vanmorgen toch best plezierig wakker worden, lekker warm.
pi_167956936
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:46 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Als je maanden droogstaat ben je misschien minder kieskeurig... maar lelijk was ze zeker niet dus wel vereerd dat ze voor mij koos :D Was vanmorgen toch best plezierig wakker worden, lekker warm.
Geen odol? ;(
  zaterdag 7 januari 2017 @ 18:46:53 #264
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_167956945
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:46 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Jezus Christus....

;(
pi_167956953
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:45 schreef Toto69 het volgende:
Tijd om te modden, is het niet :)?
Juist ja.
Hier trekken we de grens.

.
----------------------------------------------------------------------

Gaat er nog iemand daten vanavond :)
Hell To The Liars
pi_167956985
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:47 schreef Droopie het volgende:

[..]

Juist ja.
Hier trekken we de grens.

.

Elke avond is hier date night O+
Ja doei.
  zaterdag 7 januari 2017 @ 18:48:44 #267
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_167956998
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:47 schreef Droopie het volgende:

Had collegadate geprobeerd gister, maar die was druk.
En zoals vanmorgen gezegd, laat t daarbij.
Plus blijf lekker thuis. Dus denk niet dat ik 1 in de kroeg ga opduiken :+
pi_167956999
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Elke avond is hier date night O+
Geen sleur?
pi_167957010
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:48 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Geen sleur?
Nee.
Ja doei.
pi_167957124
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee.
Dat vind ik altijd leuk te zien (geen idee of het bij jou van toepassing is)
Oudere koppels die zich met elkaar nog bijna geen moment vervelen en/ of nog moeite doen voor elkaar.
Hell To The Liars
  zaterdag 7 januari 2017 @ 18:54:43 #271
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_167957164
Tuurlijk verveel je je weleens een moment :D

En dan is er Fok >:O
pi_167957211
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:53 schreef Droopie het volgende:

[..]

Dat vind ik altijd leuk te zien (geen idee of het bij jou van toepassing is)
Oudere koppels die zich met elkaar nog bijna geen moment vervelen en/ of nog moeite doen voor elkaar.
'ouder' ;(

Man, ik ben 31 :D!

Maar inderdaad, we hebben het wel getroffen. Onze eerste date was ook wel echt heel chill. Nou ja, we kenden elkaar al, maar ging naar hem toe voor een avondje ouwehoeren/wijn drinken, hele avond beetje zitten ouwehoeren. We konden eindeloos lachen om het *kloek* geluid dat een wijnfles maakt vlak voordat je een volle fles voor het eerst uitschenkt :X :@, en dat doen we nu nog steeds, 10 jaar later 8-) Onze eerste date eindigde wel bij hem in bed, maar zonder dat er echt wat gebeurde op wat zoenen na. Sterker nog, mijn reactie op zijn zoen-actie was 'hé, wat doe jij nou...!' :') Maar dat het wat kans had wist ik zodra we na welterusten zeggen we ons allebei naar onze eigen kant van het bed draaiden en in slaap vielen

Relaxte dates _O_

En nu zitten we beide op de bank met de laptop op schoot met een biertje naast ons ons eigen ding te doen.
Ja doei.
  zaterdag 7 januari 2017 @ 18:57:43 #273
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_167957233
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

'ouder' ;(

Man, ik ben 31 :D!

Maar inderdaad, we hebben het wel getroffen. Onze eerste date was ook wel echt heel chill. Nou ja, we kenden elkaar al, maar ging naar hem toe voor een avondje ouwehoeren/wijn drinken, hele avond beetje zitten ouwehoeren. We konden eindeloos lachen om het *kloek* geluid dat een wijnfles maakt vlak voordat je een volle fles voor het eerst uitschenkt :X :@, en dat doen we nu nog steeds, 10 jaar later 8-) Onze eerste date eindigde wel bij hem in bed, maar zonder dat er echt wat gebeurde op wat zoenen na. Sterker nog, mijn reactie op zijn zoen-actie was 'hé, wat doe jij nou...!' :') Maar dat het wat kans had wist ik zodra we na welterusten zeggen we ons allebei naar onze eigen kant van het bed draaiden en in slaap vielen

Relaxte dates _O_
Wacht, jij bent pas 31? :o
pi_167957248
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:48 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Geen sleur?
Juist het allerfijnste met een vaste partner O+
pi_167957254
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 18:57 schreef Molo het volgende: