Heb die jongen dit toernooi voor het eerst gezien maar verwacht veel van hem, mist de ervaring maar het talent heeft hij zeker. Denk nog 2 jaartjes rijpen en dan staat hij er ook hopelijk.quote:Op maandag 2 januari 2017 22:27 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die Corey Cadby zijn niveau weleens kan halen.
José zou waarschijnlijk een goede dartster zijnquote:Op maandag 2 januari 2017 22:29 schreef franklop het volgende:
José maakt het ons wel erg makkelijk hetwitter:TourDeJose twitterde op maandag 02-01-2017 om 22:28:18Is Slankie dan kaas voor wijven? Of werkt die marketing niet de andere kant op? #rtl7darts #kaasvoorkerels reageer retweet
Iedereen die een goeie middag oefent is een goeie dart(st)erquote:Op maandag 2 januari 2017 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
José zou waarschijnlijk een goede dartster zijn
Ach in bijna alle landen weet je wie van de 2 of 3 topteams de voetbalcompetitie wint.quote:Op maandag 2 januari 2017 22:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er zit geen spanning meer in. Je weet van te voren wie wint. Was met Taylor ook zo saai
Daar is het te laat voor denk ik, of Anderson moet terug komen. Ik zie het alleen gebeuren als het nog dicht komtquote:Op maandag 2 januari 2017 22:30 schreef Groby het volgende:
Ik verwacht een 9 darter van 'de man in het groen' uit vlijmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |