Is dat nog steeds op tv dan?quote:Op maandag 2 januari 2017 20:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jawel man, dat is ultiem genieten. Zo slecht dat het goed is. En zitten ook nog wel wat aardige darters tussen. Lekker ouderwets in zo'n vaag zaaltje, breiende moeders in de zaal. Al doen helaas Hankey, Fordham en Stompe niet mee.
Ja. Had volop kritiek op zichzelfquote:Op maandag 2 januari 2017 20:49 schreef Caland het volgende:
Heeft Barney eigenlijk al gereageerd na gisteren?
Ja, op Twitter.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:49 schreef Caland het volgende:
Jammer dat 'ie al stokoud is. Tegen de tijd dat hij een beetje gewend raakt is hij met pensioen.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Durrant en Hughes zijn prima spelers. Eerstgenoemde komt naar de PDC volgend jaar, dus dolle boel.
Hankey is echt een blast from the past tegenwoordig, sorryquote:Op maandag 2 januari 2017 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond Hankey altijd wel een baas heel vroeger maar wat een jankbal is dat geworden zeg
Hij vond het jammer dat Michael net zo trefzeker was als TONZON radiatorfolie.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:49 schreef Caland het volgende:
Heb het gisteren gemist helaas.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zekers. Semi tegen Barney ook wel trouwens
quote:Op maandag 2 januari 2017 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hankey is echt een blast from the past tegenwoordig, sorry
NEE GEEN ZIN INquote:Op maandag 2 januari 2017 20:50 schreef Tagliano het volgende:
Ik zou het wel aardig vinden als een aantal users de moeite zou willen nemen om in de feedback zijn of haar ervaring van de afgelopen tijd in DRT te posten en eventueel nog een mening over hoe verder te gaan
Als je dat liever niet in de feedback wil plaatsen is mijn DM ook altijd een optie, vanzelfsprekend
Ik vond het een leuke ervaring.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:50 schreef Tagliano het volgende:
Ik zou het wel aardig vinden als een aantal users de moeite zou willen nemen om in de feedback zijn of haar ervaring van de afgelopen tijd in DRT te posten en eventueel nog een mening over hoe verder te gaan
Als je dat liever niet in de feedback wil plaatsen is mijn DM ook altijd een optie, vanzelfsprekend
Niet geklikt.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:49 schreef onlogisch het volgende:
Een opkomst als deze mis ik tegenwoordig wel
twitter:Raybar180 twitterde op maandag 02-01-2017 om 01:33:05I tried my best ! I wish @MvG180 and @GaryAnderson180 all the best in the final ! Thanks for the support, sorry to let you down BarneyArmy reageer retweet
Godver wat een mongoolquote:Op maandag 2 januari 2017 20:49 schreef onlogisch het volgende:
Een opkomst als deze mis ik tegenwoordig wel
quote:Op maandag 2 januari 2017 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan je wel zien ook.
Hij kijkt vrij debiel uit zijn ogen.
En hij is dik.
Nou leuk Davy!!quote:Op maandag 2 januari 2017 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
van Gerwen is voor PSV
GGMM gaat nu zeggen dat je dat aan hem kan zien.
Heeft ie nog uit frustratie wat kroketjes kapotgegeooid tegen de TONZON radiatorfolie? Zou ik doenquote:Op maandag 2 januari 2017 20:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Had volop kritiek op zichzelf
Typisch Barney dus.
Waaromquote:Op maandag 2 januari 2017 20:50 schreef Tagliano het volgende:
Daar is uitstekende HR-Radiatorfolie van TONZON wel tegen bestandquote:Op maandag 2 januari 2017 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft ie nog uit frustratie wat kroketjes kapotgegeooid tegen de TONZON radiatorfolie? Zou ik doenMoet ie ff doen
Gewoon, voor het goeie gevoel
quote:Op maandag 2 januari 2017 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:Raybar180 twitterde op maandag 02-01-2017 om 01:33:05I tried my best ! I wish @MvG180 and @GaryAnderson180 all the best in the final ! Thanks for the support, sorry to let you down BarneyArmy reageer retweet
HAHAHAHAHAHAHA WAT EEN GOEIEtwitter:_GGM__ twitterde op maandag 02-01-2017 om 20:51:51@Raybar180 no problem, we're used to it. reageer retweet
Omdat ik wel benieuwd ben naar jullie meningquote:
quote:Op maandag 2 januari 2017 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]HAHAHAHAHAHAHA WAT EEN GOEIEtwitter:_GGM__ twitterde op maandag 02-01-2017 om 20:51:51@Raybar180 no problem, we're used to it. reageer retweet
Objectieve mening geplaatstquote:Op maandag 2 januari 2017 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat ik wel benieuwd ben naar jullie mening
Maar graag even in de feedback, daar past dat wat beter
Nou nou nouquote:Op maandag 2 januari 2017 20:52 schreef Lonaa het volgende:
Heeft van gerwen een hersenbeschadiging of gewoon een IQ van 70?
Hij komt uit Brabant.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:52 schreef Lonaa het volgende:
PSVCL liep hier ook trots mee te pronken.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
van Gerwen is voor PSV
GGMM gaat nu zeggen dat je dat aan hem kan zien.
Oh dat zekerquote:Op maandag 2 januari 2017 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar is uitstekende HR-Radiatorfolie van TONZON wel tegen bestand
Je pretendeert nu de ideale mod te zijn. Stop deze act.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat ik wel benieuwd ben naar jullie mening
Maar graag even in de feedback, daar past dat wat beter
Beidequote:Op maandag 2 januari 2017 20:52 schreef Lonaa het volgende:
Houdt ze van de straat.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk analisten bij darts?
Daar mogen ze nog wel even aan timmerenquote:Op maandag 2 januari 2017 20:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
Die http://www.hameren.nl/ site is ook belachelijk amateuristisch.
Hij kijkt niet zo slim uit zijn ogen he, die jongen?quote:Op maandag 2 januari 2017 20:52 schreef Lonaa het volgende:
Want?quote:Op maandag 2 januari 2017 20:52 schreef Lonaa het volgende:
Er zijn wel meer mensen voor PSV hoor. Misschien zelfs wel meer dan 8, maar dat wordt wat lastiger voor hem danquote:Op maandag 2 januari 2017 20:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
PSVCL liep hier ook trots mee te pronken.
Ja alles gewonnen dit jaar.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:54 schreef Szura het volgende:
Dit jaar?
Het is net twee dagen 2017 Maijer.
Dat zou kunnen maar hij lacht iedereen uit op financieel gebied.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:52 schreef Lonaa het volgende:
Heerlijk dit soort obscure sponsorsquote:Op maandag 2 januari 2017 20:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
Die http://www.hameren.nl/ site is ook belachelijk amateuristisch.
Elk toernooi doet me denken aan de Sjampions Liek (altijd hetzelfde)quote:Op maandag 2 januari 2017 20:55 schreef Tjacka het volgende:
Champions League of Darts
Ook zo'n kut toernooi
niet echt nee. En als ie wat zegt wordt t niet beter ook. Gooien kan ie welquote:Op maandag 2 januari 2017 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij kijkt niet zo slim uit zijn ogen he, die jongen?
Wat is daar eigenlijk ooit de redenatie achter geweest?quote:Op maandag 2 januari 2017 20:56 schreef Caland het volgende:
Toernooien met dubbel in dubbel uit zijn altijd pure aids.
Sowieso, al die majorsquote:Op maandag 2 januari 2017 20:55 schreef Tjacka het volgende:
Champions League of Darts
Ook zo'n kut toernooi
Frosty was vies dronkenquote:Op maandag 2 januari 2017 20:56 schreef Tagliano het volgende:
Mark Frost, dat voelt echt eeuwen geleden
Lekker ladderstraal bezopen op het podium staan, genotquote:Op maandag 2 januari 2017 20:56 schreef Tagliano het volgende:
Mark Frost, dat voelt echt eeuwen geleden
Nederlands Olympisch Comité Nederlandse Sport Federatiequote:Op maandag 2 januari 2017 20:56 schreef bijstandboy het volgende:
zal het nos*nsf naar de finale kijken?
Hij heeft er wel een handje van om domme opmerkingen te maken.. kwam afgelopen jaar ook al een paar keer in opspraakquote:Op maandag 2 januari 2017 20:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
niet echt nee. En als ie wat zegt wordt t niet beter ook. Gooien kan ie wel
Ik denk niet dat ze gezamenlijk in een ruimte een TV hebben opgesteld voor vanavond of iets, of bedoel je individuele personen die daar werken?quote:Op maandag 2 januari 2017 20:56 schreef bijstandboy het volgende:
Ja die proberen Gando te nomineren voor volgend jaar.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:56 schreef bijstandboy het volgende:
Alleen UK open is leuk. Daar zijn de vloergoden ook altijd bizar goed.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso, al die majors![]()
Wat boeit een Masters nou, of een European Championship wat helemaal geen European Championship is.
trouwen?quote:Op maandag 2 januari 2017 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft er wel een handje van om domme opmerkingen te maken.. kwam afgelopen jaar ook al een paar keer in opspraak
maar ja zal m worst wezen als ie naar z'n bankrekening kijkt lijkt me. Chauvinistisch als ik ben hoop ik toch dat ie wint, maar ik vind Anderson wel de leukere persoon van de 2.Vind ik echt een meer dan prima gozer.
PC Finals vind ik ook wel leuk op zich, hele jaar toernooien om een ranking te bouwen en aan het eind een finaletoernooi over die ranking.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alleen UK open is leuk. Daar zijn de vloergoden ook altijd bizar goed.
Logisch wel gezien het hele jaar.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind eerder dat Anderson veel te erg wordt uitgevlakt.
Ja, jammer dat hij de JoeKee niet in mocht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik bedoel meer de figuren die de nominaties doen voor sportman van het jaarquote:Op maandag 2 januari 2017 20:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze gezamenlijk in een ruimte een TV hebben opgesteld voor vanavond of iets, of bedoel je individuele personen die daar werken?
PC Finals en EK zijn er wel veel eerlijker op gewordenquote:Op maandag 2 januari 2017 20:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
PC Finals vind ik ook wel leuk op zich, hele jaar toernooien om een ranking te bouwen en aan het eind een finaletoernooi over die ranking.
WON HIJ TOEN OOK ALLES EN HAALDE HIJ DE FINALEquote:Op maandag 2 januari 2017 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was de vorige twee jaar ook het geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |