Heerlijk dit soort obscure sponsorsquote:Op maandag 2 januari 2017 20:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
Die http://www.hameren.nl/ site is ook belachelijk amateuristisch.
Elk toernooi doet me denken aan de Sjampions Liek (altijd hetzelfde)quote:Op maandag 2 januari 2017 20:55 schreef Tjacka het volgende:
Champions League of Darts
Ook zo'n kut toernooi
niet echt nee. En als ie wat zegt wordt t niet beter ook. Gooien kan ie welquote:Op maandag 2 januari 2017 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij kijkt niet zo slim uit zijn ogen he, die jongen?
Wat is daar eigenlijk ooit de redenatie achter geweest?quote:Op maandag 2 januari 2017 20:56 schreef Caland het volgende:
Toernooien met dubbel in dubbel uit zijn altijd pure aids.
Sowieso, al die majorsquote:Op maandag 2 januari 2017 20:55 schreef Tjacka het volgende:
Champions League of Darts
Ook zo'n kut toernooi
Frosty was vies dronkenquote:Op maandag 2 januari 2017 20:56 schreef Tagliano het volgende:
Mark Frost, dat voelt echt eeuwen geleden
Lekker ladderstraal bezopen op het podium staan, genotquote:Op maandag 2 januari 2017 20:56 schreef Tagliano het volgende:
Mark Frost, dat voelt echt eeuwen geleden
Nederlands Olympisch Comité Nederlandse Sport Federatiequote:Op maandag 2 januari 2017 20:56 schreef bijstandboy het volgende:
zal het nos*nsf naar de finale kijken?
Hij heeft er wel een handje van om domme opmerkingen te maken.. kwam afgelopen jaar ook al een paar keer in opspraakquote:Op maandag 2 januari 2017 20:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
niet echt nee. En als ie wat zegt wordt t niet beter ook. Gooien kan ie wel
Ik denk niet dat ze gezamenlijk in een ruimte een TV hebben opgesteld voor vanavond of iets, of bedoel je individuele personen die daar werken?quote:Op maandag 2 januari 2017 20:56 schreef bijstandboy het volgende:
Ja die proberen Gando te nomineren voor volgend jaar.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:56 schreef bijstandboy het volgende:
Alleen UK open is leuk. Daar zijn de vloergoden ook altijd bizar goed.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso, al die majors![]()
Wat boeit een Masters nou, of een European Championship wat helemaal geen European Championship is.
trouwen?quote:Op maandag 2 januari 2017 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft er wel een handje van om domme opmerkingen te maken.. kwam afgelopen jaar ook al een paar keer in opspraak
maar ja zal m worst wezen als ie naar z'n bankrekening kijkt lijkt me. Chauvinistisch als ik ben hoop ik toch dat ie wint, maar ik vind Anderson wel de leukere persoon van de 2.Vind ik echt een meer dan prima gozer.
PC Finals vind ik ook wel leuk op zich, hele jaar toernooien om een ranking te bouwen en aan het eind een finaletoernooi over die ranking.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Alleen UK open is leuk. Daar zijn de vloergoden ook altijd bizar goed.
Logisch wel gezien het hele jaar.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind eerder dat Anderson veel te erg wordt uitgevlakt.
Ja, jammer dat hij de JoeKee niet in mocht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik bedoel meer de figuren die de nominaties doen voor sportman van het jaarquote:Op maandag 2 januari 2017 20:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze gezamenlijk in een ruimte een TV hebben opgesteld voor vanavond of iets, of bedoel je individuele personen die daar werken?
PC Finals en EK zijn er wel veel eerlijker op gewordenquote:Op maandag 2 januari 2017 20:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
PC Finals vind ik ook wel leuk op zich, hele jaar toernooien om een ranking te bouwen en aan het eind een finaletoernooi over die ranking.
WON HIJ TOEN OOK ALLES EN HAALDE HIJ DE FINALEquote:Op maandag 2 januari 2017 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was de vorige twee jaar ook het geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |