Ja hoor.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Het boeit me stiekem geen reet wie er vanavond wint.

twitter:JJNieuwlaat twitterde op maandag 02-01-2017 om 20:44:04Voor iedereen die @FrankVischsch en mij bestookt met vragen over onze dassen, die zijn gekocht bij https://t.co/Lqx4glVFDu reageer retweet

Voorzichtig gesponsorde tweetquote:Op maandag 2 januari 2017 20:46 schreef franklop het volgende:
twitter:JJNieuwlaat twitterde op maandag 02-01-2017 om 20:44:04Voor iedereen die @FrankVischsch en mij bestookt met vragen over onze dassen, die zijn gekocht bij https://t.co/Lqx4glVFDu reageer retweet

Je begint met een analyse (of voorbereiding w / e) en de vraag was wanneer de wedstrijd begint.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik snap even niet waar je op doelt

Jawel man, dat is ultiem genieten. Zo slecht dat het goed is. En zitten ook nog wel wat aardige darters tussen. Lekker ouderwets in zo'n vaag zaaltje, breiende moeders in de zaal. Al doen helaas Hankey, Fordham en Stompe niet mee.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:45 schreef Caland het volgende:
Lakeside is toch gewoon een soort paralympics van het darten. Daar kijk je niet voor je plezier naar.

Waar komt dit nou weer vandaan, mafkees?quote:

Zo'n emotionele jongen is het volgens mij nietquote:Op maandag 2 januari 2017 20:47 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat Gerrie huilend naar huis gaat

Laat toch gaanquote:Op maandag 2 januari 2017 20:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Waar komt dit nou weer vandaan, mafkees?

Durrant en Hughes zijn prima spelers. Eerstgenoemde komt naar de PDC volgend jaar, dus dolle boel.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jawel man, dat is ultiem genieten. Zo slecht dat het goed is. En zitten ook nog wel wat aardige darters tussen. Lekker ouderwets in zo'n vaag zaaltje, breiende moeders in de zaal. Al doen helaas Hankey, Fordham en Stompe niet mee.

Pleur die dingen in de webshop manquote:Op maandag 2 januari 2017 20:46 schreef franklop het volgende:

Sorryquote:Op maandag 2 januari 2017 20:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Waar komt dit nou weer vandaan, mafkees?

Ik vond Hankey altijd wel een baas heel vroeger maar wat een jankbal is dat geworden zegquote:Op maandag 2 januari 2017 20:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jawel man, dat is ultiem genieten. Zo slecht dat het goed is. En zitten ook nog wel wat aardige darters tussen. Lekker ouderwets in zo'n vaag zaaltje, breiende moeders in de zaal. Al doen helaas Hankey, Fordham en Stompe niet mee.

Allebei smerige hopeloze chokers.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Durrant en Hughes zijn prima spelers. Eerstgenoemde komt naar de PDC volgend jaar, dus dolle boel.

Vorig jaar nog huilen over het stampen van Barney toch?quote:Op maandag 2 januari 2017 20:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo'n emotionele jongen is het volgens mij niet

Zekers. Semi tegen Barney ook wel trouwensquote:Op maandag 2 januari 2017 20:47 schreef Caland het volgende:
Van Gerwen - Reyes was echt een topshow.

Is dat nog steeds op tv dan?quote:Op maandag 2 januari 2017 20:47 schreef Grifte het volgende:
[..]

Ja. Had volop kritiek op zichzelfquote:Op maandag 2 januari 2017 20:49 schreef Caland het volgende:
Heeft Barney eigenlijk al gereageerd na gisteren?

Ja, op Twitter.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:49 schreef Caland het volgende:

heywoodu

heywoodu

Jammer dat 'ie al stokoud is. Tegen de tijd dat hij een beetje gewend raakt is hij met pensioen.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Durrant en Hughes zijn prima spelers. Eerstgenoemde komt naar de PDC volgend jaar, dus dolle boel.

Hankey is echt een blast from the past tegenwoordig, sorryquote:Op maandag 2 januari 2017 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond Hankey altijd wel een baas heel vroeger maar wat een jankbal is dat geworden zeg

Hij vond het jammer dat Michael net zo trefzeker was als TONZON radiatorfolie.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:49 schreef Caland het volgende:

Heb het gisteren gemist helaas.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zekers. Semi tegen Barney ook wel trouwens

quote:Op maandag 2 januari 2017 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hankey is echt een blast from the past tegenwoordig, sorry

NEE GEEN ZIN INquote:Op maandag 2 januari 2017 20:50 schreef Tagliano het volgende:
Ik zou het wel aardig vinden als een aantal users de moeite zou willen nemen om in de feedback zijn of haar ervaring van de afgelopen tijd in DRT te posten en eventueel nog een mening over hoe verder te gaan
Als je dat liever niet in de feedback wil plaatsen is mijn DM ook altijd een optie, vanzelfsprekend

Ik vond het een leuke ervaring.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:50 schreef Tagliano het volgende:
Ik zou het wel aardig vinden als een aantal users de moeite zou willen nemen om in de feedback zijn of haar ervaring van de afgelopen tijd in DRT te posten en eventueel nog een mening over hoe verder te gaan
Als je dat liever niet in de feedback wil plaatsen is mijn DM ook altijd een optie, vanzelfsprekend

Niet geklikt.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:49 schreef onlogisch het volgende:
Een opkomst als deze mis ik tegenwoordig wel

twitter:Raybar180 twitterde op maandag 02-01-2017 om 01:33:05I tried my best ! I wish @MvG180 and @GaryAnderson180 all the best in the final ! Thanks for the support, sorry to let you down BarneyArmy reageer retweet

Godver wat een mongoolquote:Op maandag 2 januari 2017 20:49 schreef onlogisch het volgende:
Een opkomst als deze mis ik tegenwoordig wel

quote:Op maandag 2 januari 2017 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan je wel zien ook.
Hij kijkt vrij debiel uit zijn ogen.
En hij is dik.

Nou leuk Davy!!quote:Op maandag 2 januari 2017 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
van Gerwen is voor PSV
GGMM gaat nu zeggen dat je dat aan hem kan zien.

Heeft ie nog uit frustratie wat kroketjes kapotgegeooid tegen de TONZON radiatorfolie? Zou ik doenquote:Op maandag 2 januari 2017 20:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Had volop kritiek op zichzelf
Typisch Barney dus.
 Moet ie ff doen
 Moet ie ff doen  Gewoon, voor het goeie gevoel
 Gewoon, voor het goeie gevoel  

Waaromquote:Op maandag 2 januari 2017 20:50 schreef Tagliano het volgende:

Daar is uitstekende HR-Radiatorfolie van TONZON wel tegen bestandquote:Op maandag 2 januari 2017 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft ie nog uit frustratie wat kroketjes kapotgegeooid tegen de TONZON radiatorfolie? Zou ik doenMoet ie ff doen
Gewoon, voor het goeie gevoel

quote:Op maandag 2 januari 2017 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:Raybar180 twitterde op maandag 02-01-2017 om 01:33:05I tried my best ! I wish @MvG180 and @GaryAnderson180 all the best in the final ! Thanks for the support, sorry to let you down BarneyArmy reageer retweet
HAHAHAHAHAHAHA WAT EEN GOEIEtwitter:_GGM__ twitterde op maandag 02-01-2017 om 20:51:51@Raybar180 no problem, we're used to it. reageer retweet

Omdat ik wel benieuwd ben naar jullie meningquote:

quote:Op maandag 2 januari 2017 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]HAHAHAHAHAHAHA WAT EEN GOEIEtwitter:_GGM__ twitterde op maandag 02-01-2017 om 20:51:51@Raybar180 no problem, we're used to it. reageer retweet

Objectieve mening geplaatstquote:Op maandag 2 januari 2017 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat ik wel benieuwd ben naar jullie mening
Maar graag even in de feedback, daar past dat wat beter

Nou nou nouquote:Op maandag 2 januari 2017 20:52 schreef Lonaa het volgende:
Heeft van gerwen een hersenbeschadiging of gewoon een IQ van 70?

Hij komt uit Brabant.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:52 schreef Lonaa het volgende:

PSVCL liep hier ook trots mee te pronken.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
van Gerwen is voor PSV
GGMM gaat nu zeggen dat je dat aan hem kan zien.

Oh dat zekerquote:Op maandag 2 januari 2017 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar is uitstekende HR-Radiatorfolie van TONZON wel tegen bestand
 trefzeker ook!
 trefzeker ook!  

Je pretendeert nu de ideale mod te zijn. Stop deze act.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat ik wel benieuwd ben naar jullie mening
Maar graag even in de feedback, daar past dat wat beter

Beidequote:Op maandag 2 januari 2017 20:52 schreef Lonaa het volgende:

Houdt ze van de straat.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk analisten bij darts?

Daar mogen ze nog wel even aan timmerenquote:Op maandag 2 januari 2017 20:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
Die http://www.hameren.nl/ site is ook belachelijk amateuristisch.

Hij kijkt niet zo slim uit zijn ogen he, die jongen?quote:Op maandag 2 januari 2017 20:52 schreef Lonaa het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |