PSVKampioen2016-2017.gifquote:Op maandag 2 januari 2017 14:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
vGinkel in, Narsingh out, waar blijft dat kampioenstopic?
Nu nog Maher terughalenquote:Op maandag 2 januari 2017 14:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
vGinkel in, Narsingh out, waar blijft dat kampioenstopic?
Het enige wat teltquote:Op maandag 2 januari 2017 15:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Alleen de topscorers kloppen idd
Je bent zelf niet helemaal up to date. Troll.quote:
Wat is daar een troll aanquote:Op maandag 2 januari 2017 17:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je bent zelf niet helemaal up to date. Troll.
Neem het anders even heel serieus JR-Style-93.quote:
Don't feed the troll....quote:Op maandag 2 januari 2017 17:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Neem het anders even heel serieus JR-Style-93.
Uh, okéquote:Op maandag 2 januari 2017 17:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Neem het anders even heel serieus JR-Style-93.
Van Ginkel?quote:Op maandag 2 januari 2017 18:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben even benieuwd of meer mensen de vergelijking zien met een huidig PSV speler.
quote:
Willemsquote:Op maandag 2 januari 2017 18:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben even benieuwd of meer mensen de vergelijking zien met een huidig PSV speler.
op trainingskamp met PSV?quote:Op maandag 2 januari 2017 19:22 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Die is zojuist aan Plaza de Cibeles gespot..
Zou zo de ouwe van Guardado geweest kunnen zijn.quote:Op maandag 2 januari 2017 18:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lijkt trouwens best veel op Guardadoquote:Op maandag 2 januari 2017 18:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[ afbeelding ]
Argentijn die bij Tottenham speelde toen Guardado werd verwekt.quote:Op maandag 2 januari 2017 18:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2017 18:32:50 ]
Het aantal kansen nam anders naarmate het eind van het jaar dichterbij kwam behoorlijk af.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 11:37 schreef Gutanoth het volgende:
Kansen genoeg in 2016, moeten ze er alleen wel ingaan
Lekkere tegenstander hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 11:31 schreef tompsv18 het volgende:
PSV - Borussia Dortmund zaterdag om 16:00 uur live op FOX Sports.
Dat kan nog wel es pijnlijk gaan worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 11:31 schreef tompsv18 het volgende:
PSV - Borussia Dortmund zaterdag om 16:00 uur live op FOX Sports.
Als Dortmund echt hun best doen en met een goed team spelen dan heeft psv uiteraard geen kans. Maar anders kan het wel leuk wordenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat kan nog wel es pijnlijk gaan worden.
Wel een prachtige tegenstander.
Flashbacks uit de tijd dat we geen verdedigers hadden.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
http://www.ed.nl/sport/vo(...)nsfermarkt-1.6807459
Precies Marcel! Wat lullen we nou! Waarom zou je in hemelsnaam de zwakste linie versterken? Zinchenko en Ramselaar kunnen daar ook best spelen!
Had ik ook al bedacht, maar ik wilde er nog maar niet over beginnenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Flashbacks uit de tijd dat we geen verdedigers hadden.
Bergwijn, Pereiro, Zinchenko, Ramselaar, Jozefzoon, Locadia...lijkt mij ook kwalitatief voldoende. Tenzij Robben....quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
http://www.ed.nl/sport/vo(...)nsfermarkt-1.6807459
Precies Marcel! Wat lullen we nou! Waarom zou je in hemelsnaam de zwakste linie versterken? Zinchenko en Ramselaar kunnen daar ook best spelen!
Hoe zie jij de voorhoede voor je, dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:29 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Bergwijn, Pereiro, Zinchenko, Ramselaar, Jozefzoon, Locadia...lijkt mij ook kwalitatief voldoende. Tenzij Robben....
Bijzonder weinig van gemerkt de eerste seizoenshelft, dat er voldoende kwaliteit rondliep in de aanvalquote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:29 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Bergwijn, Pereiro, Zinchenko, Ramselaar, Jozefzoon, Locadia...lijkt mij ook kwalitatief voldoende.
PEREIRO, BERGWIJN, ZINCHENKO, RAMSELAAR, LOCADIA, JOZEFZOON JONGUH!1!!! Zit je niet op te letten of zo?!?!quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV heeft toch gewoon een rechtsbuiten nodig en wel heel hard, of zit ik met teveel wietplantjes in mijn kamer? Wie kan er nu als volwaardige rechtsbuiten spelen dan wanneer Narsingh naar Swansea is?
Zinchenko heeft het wel prima gedaan in de december-maand, maar dat is natuurlijk geen echte rechtsbuiten.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PEREIRO, BERGWIJN, ZINCHENKO, RAMSELAAR, LOCADIA, JOZEFZOON JONGUH!1!!! Zit je niet op te letten of zo?!?!
Tenzij Zinchenko of Ramselaar een revelatie blijken als rechtsbuiten zie ik het ook somber in.
Locadia was fucking effectief vorig jaar. Precies wat jullie nu missen voorin, kansen genoeg.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PEREIRO, BERGWIJN, ZINCHENKO, RAMSELAAR, LOCADIA, JOZEFZOON JONGUH!1!!! Zit je niet op te letten of zo?!?!
Tenzij Zinchenko of Ramselaar een revelatie blijken als rechtsbuiten zie ik het ook somber in.
Jij en wietplantjes!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV heeft toch gewoon een rechtsbuiten nodig en wel heel hard, of zit ik met teveel wietplantjes in mijn kamer? Wie kan er nu als volwaardige rechtsbuiten spelen dan wanneer Narsingh naar Swansea is?
Zonder Luuk de Jong lijkt me, want die is zonder voorzetten vanaf de zijkant compleet verloren. Maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Tweede seizoenshelft wordt dus net zo bagger als de eerste.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe zie jij de voorhoede voor je, dan?
Gelukkig hebben we 6 aardige middenvelders en staan onze grootste talenten in Jong ook op het middenveld. Nee top. Lekker weer. Ik opteer voor een 4-6-0.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij faalt juist dit seizoen ook loeihard als aanspeelpunt. Kan geen bal vasthouden of meteen doorspelen. Alles springt van zijn voeten. Ik hoop dat Zenith nog eens met een dikke beurs langs komt. Hopelijk dat Siem dan ook meteen vertrekt.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:35 schreef Buitendam het volgende:
Als afmaker stelt het dit seizoen geen reet voor, maar hij blijft een goed aanspeelpunt. Laten staan en een goede afmaker er naast in een 4-4-2 formatie. Van Ginkel achter hem kan ook een slok op een borrel schelen.
Toch heb ik bij De Jong wel het gevoel dat het met een paar vroege goaltjes weer kan gaan lopen, zeker in de eredivisie.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:35 schreef Buitendam het volgende:
Als afmaker stelt het dit seizoen geen reet voor, maar hij blijft een goed aanspeelpunt. Laten staan en een goede afmaker er naast in een 4-4-2 formatie. Van Ginkel achter hem kan ook een slok op een borrel schelen.
Siem de Jong had een prima actie met die 1-1 tegen Ajax. Eigenlijk precies wat Van Ginkel waarschijnlijk gaat doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij faalt juist dit seizoen ook loeihard als aanspeelpunt. Kan geen bal vasthouden of meteen doorspelen. Alles springt van zijn voeten. Ik hoop dat Zenith nog eens met een dikke beurs langs komt. Hopelijk dat Siem dan ook meteen vertrekt.
Nee, dat zie ik echt totaal niet. Het makkelijke afmaken is er dit seizoen niet bij, maar dat balvast zijn is in mijn ogen helemaal niet slecht.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij faalt juist dit seizoen ook loeihard als aanspeelpunt. Kan geen bal vasthouden of meteen doorspelen. Alles springt van zijn voeten. Ik hoop dat Zenith nog eens met een dikke beurs langs komt. Hopelijk dat Siem dan ook meteen vertrekt.
Na ADO thuis heb ik dat gevoel ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch heb ik bij De Jong wel het gevoel dat het met een paar vroege goaltjes weer kan gaan lopen, zeker in de eredivisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |