Daarom zei die tweede knaap dat ook, terwijl die dat feitelijk niet gezegd had in dat clipje, maar dat zei hij dus wel, alleen lieten ze dat niet zien.quote:Op maandag 2 januari 2017 21:46 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Hier vanaf 6:30 ongeveer de uitspraak waarbij hier onmiddelijk daarna human history zegt.
Valt weer mee gelukkig, maar nog steeds een PEOTUS die global warming een hoax van en voor de Chinezen genoemd heeft. Dus echt gerust adem halen is er nog niet.quote:Op maandag 2 januari 2017 21:46 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Hier vanaf 6:30 ongeveer de uitspraak waarbij hier onmiddelijk daarna human history zegt.
Zoiets bedoel je ? van Wikipediaquote:Op maandag 2 januari 2017 21:49 schreef Ryan3 het volgende:
Want geschiedenis is gedefinieerd als zijnde dat er "geschreven" bronnen zijn overgeleverd en niet als wanneer de moderne mens ontstond sec.
quote:The history of the world is the memory of the past experience of Homo sapiens sapiens around the world, as that experience has been preserved, largely in written records. By "prehistory", historians mean the recovery of knowledge of the past in an area where no written records exist, or where the writing of a culture is not understood.
Inderdaad, laten we nu eerst eens een paar maanden of een half jaar wachten en kijken wat er dan allemaal tot stand gekomen is.quote:Oei, oei, oei, oei, dit is toch wel slecht in de zin dat liberals de boel idd framen waar je bij zit. Ook OP is dus vette BS.
Ja, precies wat ik zeg idd, dat is de standaard definitie. Dus menselijke geschiedenis met geschreven bronnen volgens mij ongeveer 4500 jaar en daarvoor prehistorie. Heb je weer andere disciplines van wetenschap die zich ermee bezig houden.quote:Op maandag 2 januari 2017 21:55 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Zoiets bedoel je ? van Wikipedia
[..]
Iig is dit een frame van deze twee gasten. Toch grappig dat ik meteen wel begreep dat er iets niet in de haak was.quote:[..]
Inderdaad, laten we nu eerst eens een paar maanden of een half jaar wachten en kijken wat er dan allemaal tot stand gekomen is.
Nu is het allemaal bangmakerij en stemmingmakerij door de tegenstanders van Trump.
Klopt. Het lijkt er idd op dat in het eerste filmpje zijn correctie wordt afgekapt.quote:Op maandag 2 januari 2017 21:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ah, toch dus, vond het al zo bezopen.
Wel beetje fout van die gasten van het filmpje dus. Beetje veel eigenlijk.
Hij ziet de leeftijd van de aarde dus ook gewoon als ongeveer 4,5 miljard jaar oud.
Menselijk geschiedenis als 5500 jaar, zou ik dan weer een stukje minder nemen eigenlijk, maar goed kniesoor. Alles ervoor is prehistorie geen historie.
TS, your comments?
Hoewel het topic door probably_on_pcp misschien zo gestart is, is het uiteindelijke punt van dat topic niet primair de discussie over of klimaatverandering 'waar' is of niet, maar over de wetenschappelijke methode die wordt toegepast. Over de waarde van modelleringen, en in hoeverre gestelde hypotheses met experimenteel verkregen data onderbouwd of ontkracht zijn.quote:Op maandag 2 januari 2017 15:33 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Er slingeren nog steeds wat rond in onderstaande topics, waarbij het verbazingwekkend is om te zien dat dit dan vaak mensen zijn die wel degelijk gestudeerd hebben.
W&T / Klimaatsverandering - twijfel
False flag van de conservatives jonghuh! Duh!quote:Op maandag 2 januari 2017 21:49 schreef Ryan3 het volgende:
Oei, oei, oei, oei, dit is toch wel slecht in de zin dat liberals de boel idd framen waar je bij zit. Ook OP is dus vette BS.
Misschien eerst eens wat meer onderzoek doen voordat je een topic de wijde wereld in schopt ?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 05:54 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Klopt. Het lijkt er idd op dat in het eerste filmpje zijn correctie wordt afgekapt.
En hij corrigeert zich meteen.
Dit werpt idd nieuw licht op de zaak. Met deze wetenschap had ik deze topic niet geplaatst.
Sterke post van jou iig.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:37 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Misschien eerst eens wat meer onderzoek doen voordat je een topic de wijde wereld in schopt ?
Je hebt gelijk. Ik probeer altijd opmerkelijkheden van zowel "links" als "rechts" te posten. Want beide kanten zijn aan het profileren. Maar dit was echt fout, en ik had dit niet verwacht, een dergelijke knip-en-plak-framing.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:37 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Misschien eerst eens wat meer onderzoek doen voordat je een topic de wijde wereld in schopt ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |