precies.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:02 schreef Nielsch het volgende:
Inderdaad, IS is lief en wil gewoon thee met ons drinken toch TS?
IS wil wat de Amerikaanse overheid wilquote:Op zondag 1 januari 2017 21:02 schreef Nielsch het volgende:
Inderdaad, IS is lief en wil gewoon thee met ons drinken toch TS?
Als men het probeert is men al zover, of was 9/11 ook tegen te houden geweest, als ja dat is dan een grote faal of niet?quote:Op zondag 1 januari 2017 21:14 schreef Zahreddine het volgende:
Dat ze dit maar eens proberen in de VS als Trump president is
Er hoeft maar eentje stage gelopen te hebben in het westen of niet?quote:Op zondag 1 januari 2017 21:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Haatbaarden die zelf chemische bommen in elkaar knutselen. Dat kan niet fout gaan.
Waarom denk je dat ze geen stageplaats krijgen?quote:Op zondag 1 januari 2017 21:18 schreef john2406 het volgende:
[..]
Er hoeft maar eentje stage gelopen te hebben in het westen of niet?
Klopt schooluitwisseling geloof ik ook niet toch?quote:Op zondag 1 januari 2017 21:19 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze geen stageplaats krijgen?
quote:Op zondag 1 januari 2017 21:19 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze geen stageplaats krijgen?
Dat dacht ik nou ook. Of als je alleen voor het schrikeffect gaat alleen maar chloor.quote:Op maandag 2 januari 2017 07:39 schreef crystal_meth het volgende:
Dan zullen ze eerder fosgeen gebruiken, is makkelijker te verspreiden (want een gas bij kamertemperatuur, kookpunt van 8.3°C, tegenover 217°C voor mosterdgas), dodelijker (85% van de doden door chemische wapens in de 1ste WO), en eenvoudig te bereiden met spullen die je in elke supermarkt vindt.
Ze durven niet want ze zijn bang voor de dood ofzo?quote:Op zondag 1 januari 2017 21:14 schreef Zahreddine het volgende:
Dat ze dit maar eens proberen in de VS als Trump president is
Nuke op Mekka, jeweetz.quote:Op maandag 2 januari 2017 08:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze durven niet want ze zijn bang voor de dood ofzo?
Zal IS met haar einde tijden ideologie ook echt erg vinden. Daarnaast is het maar de vraag of de VS dat durft.quote:
Tientallen strijders op steden van tienduizenden gewone inwoners.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:12 schreef halfway het volgende:
Geeft wel een vrijbrief om de hele zooi te nuken.
Als terroristen massa vernietigingswapens gaan inzetten in Westerse steden zal als respons nucleaire aanvallen volgen op bepaalde moslimlanden. Zeker onder Trump en Poetin. Dat staat als een paal boven water.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:12 schreef halfway het volgende:
Geeft wel een vrijbrief om de hele zooi te nuken.
Fosfeen was vooral voor de loopgravenoorlog geschikt, liep zo mooi de loopgraven in en bleef daar hangen.quote:Op maandag 2 januari 2017 07:39 schreef crystal_meth het volgende:
Dan zullen ze eerder fosgeen gebruiken, is makkelijker te verspreiden (want een gas bij kamertemperatuur, kookpunt van 8.3°C, tegenover 217°C voor mosterdgas), dodelijker (85% van de doden door chemische wapens in de 1ste WO), en eenvoudig te bereiden met spullen die je in elke supermarkt vindt.
IS is gewoon mede zo groot geworden dankzij Assad die ten tijde van de inval van de VS in Irak zijn eigen land vrij openstelde (en het aanspoorde) als doorvoerhaven voor soennistische jihadisten die zich konden aansluiten bij IS (toen noemden ze zichzelf nog ISI) om tegen de Amerikanen te vechten. Ironisch genoeg hetzelfde wat Turkije meer recent heeft gedaan met betrekking tot Syrie zelf.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:11 schreef Grems het volgende:
Wat ben ik blij dat het Westen de gematigde lenterebellen gesteund heeft tegen Assad. Echt een prachtbeslissing weer.
Misschien omdat het land uit de EU wil treden?quote:Op maandag 2 januari 2017 10:55 schreef GewoneBurger het volgende:
Wat in hemelsnaam heeft het VK gedaan dat Isis het op ze voorzien heeft?
En voor de rest voel jij je lekker?quote:Op maandag 2 januari 2017 12:57 schreef Achterhoker het volgende:
Ik wil ook wel eens wat, een atoombom op dat IS-gebied bijvoorbeeld.
Neequote:Op maandag 2 januari 2017 12:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
Misschien omdat het land uit de EU wil treden?
A en de EU is dat niet?quote:Op maandag 2 januari 2017 13:03 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nee
Omdat het VK anti-IS is in Syrie.
Stel je eens voor dat je morgen wakker wordt in de bek van een walvis.quote:Op maandag 2 januari 2017 13:01 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Stel je voor Israel gooit een zware chemische bom op Mekka, hoe zou de Arabische wereld reageren? Israel binnenvallen, of ook chemische wapens gebruiken om de staat Israel weg te vagen? "
Het gebied zal er in ieder geval niet op achteruit gaan.quote:Op maandag 2 januari 2017 13:01 schreef john2406 het volgende:
[..]
En voor de rest voel jij je lekker?
Heel misschien dat Trump dat wel zou doen maar reken er verder niet op bij de Europese 'leiders'. Hoogopgeleid en extreme politieke correctheid staan gelijk aan naïviteit en lafheid. Er vallen nu al honderden doden door hun beleid in Europa en de huidige politiek neemt dat op de koop toe. En dat zal echt niet veranderen als er duizenden doden vallen.quote:Op maandag 2 januari 2017 10:49 schreef Elzies het volgende:
[..]
Als terroristen massa vernietigingswapens gaan inzetten in Westerse steden zal als respons nucleaire aanvallen volgen op bepaalde moslimlanden. Zeker onder Trump en Poetin. Dat staat als een paal boven water.
Je springt van de hak op de tak.quote:
Ik spring niet van de hak op de tak ik tel 1+1 op!quote:Op maandag 2 januari 2017 13:11 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je springt van de hak op de tak.
Terug naar je misstap. Waarom zou IS het VK willen aanvallen vanwege Brexit? IS is geen pro-EU beweging.
Jij bent er al eens geweest?quote:Op maandag 2 januari 2017 13:08 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Het gebied zal er in ieder geval niet op achteruit gaan.
Je bent de aanslagen in Frankrijk en Duitsland vergeten? Waar wil je heen?quote:Op maandag 2 januari 2017 13:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik spring niet van de hak op de tak ik tel 1+1 op!
Waarom het UK en de rest dan niet, dan tel ik het op en kom tot die conclusie!
Wil ik ergens heen?quote:Op maandag 2 januari 2017 13:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je bent de aanslagen in Frankrijk en Duitsland vergeten? Waar wil je heen?
Omdat die debielen van IS niet zoveel landen kennen.quote:Op maandag 2 januari 2017 13:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
De eerste aanslagen door moslims in het UK waren al ver voor er uberbaupt plannen waren voor een brexit.. IS pakt de landen die het meest actief zijn moslimgebied.quote:Op maandag 2 januari 2017 13:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ze zijn zelf een enge ziekte.quote:Op maandag 2 januari 2017 08:03 schreef TheJanitor het volgende:
Dat vrees ik nog het meeste. Of dat ze een paar enge ziektes verspreiden. Of een nuke van Pakistan krijgen.
Chloor heeft wel het voordeel dat je het gewoon in cylinders kopen kan. De gemiddelde IS aanhanger scoort eerder een Darwin Award dan een geslaagde aanslag, als ie zelf gifgas maakt. Met uitzondering misschien van Najim Laachraoui, de Belg die de explosieven voor Parijs en Brussel maakte, die had een technische achtergrond (was ooit aan studies Burgerlijk Ingenieur begonnen). Maar zelfs dan, genoeg tieners op youtube die TATP maken, gifgas daarentegen heb ik maar één gekend, en die is dood:quote:Op maandag 2 januari 2017 08:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook. Of als je alleen voor het schrikeffect gaat alleen maar chloor.
https://www.youtube.com/user/Myfanwy94/discussionquote:He die from pulmonary odema, apparently from inhalation of deadly carbonyl dichloride/phosgene
Der Macher dieser Videos ist anscheinend ( mehrere Platformen bestätigen das ) Ende 2010 an einer Phosgen ( ein Nervengas ) Vergiftung gestorben.
Mosterdgas kwam pas in gebruik nadat beschermingsmiddelen als gasmaskers ingevoerd werden. Mosterdgas werkt al bij lagere concentraties dan fosgeen, en waait minder snel weg dan fosgeen. In oorlogssituaties zoals Irak vs Iran oorlog werd geen fosgeen gebruikt, wel mosterdgas.quote:Op maandag 2 januari 2017 08:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook. Of als je alleen voor het schrikeffect gaat alleen maar chloor.
Sjon heeft zijn goed snik kapot, had je dat nog niet door?quote:Op maandag 2 januari 2017 13:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je bent de aanslagen in Frankrijk en Duitsland vergeten? Waar wil je heen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |