IS en zulke sympathisten.quote:Op zondag 1 januari 2017 15:47 schreef Re het volgende:
ik ben benieuwd wie ze de schuld in de schoenen schuiven.
maar wreed uiteinde zo, de burger het slachtoffer
Geen illegaal paleis met 1000 kamers.quote:Op zondag 1 januari 2017 15:46 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Het is geen dictator...
En bijna elk land heeft een paleis dus wat zeur jij nou.
Als Amerika die mensen niet bewapend hoef je er ook niet voor te vechten.quote:Op zondag 1 januari 2017 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bizar, heftig. Helaas kan je je tegen dit soort mongolen niet wapenen.
Je hebt geen kamelen in TR, dom geval. Je hebt er een paar die zie hebben geïmporteerd voor het hersenloze deel dat in Turkije op vakantie gaat en denkt dat Turkije een woestijn heeft.quote:Op zondag 1 januari 2017 15:49 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Geen illegaal paleis met 1000 kamers.
Erdo eet van gouden borden en de bevolking rijdt nog op kamelen.
Mensen worden zonder proces opgepakt, NOS is niet te bekijken. De man vertoont alle trekjes van Hitler
Wtf 21 nog maar.quote:Op zondag 1 januari 2017 15:51 schreef Triggershot het volgende:
De doodgeschoten 21 jarige agent in kwestie
[ afbeelding ]
Je mag volgens de Islam niet eten van een gouden bord jij intellectueel ver gevorderde ziel.quote:Op zondag 1 januari 2017 15:49 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Geen illegaal paleis met 1000 kamers.
Erdo eet van gouden borden en de bevolking rijdt nog op kamelen.
Mensen worden zonder proces opgepakt, NOS is niet te bekijken. De man vertoont alle trekjes van Hitler
Vreselijk, wat een jong koppiequote:Op zondag 1 januari 2017 15:51 schreef Triggershot het volgende:
De doodgeschoten 21 jarige agent in kwestie
[ afbeelding ]
nooit van beeldspraak gehoord?quote:Op zondag 1 januari 2017 15:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je mag volgens de Islam niet eten van een gouden bord jij intellectueel ver gevorderde ziel.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSKBN0O61L220150521quote:Op zondag 1 januari 2017 15:50 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Als Amerika die mensen niet bewapend hoef je er ook niet voor te vechten.
quote:
Zijn laatste tweet:quote:Op zondag 1 januari 2017 15:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wtf 21 nog maar.Dat is zo jong nog
"Nu is achter ons en in onze ogen tranen gebleven, vuur in onze harten"quote:"Şimdi ardınızda gözlerimizde yaş, yüreğimizde yangın kaldı"
Nooit gehoord van niet zo dom lullen?quote:
quote:Op zondag 1 januari 2017 15:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
http://www.reuters.com/ar(...)dUSKBN0O61L220150521
Alsjeblieft, he.
Waar zie je mij ook maar iets zeggen over of de US wel/niet bewapent? Het ging over zijn kop in het zand post dat het altijd de schuld is van anderen.quote:
Liever rebellen dan Assad's regime.quote:Op zondag 1 januari 2017 15:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
http://www.reuters.com/ar(...)dUSKBN0O61L220150521
Alsjeblieft, he.
Lees het artikel even. Ik weet dat het moeilijk is voor je.quote:Op zondag 1 januari 2017 15:59 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Liever rebellen dan Assad's regime.
Je acht berichtgeving waarbij een strijdend partij de vijand bewapend dus niet idioot? Ke.quote:Op zondag 1 januari 2017 15:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waar zie je mij ook maar iets zeggen over of de US wel/niet bewapent? Het ging over zijn kop in het zand post dat het altijd de schuld is van anderen.
Het staat er gewoon illegaal.quote:Op zondag 1 januari 2017 15:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nooit gehoord van niet zo dom lullen?
Illegaal paleis, 1000 kamers ook beeldspraak natuurlijk.
Nee, het staat er niet illegaal. Je hebt geen idee waar je het over hebt, je praat maar anderen na.quote:Op zondag 1 januari 2017 16:00 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Het staat er gewoon illegaal.
Voor slechts 615 miljoen.
Daar gaat het toch niet over gast.quote:Op zondag 1 januari 2017 16:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je acht berichtgeving waarbij een strijdend partij de vijand bewapend dus niet idioot? Ke.
Ik vraag je bij deze of je zulke beweringen niet idioot en ridicuul vindt?quote:Op zondag 1 januari 2017 16:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet over gast.Wat mij betreft mag Obama voor het ICC gedaagd worden om wat hij in de afgelopen jaren heeft laten doen in het MO.
http://www.nu.nl/buitenla(...)rdogan-illegaal.htmlquote:Op zondag 1 januari 2017 16:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, het staat er niet illegaal. Je hebt geen idee waar je het over hebt, je praat maar anderen na.
Non-discussie wat je hier tracht te doen.quote:Op zondag 1 januari 2017 16:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vraag je bij deze of je zulke beweringen niet idioot en ridicuul vindt?
Hij staat er wel illegaal. But no one have to care. Als je je daar al om druk maakt...quote:Op zondag 1 januari 2017 16:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, het staat er niet illegaal. Je hebt geen idee waar je het over hebt, je praat maar anderen na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |