Dat geldt voor een groot deel van het oeuvre van de heer Joel. Helaas vind ik Piano Man net effe een tikje minder.quote:
Uiteraard. Ik ben solidair met jullie smaak.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Je blijft toch nog wel even voor de stemmers op de overige nummers?
quote:
quote:
In de VS ook. Een zeer bescheiden hit. Hier werd het nummer één.quote:
Arnie we zijn het vaak met elkaar eensquote:Op zaterdag 31 december 2016 16:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
Goodnight Saigon. Schande hoe ze hier de intro kortwieken. Maar oh, wat is dit nummer mooi.
Billy Joel is ondergewaardeerd. Echt.
Niet mee eens. Er zijn een handjevol mooierequote:
"Leuker" is denk ik niet echt het meest gepast.quote:
Succesquote:Op zaterdag 31 december 2016 16:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mijn missie is om volgend jaar The Great Suburban Showdown in de lijst der lijsten te krijgen. Is al helemaal een ondergewaardeerde parel.
Van mij zit er ook niks meer bij hoor. Ik ben niet zo'n top 100-stemmer kennelijk. Maar een nummer zoals dit had er zo op mogen staan.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ben solidair met jullie smaak.
Hij heeft geweldige nummers, maar dit is toch mijn favorietquote:Op zaterdag 31 december 2016 16:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet mee eens. Er zijn een handjevol mooiere
VS toch helemaal niet? ik dacht dat het daar niet gedraaid werd, omstreden enzoquote:Op zaterdag 31 december 2016 16:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In de VS ook. Een zeer bescheiden hit. Hier werd het nummer één.
Ik ken 'm niet eensquote:Op zaterdag 31 december 2016 16:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als jij er nou ook even op stemt, zijn er al 2.
Daar is niks mis meequote:Op zaterdag 31 december 2016 16:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij heeft geweldige nummers, maar dit is toch mijn favoriet
Dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
VS toch helemaal niet? ik dacht dat het daar niet gedraaid werd, omstreden enzo
quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:09 schreef Lonaa het volgende:
Oh, de boxen kunnen nog iets harder. Fijn.
Ben een tijdlang elke nacht braaf gaan slapen, met zijn Lullabye als laatste wat ik hoorde. Is ook wonderlijk hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet mee eens. Er zijn een handjevol mooiere
Tilburgse studenten kregen ook Piano Man op nummer 4. Moet te doen zijn met een mooie ludieke FOK!-actiequote:
toch wat meer gaan luisteren. Vooral het laatste album en in Rainbows..quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:02 schreef livelink het volgende:
Eigenlijk is creep het enige RH-nummer dat ik echt goed ken. Maar dat vind ik dan ook wel meteen goed. Had van mij echter niet heel hoog hoeven te staan.
De hele top 3quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:10 schreef zorro28 het volgende:
Is hier eigenlijk iemand die op een nummer uit de top 5 heeft gestemd?
Mijn hoogste staat op 46 (Riders On The Storm).
Vroeger stemde ik trouw op Child in Time.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:10 schreef zorro28 het volgende:
Toch nog #56 in de Billboard Hot 100. Wel pas jaren later uitgebracht, dacht ik.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
VS toch helemaal niet? ik dacht dat het daar niet gedraaid werd, omstreden enzo
Nee, Claudia is helaas uit de top 5 gevallenquote:Op zaterdag 31 december 2016 16:10 schreef zorro28 het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:12 schreef PippenScottie het volgende:
Tempo zit er hier nog aardig in zeg!
Top 2000 luisteren zonder FOK! is toch minder. Ik bedenk steeds dingen over liedjes die ik met jullie wil delen, maar wat dus niet lukt.
Volgend jaar met trumpquote:Op zaterdag 31 december 2016 16:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
AND WE WILL ALL GO DOWN TOGETHER
Verdomme, zijn wij daar schuldig aan?quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Tilburgse studenten kregen ook Piano Man op nummer 4. Moet te doen zijn met een mooie ludieke FOK!-actie
HERKENBAAR DITquote:Op zaterdag 31 december 2016 16:12 schreef PippenScottie het volgende:
Top 2000 luisteren zonder FOK! is toch minder. Ik bedenk steeds dingen over liedjes die ik met jullie wil delen, maar wat dus niet lukt.
ik stem elk jaar op Child in Timequote:Op zaterdag 31 december 2016 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroeger stemde ik trouw op Child in Time.
Omdat ik echter heb besloten dat ik het hebben van een notering belangrijker vind dan de positie stem ik buiten mijn absolute top 3 alleen nog maar platen in de lijst die het 'moeilijk' hebben, en dus niet op dat pareltje
Volgend jaar ga ik ook op die manier kiezen, ik moet nu teveel laten vallen terwijl die nummers er toch wel instaan.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ik echter heb besloten dat ik het hebben van een notering belangrijker vind dan de positie stem ik buiten mijn absolute top 3 alleen nog maar platen in de lijst die het 'moeilijk' hebben, en dus niet op dat pareltje
Deel het, we horen het graagquote:Op zaterdag 31 december 2016 16:12 schreef PippenScottie het volgende:
Hotel California en Child in Timequote:Op zaterdag 31 december 2016 16:10 schreef zorro28 het volgende:
Child in time heb ik ook geschrapt van mijn lijstje. Die komt toch op een tijdstip dat de exacte positie niet meer uitmaakt.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hotel California en Stairway to Heavenquote:Op zaterdag 31 december 2016 16:10 schreef zorro28 het volgende:
je wilde toch nog wat dingen met ons delen?quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik toch nog even langs kwam vandaag?
Child in Time omdat ie eigenlijk op 1 moet.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:10 schreef zorro28 het volgende:
waarom ?quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:13 schreef RedFever007 het volgende:
Wat een irritante schijt DJ is Ruud de Wild toch![]()
Ik doe ook zoiets. Ik kies van de artiesten die er meer in hebben staan vaak één van de lagere noteringen. Maar er zijn altijd een paar uitzonderingen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een groot deel van de andere dagen kluizenaar gespeeld.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
je wilde toch nog wat dingen met ons delen?waarom de rest van de dagen niet dan?
En deze is toch gewoon mooi..
vanwege de Top2000 of anders?quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb een groot deel van de andere dagen kluizenaar gespeeld.Gordijnen dicht en alles.
Dit jaar gekeken naar artiesten die rond p1500-2000 stonden en dan vooral die die met maar 1 of 2 liedjes in de lijst staanquote:Op zaterdag 31 december 2016 16:14 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik doe ook zoiets. Ik kies van de artiesten die er meer in hebben staan vaak één van de lagere noteringen. Maar er zijn altijd een paar uitzonderingen.
Gewoon even nodig, geen zin in de wereld, drukke weken gehad. Dus ik heb 3 dagen op de bank gelegen, onder een deken, met series.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:15 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
vanwege de Top2000 of anders?
Er is te veel goede muziek om alles te kunnen luisteren. Maar ik zal mijn best doen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
toch wat meer gaan luisteren. Vooral het laatste album en in Rainbows..
quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb een groot deel van de andere dagen kluizenaar gespeeld.Gordijnen dicht en alles.
Hoeft ook niet. Dat doen anderen al.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:16 schreef Cee het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit op een nummer uit de top 5 gestemd.
Awhhhhhhquote:Op zaterdag 31 december 2016 16:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gewoon even nodig, geen zin in de wereld, drukke weken gehad. Dus ik heb 3 dagen op de bank gelegen, onder een deken, met series.
quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:16 schreef Lonaa het volgende:
Maar ik ben sinds gisteren weer uit mijn kluizenaarsbui!
welke series?quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gewoon even nodig, geen zin in de wereld, drukke weken gehad. Dus ik heb 3 dagen op de bank gelegen, onder een deken, met series.
Die van mij één hoger, Back To Black van Amy W.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:10 schreef zorro28 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |