Toen zat ik nog op de lagere, midden in mijn heilig vormselperiodequote:
Eens.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:39 schreef laxus13 het volgende:
Fields of Gold vind ik denk ik z'n beste solo nummer
vingers helemaal vergroeidquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Hij klapt wel heel raar
Er klopt iets niet. Er staat in dat je bij de eerste editie uit alle nummers uit de jaren '90 kon kiezen. Dat is pertinent onjuist. Alleen platen die geschikt waren voor de doelgroep van het toenmalige Radio 2 (40+) mochten in de lijst. Platen als One, Smells like Teen Spirit en zeker Black Hole Sun mochten helemaal niet worden gekozen. Pas na 2010 mocht je op hardere platen stemmenquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze al langsgekomen?
[ afbeelding ]
Meer @ http://www.datasketch.es/december/code/nadieh/
Alsof zijn handen Fragile zijn jaquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Hij klapt wel heel raar
Hij zei '101!'.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:41 schreef Tagliano het volgende:
En dan niet door Adele heen praten
Lul de behanger
Nee, want dan heb je de dodenbonusquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zullen we bidden dat snel komt te overlijden? Anders krijgen we over 40 jaar op zeker een Adele top 100
quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerst nog even Adele uitzitten en dan broekje uit.
Ow, ik keek naar het jaar, niet de maandquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toen zat ik nog op de lagere, midden in mijn heilig vormselperiode
Als hij nou alleen dat had gezegd bij het intro van bijvoorbeeld Wonderwallquote:
De mensen die ik ken die naar het café zijn geweest, hebben allemaal verder heel weinig met de top2000. Die hebben meer het gevoel dat je daar bij geweest moet zijn of zoiets.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hmm, als er gister een recordaantal bezoekers kwam in het café moet het toch wel lukken hier ook de 219 topics te halen?
Daarom juistquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, want dan heb je de dodenbonus
Mijne ookquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik keek naar het jaar, niet de maand
-
Brugklas was 87-88
dit dusquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:43 schreef EDMAN- het volgende:
Te vaak gehoord, maar je kan moeilijk zeggen dat het slecht is
heb je wel een mooi kadootje gekregen ?quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het meest typerende aan mijn Heilig Vormsel was wel dat ik na de plechtigheid kwaad was dat ik The Exorcist niet mocht kijken in de Meimaand Filmmaand
Vast wel, maar ik wilde Satanquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:43 schreef just me het volgende:
[..]
heb je wel een mooi kadootje gekregen ?
matingritualsquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:44 schreef D. het volgende:
Valt me op dat mensen die in VBL komen steeds hun broek omlaag doen voor andere mannen
In VBL denken we niet in hokjesquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:44 schreef D. het volgende:
Valt me op dat mensen die in VBL komen steeds hun broek omlaag doen voor andere mannen
quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik wilde Satan
Kleedhokjes?quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In VBL denken we niet in hokjes
kleedkamerhokjes tochquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat flauw van ze. Jezus deed zelf ook aan exorcisme.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik wilde Satan
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klopt, zag je vannacht heel erg en dat is meteen ook wat me stoort aan de huidige gang van zaken in dat café. Ik dacht heel even de afgelopen dagen dat ik het mis had en dat de sfeer weer up to normal standards was, maar al jaren 'ver-Serious Request' de hype rondom de Top2000. Walgelijke aandachtsgeilheid. En dan zitten ze er, en doen ze niet mee.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:43 schreef livelink het volgende:
[..]
De mensen die ik ken die naar het café zijn geweest, hebben allemaal verder heel weinig met de top2000. Die hebben meer het gevoel dat je daar bij geweest moet zijn of zoiets.
Die is niet leuk, die is 'gaat wel'quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb niet 1 leuke brugklasplaat in de lijst denk ik. Mr Brightside wellicht? Is dat eind 2004?
Ja het publiek was wel sneu vannachtquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Klopt, zag je vannacht heel erg en dat is meteen ook wat me stoort aan de huidige gang van zaken in dat café. Ik dacht heel even de afgelopen dagen dat ik het mis had en dat de sfeer weer up to normal standards was, maar al jaren 'ver-Serious Request' de hype rondom de Top2000. Walgelijke aandachtsgeilheid. En dan zitten ze er, en doen ze niet mee.
Doe normaal tegen mijn vriend Tagliano, wil je?quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Jawel hoor.
En jij bent gewoon hartstikke gay.
Zo is dat, ouwe metroseksueelquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Jawel hoor.
En jij bent gewoon hartstikke gay.
genot komt meer van Ricky dan van VBL, god is wel iets wat ontstaan is in VBL, ja.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:45 schreef D. het volgende:
ook het ....genot, en ....god komen uit VBL geloof ik
Het verbaast nietquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:45 schreef D. het volgende:
ook het ....genot, en ....god komen uit VBL geloof ik
Ricky-wie?quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
genot komt meer van Ricky dan van VBL, god is wel iets wat ontstaan is in VBL, ja.
Je bent echt een schande als je niet meedoet met de hyperactiviteit van Marisaquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja het publiek was wel sneu vannacht
Bob
quote:
Het is prima, maar ik heb er niks meequote:Op zaterdag 31 december 2016 13:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
En dan te bedenken dat er vier nummers van Coldplay hoger staan dan dit
2 daarvan zijn terecht.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
geen ervan is terechtquote:
Coldplayquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nooit geweten dat Bob een negert wasquote:
Leugensquote:
Dit zou je kunnen opvatten als een doodsverwensing.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:46 schreef hhh38 het volgende:
Top 100
Geweldige Dylan, deze moet in de top 10!
Bobby Brown.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Bob een negert was
opkomstliedje bij sc cambuur, zal er wel iets mee te maken hebben ja.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met klikken
Maar, vast populair in VBL
Clocks en Viva la Vida zijn gewoon moderne klassiekers. Wat Fix You zo hoog doet is mij ook een beetje een raadsel.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Clocks en Viva la Vida zijn gewoon moderne klassiekers.
Sorry maar ze mogen de schoenen van Bob nog niet eens poetsenquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Clocks en Viva la Vida zijn gewoon moderne klassiekers. Wat Fix You zo hoog doet is mij ook een beetje een raadsel.
Coldplay mag van mij op de nummers 11t/m 35 staan.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Coldplay
Overhypte kutband. En dan doet dat plebs-volk in dat café wél mee![]()
![]()
Door de strot gedwangvoederde, moderne klassiekers.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Clocks en Viva la Vida zijn gewoon moderne klassiekers. Wat Fix You zo hoog doet is mij ook een beetje een raadsel.
hear hearquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Sorry maar ze mogen de schoenen van Bob nog niet eens poetsen
Het lijkt me een prima baan voor ze eigenlijkquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
quote:
Hij draaide het inderdaad om, The Scientist en Fix You zijn moderne klassiekers, die andere 2 top 40 hitjes die nog een paar 100 plekken moeten dalenquote:
Misschien mogen ze het wel, zolang ze maar niet zingenquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het lijkt me een prima baan voor ze eigenlijk
Wie staan er op 1-10?quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Coldplay mag van mij op de nummers 11t/m 35 staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |