Pasop anders geef ik je fiji en dan ben je pas over 24 uur ofzo in 2017!quote:Op zaterdag 31 december 2016 11:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je hebt zelf een samoa in je tonga
Pardon?quote:Op zaterdag 31 december 2016 11:02 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind dit wel een leuk uur met Kensington en Ed Sheeran
wtf nu alquote:Op zaterdag 31 december 2016 11:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
New year's day is al geweest.
De enige van Kensington die wel prima is jaquote:Op zaterdag 31 december 2016 11:02 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind dit wel een leuk uur met Kensington en Ed Sheeran
Fiji is over minder dan een uurtje alquote:Op zaterdag 31 december 2016 11:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pasop anders geef ik je fiji en dan ben je pas over 24 uur ofzo in 2017!
Als er in koor gezongen wordt vind ik ook deze kutquote:Op zaterdag 31 december 2016 11:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
De enige van Kensington die wel prima is ja
Niet slecht, niet goed. Wel leuk dekt de lading wel jaquote:Op zaterdag 31 december 2016 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind Edje Sheeran wel leuk.
Als cafca?quote:Op zaterdag 31 december 2016 11:04 schreef cafca het volgende:
Ik heb een appje gestuurd. Ben benieuwd of ie op tv komt.
Oja, keek de verkeerde kant op.quote:Op zaterdag 31 december 2016 11:04 schreef Piranjavisje het volgende:
[..]
Fiji is over minder dan een uurtje al
wat heb je gestuurd?quote:Op zaterdag 31 december 2016 11:04 schreef cafca het volgende:
Let nu voor het eerst op de berichten in beeld, is het eerste bericht net van een vriending van mequote:
Gewoon de reclame muten danquote:
we hebben geen beeld aan. Die van Symph van een paar dagen geleden kwam niet in beeldquote:Op zaterdag 31 december 2016 11:04 schreef cafca het volgende:
Wat een raar berichtquote:
Maar tijdens de reclame had je dan de silence al kunnen enjoyen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 11:07 schreef noodgang het volgende:
[..]
Stel je voor dat ik het begin van Enjoy the Silence mis
ik zit te ver weg om eerlijk te zijn.quote:
Gewoon weer op tijd onmutenquote:Op zaterdag 31 december 2016 11:07 schreef noodgang het volgende:
[..]
Stel je voor dat ik het begin van Enjoy the Silence mis
Wij als de familie weg is.quote:Op zaterdag 31 december 2016 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Enjoy the silence. Dat zegt mijn familie altijd als ik weer weg ben.
dat snap ik als je zo'n bloedirritante kutmuis bentquote:Op zaterdag 31 december 2016 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Enjoy the silence. Dat zegt mijn familie altijd als ik weer weg ben.
Ik niet. Ik probeer het in de gaten te houden.quote:Op zaterdag 31 december 2016 11:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik zit te ver weg om eerlijk te zijn.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |