quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mooie move toch weer?.. dikke kilometer vreter die stok![]()
Het Westenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
tis dat ik toen nog niet wist dat ik dinsdag naar NH moetoh wacht ik ga dat ding daar niet leggen.. hooguit ophalen
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
BoermastreekPff, anders leg je hem even op 2,5 uur rijden exclusief ijzel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy Sliding :-)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dat zeg ik.. happy Slidingquote:Op zaterdag 7 januari 2017 02:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pff, anders leg je hem even op 2,5 uur rijden exclusief ijzel.
Ziek?quote:Op zondag 8 januari 2017 14:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
Pas wel op stok is mogelijk besmettelijk...
Ziektekiemen/virussen, whatever gaan na een paar uur zonder gastheer al dood. Niks aan de handquote:
Stok is hoofdzaakquote:
Zegt de man die alleen in actie komt als de stok op z'n stoep ligtquote:
+1³quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zegt de man die alleen in actie komt als de stok op z'n stoep ligt
Jij bent duidelijk niet op de hoogte van mijn verplaatsingsgeschiedenisquote:Op woensdag 11 januari 2017 18:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zegt de man die alleen in actie komt als de stok op z'n stoep ligt
Maar dat is allemaal geschiedenis, daar zie je nu niet zo veel meer van.quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet op de hoogte van mijn verplaatsingsgeschiedenis
Heb nu andere prioriteitenquote:Op woensdag 11 januari 2017 18:46 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Maar dat is allemaal geschiedenis, daar zie je nu niet zo veel meer van.
Precies.. resultaten uit het verleden bieden GEEN garantie voor de toekomst..quote:Op woensdag 11 januari 2017 18:46 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Maar dat is allemaal geschiedenis, daar zie je nu niet zo veel meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |