Of ze vecht tegen Holm/De Randamie winnaar op 145.quote:Op zaterdag 31 december 2016 06:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Maar Rousey kan dus aan Trevor zijn kindjes gaan denken.
Belachelijkquote:Op zaterdag 31 december 2016 07:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En dan te bedenken dat Ronda gewoon 3 miljoen voor dit gevecht gekregen heeft en Nunes 100.000. Lachwekkend.
twitter:JoeEllenberger twitterde op zaterdag 31-12-2016 om 06:46:21Go time!! @RondaRousey Take what's yours!! #FearTheReturn #UFC207 #TeamRousey reageer retweet
twitter:ILLBoogieBrooks twitterde op zaterdag 31-12-2016 om 06:48:18Fuck yes fuck yes fuck yes fuck yes fuck yes fuck yes..... I'm not surprised. #AndStill #UFC207 reageer retweet
twitter:Unclecreepymma twitterde op zaterdag 31-12-2016 om 06:49:24Weird ... called that one. She should have never been fed to the lioness in the first place. reageer retweet
twitter:
twitter:ryanhall5050 twitterde op zaterdag 31-12-2016 om 06:49:50Good Lord. How the hell is that Edmond guy allowed to pretend to coach anyone? reageer retweet
twitter:MoTownPhenom twitterde op zaterdag 31-12-2016 om 06:50:47This should teach the UFC to quit hyping up these Mfers that don't put in the heart and work. Sage, Paige, Ronda. Promote some real mfers. reageer retweet
twitter:
twitter:JoeLauzon twitterde op zaterdag 31-12-2016 om 06:53:45Nunes looked great tonight but I hope no one forgets the absolute nightmares Ronda gave women for years while she was on top. #UFC207 reageer retweet
twitter:
Tegen zowel Holm als de Randamie zal ze weer tegen een KO op gaan lopen. Ik denk dat dit het was. Era van Rousey is definitief ten eindequote:Op zaterdag 31 december 2016 07:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Of ze vecht tegen Holm/De Randamie winnaar op 145.
Was bijna zielig om maar te kijken. Ze had beter aan haar techniek kunnen werken in plaats van heel hard tegen een bokszak slaan.quote:Op zaterdag 31 december 2016 12:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ronda was echt gęnant.
Jammere maar terechte nederlaag van Cruz.
Zie zijn knokkel.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:00 schreef LacosteUnited het volgende:
Big respect voor deze baas, win or lose blijf groot fan van deze man.
Inderdaadquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:00 schreef LacosteUnited het volgende:
Big respect voor deze baas, win or lose blijf groot fan van deze man.
Aan de andere kant zorgt dit er wel voor dat ze Nunes een push kunnen geven als de chick die Honda destroyed heeft.quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:38 schreef Geo4kant het volgende:
Lekker voor de UFC ook, alle promo's focussen op Ronda
Ik trap er niet in eerlijk gezegd. Luister bijv. naar z'n antwoord de eerste 10 seconden. Waarom niet gewoon toegeven dat het een lastige/zware/vervelende avond was? Het valt te prijzen dat hij geen smoesjes heeft maar hij mag best een stukje menselijkheid (teleurstelling/zwakte/balen etc.) laten zien voor een man in zijn situatie i.p.v. doen alsof hij het allemaal al verwerkt heeft, schuilend achter z'n zonnebril.quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad.
Beetje levenslessen rondstrooien net na je eerste nederlaag in tien jaar. Krachtigste persoonlijkheid in MMA wat mij betreft.
Deze Ronda was mentaal een stuk zwakker dan de Ronda waar Holm van won. En Holm kreeg haar echt KO en naar de grond wat meer indrukmaakt in mijn ogen. Wat we gisteren gezien hebben was vooral heel zwak en triest van Ronda, wat Nunes deed was wat ze moest doen maar niet heel bijzonder ofzo.quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:45 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Aan de andere kant zorgt dit er wel voor dat ze Nunes een push kunnen geven als de chick die Honda destroyed heeft.
Dit was nog veel erger dan Holm, na de eerste tik was het al over. Tenzij Honda een ander kamp kiest zal het vanaf nu altijd zo blijven.
Want als je oog helemaal open ligt, heb je natuurlijk totaal geen last van de lichten die recht in je gezicht schijnenquote:Op zaterdag 31 december 2016 19:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik trap er niet in eerlijk gezegd. Luister bijv. naar z'n antwoord de eerste 10 seconden. Waarom niet gewoon toegeven dat het een lastige/zware/vervelende avond was? Het valt te prijzen dat hij geen smoesjes heeft maar hij mag best een stukje menselijkheid (teleurstelling/zwakte/balen etc.) laten zien voor een man in zijn situatie i.p.v. doen alsof hij het allemaal al verwerkt heeft, schuilend achter z'n zonnebril.
quote:
Een open wenkbrauw heeft inderdaad geen invloed op of je last hebt van licht of niet. Met z'n oog zelf is naar mijn weten niets mis.quote:Op zaterdag 31 december 2016 20:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Want als je oog helemaal open ligt, heb je natuurlijk totaal geen last van de lichten die recht in je gezicht schijnen
Buiten het feit dat hij daar klappen op gekregen heeft en daf er bloed ingelopen is bedoel je? Zelf nooit gevochten zeker?quote:Op zaterdag 31 december 2016 20:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Een open wenkbrauw heeft inderdaad geen invloed op of je last hebt van licht of niet. Met z'n oog zelf is naar mijn weten niets mis.
Ze had de opdracht gekregen om alle punches te koppen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 20:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]![]()
Wtf was dat voor een amateuristisch optreden. Geen enkele defense bij Ronda, alles kwam gewoon door.
twitter:JonnyBones twitterde op zaterdag 31-12-2016 om 23:59:45My advice to Ronda would be to pick yourself up and try again. reageer retweet
Everyone knows 'the deal' with Rizin. Freak fights, no drug tests, and unapologetic pandering to the nostalgia of PRIDE fans.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:00 schreef Paxlie het volgende:
Ik vind het een knappe prestatie hoor, maar CroCop behoort niet meer bij de top. Geen idee of ze testen in Rizin, maar hij ziet er weer aardig opgeblazen uit.
die testen niks en Crocop zat vol met juice.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:00 schreef Paxlie het volgende:
Ik vind het een knappe prestatie hoor, maar CroCop behoort niet meer bij de top. Geen idee of ze testen in Rizin, maar hij ziet er weer aardig opgeblazen uit.
quote:
Daar draait het niet om bij een winnaarsmentaliteit. Meteen doorschakelen en werken aan je slechte punten en de zwaktes van de tegenstanderquote:Op zaterdag 31 december 2016 19:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik trap er niet in eerlijk gezegd. Luister bijv. naar z'n antwoord de eerste 10 seconden. Waarom niet gewoon toegeven dat het een lastige/zware/vervelende avond was? Het valt te prijzen dat hij geen smoesjes heeft maar hij mag best een stukje menselijkheid (teleurstelling/zwakte/balen etc.) laten zien voor een man in zijn situatie i.p.v. doen alsof hij het allemaal al verwerkt heeft, schuilend achter z'n zonnebril.
daar trapt niemand meer in johquote:Op zondag 1 januari 2017 19:28 schreef Nober het volgende:
First and foremost, wishing you and your loved ones a happy & fabulous 2017! ❤
Myself and the team are very excited to be able to present to you 'The Reem S4' trailer.
Gegard; kom er maar in.quote:Op maandag 2 januari 2017 10:38 schreef THEFXR het volgende:
Bisping vs Woodley, Champ vs Champ.
https://www.joe.co.uk/spo(...)-fight-180lbs/105154
pech voor Romero en Wonderboy.
W8 wat? Was hij dat?quote:Op maandag 2 januari 2017 09:15 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik herinner me een TUF moment toen McGregor lijnrecht tegenover Garbrandt stond terwijl ze aan het trash talken waren... Hoe vet als er een superfight komt tussen die 2...
Hij was mee in de coaching staff van Faber.quote:Op maandag 2 januari 2017 11:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
W8 wat? Was hij dat?
En sindsdien contract bij de UFC en alles gewonnen?
Ironisch genoeg was dat omdat Garbrandt opkwam voor... TJ Dillashaw.quote:Op maandag 2 januari 2017 09:15 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik herinner me een TUF moment toen McGregor lijnrecht tegenover Garbrandt stond terwijl ze aan het trash talken waren... Hoe vet als er een superfight komt tussen die 2...
Mooi ja... En nu kan hij beiden een pak slaag geven. Omdat: No Love.quote:Op maandag 2 januari 2017 12:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ironisch genoeg was dat omdat Garbrandt opkwam voor... TJ Dillashaw.
Zie ik Woodley nog wel winnen ook.quote:Op maandag 2 januari 2017 10:38 schreef THEFXR het volgende:
Maddux is niet zijn broertjequote:Op maandag 2 januari 2017 09:08 schreef incognitoomuch het volgende:
Terrechte win voor Garbrandt! Wat een beest...
Voor het eerst dat ik bij een Cruz gevecht me niet heb verveeld alle 5 rondes.
Ook mooi hoe hij de belt doorgaf aan zijn broertje en alsnog vol respect alle grudge naar Cruz van zich afschud.
Nu aftellen naar een het volgende gevecht tegen Dillashaw! Maar dat gaat hij zeker wel winnen!
En Ronda...? Tsja... tijd voor een nieuwe coachof tijd om de gloves op te hangen.
quote:Op maandag 2 januari 2017 11:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
W8 wat? Was hij dat?
En sindsdien contract bij de UFC en alles gewonnen?
Ze hebben wel een nieuwe Sage/Paige/Ronda nodig, goeie timing.quote:
Bisping doet het slim hoorquote:Op maandag 2 januari 2017 10:38 schreef THEFXR het volgende:
Het zat diep bij Alpha Malequote:Op maandag 2 januari 2017 15:49 schreef incognitoomuch het volgende:
Feel good moment of the year:
Faber die uit zijn plaat gaat van blijdschap en Joe Rogan om de hals vliegt nadat ie Cruz heeft zien verliezen.
Zou een van de meest onzinnige gevechten aller tijden zijn. Nog onzinniger dan Dada vs. Kimbo.quote:Op maandag 2 januari 2017 10:38 schreef THEFXR het volgende:
Ik denk dat hij vooral blij was dat zijn teamgenoot de titel won. Dat telt meer dan het feit dat Cruz verloor. Kijk maar naar Faber's reactie toch Dillashaw de titel won. Faber is een positief persoon, ik vind het moeilijk te geloven dat hij er zo'n negatieve draai aan zou geven.quote:
het is geen sport meer, money only met die nieuwe eigenarenquote:Op maandag 2 januari 2017 18:09 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zou een van de meest onzinnige gevechten aller tijden zijn. Nog onzinniger dan Dada vs. Kimbo.
- 2 losses van Faber tegen Cruz. 1 loss van Dillashaw.quote:Op maandag 2 januari 2017 18:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vooral blij was dat zijn teamgenoot de titel won. Dat telt meer dan het feit dat Cruz verloor. Kijk maar naar Faber's reactie toch Dillashaw de titel won. Faber is een positief persoon, ik vind het moeilijk te geloven dat hij er zo'n negatieve draai aan zou geven.
En gezien de rare acties van de UFC de laatste tijd, zou dat daarom dus juist wel eens kunnen gebeurenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Bisping tegen Woodley slaat werkelijk waar nergens op.
En dan wilden ze ook nog eens op 180, zodat er geen titel op het spel staatquote:Op dinsdag 3 januari 2017 09:50 schreef escalatie het volgende:
Van wat ik begrepen heb zijn Bisping en Woodley er vooral onderling over eens dat ze moeten vechten, beetje stoer doen tegen elkaar backstage en op twitter.
Hopelijk geeft de UFC ze gewoon de vinger, want zo commercieel interessant zijn ze ook weer niet en beide divisies hebben genoeg uitdagers die voor de titel kunnen gaan en dat ook verdienen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
- Once in a lifetime, no, once ever.
- Her boxing improved lightyears
*Joe Rogan on Ronda Rousey
Heeft het toch ver geschopt voor een simpele judoka, wel blij dat het voorbij is.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
- Once in a lifetime, no, once ever.
- Her boxing improved lightyears
*Joe Rogan on Ronda Rousey
Weet alleen wat undercard fights. Diakiese, Amirkhani moeten bijv.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:41 schreef incognitoomuch het volgende:
Ben benieuwd naar de line up voor UFC London.
Kaartverkoop start over 3 weken. Nog mensen die hier naar toe gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |