abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168126985
En succes Exode!

Cocci, ik denk vandaag. Beter te vroeg dan te laat.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_168127317
Oh, het was poging 10 kregen we te horen, ergens onderweg ben ik er 1 kwijt geraakt blijkbaar. Nu weer 2 weken wachten....en testen tijdens een vriendenweekend waar best wel wat alcohol vloeit....
  Moderator zaterdag 14 januari 2017 @ 18:03:17 #153
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168133842
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 10:03 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Duidelijk verhaal zo McLaura :) ik lees veel mee in een Amerikaanse app en daarin worden inderdaad veel meer dingen opgespoord dan alleen trisonomieën, vandaar misschien ook wel mijn aanname dat er meer kon :P

Februari is al snel MaJo! *O* wanneer is ookalweer je kijkoperatie?
Over 4 dagen! Dus kan daarna mooi meteen door :s)

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 17:57 schreef McLaura het volgende:
Stroop, NIPT heeft geen zin bij de ziekte van Nanuke. NIPT test op Downsyndroom (trisomie 21), edwardssyndroom (trisomie 18) en patausyndroom (trisomie 13).

Nanuke, wat spannend!! Hopelijk krijg je duidelijkheid en wat geruststelling van de arts. Ik duim dat alles goed is met het kleintje!

En MaJo, da's al over een maand! Goed zeg!
3 weken al zelfs :o

Spannend Exode! Nu moet het gewoon eens raak zijn hoor!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator zaterdag 14 januari 2017 @ 23:37:38 #154
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168144739
Even een vraagje over de pil: woensdag ongesteld geworden en dus begonnen aan de pil. Nu na 4 dagen lijkt de menstruatie over te zijn terwijl ik meestal ruim een week ongesteld ben. Kan dit komen door het slikken van de pil?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zondag 15 januari 2017 @ 09:24:01 #155
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168152193
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 23:37 schreef MaJo het volgende:
Even een vraagje over de pil: woensdag ongesteld geworden en dus begonnen aan de pil. Nu na 4 dagen lijkt de menstruatie over te zijn terwijl ik meestal ruim een week ongesteld ben. Kan dit komen door het slikken van de pil?
Ja
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_168189573
Ik heb net de verloskundige en moeders voor moeders aan de telefoon gehad. Beide allebei heel enthousiast dat na zoveel jaar ivf het toch spontaan gelukt is. Maar zo voelt het voor mij niet. Het is heel dubbel, dit is alles wat ik altijd al gewild heb, maar dan toch ook weer niet. Want wat nou als het wel ziek is? Ben ik dan nog in staat de juiste keuze te maken? Is er überhaupt een juiste keus?

Ik weet dat dit een gok is geweest, en op dat moment soort van bewust. Dat maakt ook dat ik me echt een enorme zeur voel. Ik wil heel graag blij zijn, en dit bewust meemaken. Maar ik ben alleen maar bang en verdrietig. Het voelt niet als een 50-50 kans, het voelt als een onmogelijke situatie. Ik ben door het hele PGD-traject ik nogal de hoop op een goede afloop kwijt, geloof ik. ;(

Exode, mijn duimen draaien voor je. Zaterdag was de verjaardag van mijn schoonvader en ondanks dat we nog geen 10min fietsen van ze af wonen hebben we de auto gepakt. Zo kon ik zonder rare ogen nee zeggen tegen een biertje. Misschien dat er voor jullie ook zoiets mogelijk is? :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_168203085
Oh nanuke blij zijn en op een roze wolk zitten duurde bij mij ook een poosje hoor. Ik denk dat het voor iedere zwangere moeilijk te bevatten is om echt zwanger te zijn. Laat staan als je al vele ivf teleurstellingen ed hebt gehad en je zwangeren onderhand als een ander ras bent gaan zien, iets wat jij nooit zou kunnen bereiken ofzo.
En dan heb jij daar bovenop ook nog eens de zorgen om de gezondheid.

Niet zo streng zijn voor jezelf. Een roze wolk is niet vanzelfsprekend en alle gevoelens mogen er zijn.

Kun je er over praten met je man?
  woensdag 18 januari 2017 @ 06:05:46 #158
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_168237176
succes vandaag met de kijkoperatie majo!

en succes vandaag bij de gyn nanuke!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_168237243
quote:
7s.gif Op woensdag 18 januari 2017 06:05 schreef Barreltje het volgende:

+1
Succes vandaag! En hopelijk sterk je snel weer aan Majo.
  woensdag 18 januari 2017 @ 06:53:21 #160
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_168237251
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 06:47 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

+1
Succes vandaag! En hopelijk sterk je snel weer aan Majo.
+2!
  Moderator woensdag 18 januari 2017 @ 07:22:28 #161
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168237340
quote:
7s.gif Op woensdag 18 januari 2017 06:05 schreef Barreltje het volgende:

Aw thanks O+ en de andere meiden ook :*

Ik heb best slecht geslapen, vind het behoorlijk spannend! Om kwart voor 11 ben ik aan de beurt, ik laat het weten hoe het gegaan is!

Om kwart over 8 eerst prikinstructie voor de decapeptyl dus lekker op tijd naar het ziekenhuis }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door MaJo op 18-01-2017 07:48:33 ]
  Manager PR/Moderator woensdag 18 januari 2017 @ 08:06:37 #162
269689 crew  Viv
pi_168237734
Succes Majo!!!
pi_168238031
Succes Majo!
pi_168238371
Succes majo!
pi_168238746
Ook vanaf hier: succes Majo!
Warempel, een drempel.
pi_168238987
Succes majo!
  woensdag 18 januari 2017 @ 12:41:37 #168
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_168241673
Majo succes!

Nanuke, ik kan me voorstellen dat de angst overheerst. Ook dat je hebt gedaan zoals je hebt gedaan trouwens! Maar je hoofd gaat nu uit van het doemscenario. Hopelijk levert het bezoek aan de gynaecoloog een paar antwoorden op, want juist die onzekerheid is zo lastig. Een plan van aanpak zou al helpen.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_168248051
Precies om 16.00 werd ik gebeld. Allereerst nog een keer het verhaal uitgelegd, want dat werkt blijkbaar toch beter voor zo'n arts als ze het uit de eerste hand hoort. Ze wist me te vertellen dat ze met enige zekerheid kon zeggen dat het aan te tonen is bij een vlokkentest, en dat ze die in Nijmegen vanaf 12 weken doen zodat ze dan ook redelijke zekerheid hebben over de uitslag. Echter, ze moet eerst in het team bespreken of zij dan ook achter het eventueel afbreken van de zwangerschap staan. Ze mogen dat niet zomaar en daar moet dus over gesproken worden. Ze wilde mijn man en mij graag een keer op de poli hebben zodat we samen alle opties in alle rust konden doornemen. Tegen die tijd heeft zij het verhaal vanuit de afdeling klaar, en kunnen we dat meenemen in ons plan. Dus morgen even een verwijzing regelen, en dan gaat ze ons over een week/anderhalf inplannen voor een gesprek.

Ondanks dat er nu eigenlijk nog niet echt wat duidelijk is, heb ik wel wat meer rust. Ik heb me er vooral bij neergelegd dat het nou even is zoals het is, en dat we per stap samen moeten kijken wat we gaan doen. Man en ik kunnen er goed over praten en dat scheelt. Naast het telefoontje heb ik vandaag ook moeders voor moeders aan de deur gehad, en dat ga ik sowieso doen zolang ik dat volhoud. Dan betekent ons wurmpje sowieso wat, en dat idee brengt wel rust.
Net als alle steun die jullie digitaal geven, echt heel erg bedankt allemaal. :*
  Moderator woensdag 18 januari 2017 @ 18:30:08 #170
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168249472
Heel verhaal getypt vanmiddag in het ziekenhuis, is het nooit gepost :?

De kijkoperatie is goed gegaan. Het liep alleen erg uit allemaal dus op een gegeven moment had ik flinke honger, maar dat is een luxeprobleem ;) Ik werd rustig wakker met slechts een beetje buikpijn maar dat werd op een gegeven moment toch meer dus toen is er nog morfine bijgegeven. Toen terug naar de afdeling en omdat het zo goed met me ging (zelf plassen, niet misselijk) mocht ik om 3 uur weer naar huis *O*

Daar even flink geslapen dus zie nu pas dat mijn bericht niet gepost is. De arts heeft net pas gebeld, ik was te snel naar huis en ze was zelf de hele dag op de OK. Het goede nieuws is dat er slechts 1 plekje endometriose is aangetroffen. Het "slechte" nieuws is dat de pijn daarmee waarschijnlijk niet verklaard kan worden. Beetje dubbel dus. Enerzijds zag het er goed uit, anderzijds kunnen ze de pijn niet verklaren. Hopelijk snel zwanger zodat ik sowieso geen menstruaties meer heb ;)

Nu erg rustig aan doen, buik is behoorlijk gevoelig. Je voelt het ook echt met alles, bukken, zitten, lopen, liggen. Dus de komende dagen laat ik me in ieder geval lekker verwennen door man en poes. As we speak lig ik met een dekentje op de bank met de poes op mijn benen O+
pi_168249631
Gelukkig dat het je is meegevallen, majo en ook dat er maar 1 plekje is gevonden.
Ik hoop met je mee dat je niet vaak meer menstruatiepijn zult hebben.

Nanuke fijn dat je wat meer informatie hebt. Nu het gesprek afwachten
pi_168249788
fijn dat alles goed is gegaan MaJo. lekker rustig aan doen.
helaas de pijn niet verklaard, kan de endometriose nog op een plek zitten waar ze niet konden kijken? of komt de pijn nu definitief niet door endometriose?

Nanuke gefeliciteerd met de streepjes. en wat een spannende tijd gaan jullie tegemoet.
Klinkt als een goed gesprek met de arts. Zou het echt kunnen zijn dat artsen de zwangerschap niet mogen afbreken? ik zou denken dat je die horde al had genomen omdat je al door de PGD molen bent geweest.
Duimen draaien ook hier voor een gezond wurmpje.
pi_168250000
Ik blijf duimen draaien voor Nanuke!
Het vriendenweekend wordt een uitdaging wat betreft geen alcohol, 2 nachten met zijn 16en in een bungalow. Mijn vrouw heeft geen moeite met geen alcohol wel met 'liegen' ach we gaan het zien.... Peuter gaat logeren overigens dus heb er vooral veel zin in.
  woensdag 18 januari 2017 @ 19:15:37 #174
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_168250586
Nanuke, klinkt idd als een goed gesprek!
De rust straalt ook wel van je bericht af zo.
En mooi dat de wurm sowieso een "legacy" heeft..
ik ga duimen dat de wurm veeel meer voor jullie mag betekenen!

Majo succes met het herstel! ik zelf heb vooral plat gelegen en heb geen last gehad van.mijn schouder.. daarnaast nog 2 weken met wandelen last gehad Plus jurkjes waren superfijn met een legging eronder zodat je geen afknellende band hebt..maar.. het herstel gaat voor iedereen anders.. laat je idd maar verwennen!

exode.. kan je niet vlak voor het weekend testen?
pi_168251387
We gaan wsl 1 dag vroeger testen Barreltje, ik hoop dat ze niet kan drinken.....en dan verzinnen we wel iets.
pi_168253640
Nanuke, fijn dat je nu meer rust hebt en de situatie even kan laten zoals het is. Mijn duimen draaien dat het een gezond wurmpje is.

Majo, wat fijn dat het goed is gegaan, maar dubbel dat er zo weinig gevonden is. Goed plan om gewoon niet meer ongesteld te worden :) Succes met het herstel en laat je lekker vertroetelen :*

exode, hopelijk hebben jullie een smoes nodig waarom je vrouw geen alcohol drinkt. Antibiotica kuur ofzo ;)
pi_168253810
MaJo, fijn dat het mee lijkt te vallen de endometriose. Maar wel verwarrend dat je daarmee de pijn niet kan verklaren. Heb je al een idee hoe de rest van het traject eruit komt te zien? Sterkte met herstellen. Hopelijk ben je weer snel op de been.

Nanuke, wat een mooie gedachte dat jullie wurmpje in ieder geval iets goeds mee kan geven aan de wereld, ongeacht wat er de komende weken nog gaat gebeuren. Ontzettende lastige (ethische) kwestie hebben jullie. Ik wil je veel sterke en wijsheid toewensen. En tevens veel geluk en een fijne zwangerschap.
pi_168256427
Fijn dat je wat meer rust hebt Nanuke :* Ik vind het woord "wondertje" altijd een beetje klef, maar ik hoop voor jullie écht op een wondertje!
Dit, dat, alles.
  Moderator woensdag 18 januari 2017 @ 22:58:43 #179
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168258368
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 18:38 schreef Arja het volgende:
Gelukkig dat het je is meegevallen, majo en ook dat er maar 1 plekje is gevonden.
Ik hoop met je mee dat je niet vaak meer menstruatiepijn zult hebben.

Nanuke fijn dat je wat meer informatie hebt. Nu het gesprek afwachten
Ik ben erg benieuwd hoe de eerstvolgende menstruatie zal zijn :Y Nog mooier als die wegblijft natuurlijk ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 18:53 schreef exode het volgende:
Ik blijf duimen draaien voor Nanuke!
Het vriendenweekend wordt een uitdaging wat betreft geen alcohol, 2 nachten met zijn 16en in een bungalow. Mijn vrouw heeft geen moeite met geen alcohol wel met 'liegen' ach we gaan het zien.... Peuter gaat logeren overigens dus heb er vooral veel zin in.
Ik zou inderdaad gewoon iets verzinnen maar lijkt me ook lastig! Wij hebben nu besloten om gebruik te maken van het feit dat mensen denken dat onze icsi behandeling verschoven is en niet te zeggen dat we het traject nu al in gaan. Vond het erg lastig om tegen een vriendin te liegen toen ze vroeg hoe het daarmee stond :X

quote:
7s.gif Op woensdag 18 januari 2017 19:15 schreef Barreltje het volgende:
Nanuke, klinkt idd als een goed gesprek!
De rust straalt ook wel van je bericht af zo.
En mooi dat de wurm sowieso een "legacy" heeft..
ik ga duimen dat de wurm veeel meer voor jullie mag betekenen!

Majo succes met het herstel! ik zelf heb vooral plat gelegen en heb geen last gehad van.mijn schouder.. daarnaast nog 2 weken met wandelen last gehad Plus jurkjes waren superfijn met een legging eronder zodat je geen afknellende band hebt..maar.. het herstel gaat voor iedereen anders.. laat je idd maar verwennen!

exode.. kan je niet vlak voor het weekend testen?
Bedankt voor de tips! Jurkjes lijken me nu ook erg fijn :Y Zit nu op de bank met een lekkere chillbroek, een lang shirt en een trui erover. En een dekentje met nog steeds de poes O+

Ik heb vooral last van mijn buik maar kreeg vanmiddag ook wat schouderpijn. Voor het slapen neem ik nog een diclo in en dan hoop ik dat ik een beetje lekker kan slapen :)

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 20:46 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Nanuke, fijn dat je nu meer rust hebt en de situatie even kan laten zoals het is. Mijn duimen draaien dat het een gezond wurmpje is.

Majo, wat fijn dat het goed is gegaan, maar dubbel dat er zo weinig gevonden is. Goed plan om gewoon niet meer ongesteld te worden :) Succes met het herstel en laat je lekker vertroetelen :*

exode, hopelijk hebben jullie een smoes nodig waarom je vrouw geen alcohol drinkt. Antibiotica kuur ofzo ;)
Het is wel een beetje dubbel ja, maar beter natuurlijk dan dat ze allemaal verschrikkelijke dingen aantreffen in je buik. En wie weet heeft dit al geholpen :)

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 20:50 schreef Peacefulll het volgende:
MaJo, fijn dat het mee lijkt te vallen de endometriose. Maar wel verwarrend dat je daarmee de pijn niet kan verklaren. Heb je al een idee hoe de rest van het traject eruit komt te zien? Sterkte met herstellen. Hopelijk ben je weer snel op de been.

Nanuke, wat een mooie gedachte dat jullie wurmpje in ieder geval iets goeds mee kan geven aan de wereld, ongeacht wat er de komende weken nog gaat gebeuren. Ontzettende lastige (ethische) kwestie hebben jullie. Ik wil je veel sterke en wijsheid toewensen. En tevens veel geluk en een fijne zwangerschap.
3 februari mag ik de eerste spuit zetten :Y En dan rond 1 maart punctie als alles goed gaat. We rollen nu dus meteen het traject in :)
  Moderator woensdag 18 januari 2017 @ 23:00:58 #180
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168258430
Nanuke wat fijn dat met 12 weken de test al gedaan kan worden. Wel verbaasd het me dat ze het misschien daarna niet willen afbreken. Abortus mag in Nederland toch tot 24 weken? Ik snap dat ze er moeite mee hebben maar volgens mij moet het wel kunnen. Maar hopelijk heb je gewoon een goede uitslag en is deze mogelijkheid helemaal niet nodig :*

Fijn dat je er nu even wat rustiger in staat en dat je meedoet aan MvM. Sowieso een goed doel :Y
pi_168261858
Fijn MaJo dat het allemaal gaat gebeuren!

Bij het vorige traject was iedereen bij ons ervan op de hoogte, nu hebben we besloten het aan een select groepje te vertellen. De hele groep die dat weekend meegaat, weet het dus niet en het zijn ook niet allemaal vrienden waarvan we willen dat ze het bij een eventuele zwangerschap al weten bij 2 weken zeg maar.
Eej maar dat zou echt een enorm luxe probleem zijn! Dus we verzinnen wel wat, dat hebben we er heeeeel graag voor over. :D

Wij hadden een tijdje geleden een huwelijk en toen viel me op dat een vriendin niet mee deed met de rondjes en haar vriend steeds haar bier haalde en dat uit een flesje overgoot. Was dus alcoholvrij bier..... _O- Hebben toen terloops en zonder dat de rest het hoorde gevraagd 'Hoe gaat het verder allemaal met je?' en toen kwam het er dus uit, 5 weken zwanger. Wij hadden zoiets als ze daar gewoon op antwoord 'goed' dan lieten wij het rusten. Maar ze was blij het te kunnen vertellen. De rest had dus helemaal niets in de gaten gehad. :P
  donderdag 19 januari 2017 @ 15:40:54 #182
437909 GVman
korte tekst
pi_168269386
Hoi allen,

Ik heb een tijdje niet actief meegelezen... Maar nu wel. Vooral voor Nanuke hoop ik echt dat het heel goed gaat aflopen die prenatale screenings. Dat is erg spannend, zeker wanneer er een mogelijke afwijking is... Mijn duimen draaien!

Majo ook: goed om te horen dat er weinig endometriose is, maar hopelijk komt er ook een antwoord op de vraag hoe het nu zit met die pijn...

Ik vergeet vast een heleboel mensen hier. Maar, ik leef mee met iedereen.

Ondertussen zijn wij met onze kleine meid (van al weer ruim 7 maanden) bij de kinderarts geweest, om een bloedtest te bespreken. Dat bloedprikken bij een meisje van 3 maanden oud is hartverscheurend om te zien, maar het was wel nodig in dit geval. In ieder geval, met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid heeft ze niet de aandoening die ik heb. Dat is mooi nieuws. :)
ruimte gereserveerd voor signature...
pi_168269456
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 08:52 schreef exode het volgende:

Bij het vorige traject was iedereen bij ons ervan op de hoogte, nu hebben we besloten het aan een select groepje te vertellen. De hele groep die dat weekend meegaat, weet het dus niet en het zijn ook niet allemaal vrienden waarvan we willen dat ze het bij een eventuele zwangerschap al weten bij 2 weken zeg maar.
Eej maar dat zou echt een enorm luxe probleem zijn! Dus we verzinnen wel wat, dat hebben we er heeeeel graag voor over. :D

Wij hadden een tijdje geleden een huwelijk en toen viel me op dat een vriendin niet mee deed met de rondjes en haar vriend steeds haar bier haalde en dat uit een flesje overgoot. Was dus alcoholvrij bier..... _O- Hebben toen terloops en zonder dat de rest het hoorde gevraagd 'Hoe gaat het verder allemaal met je?' en toen kwam het er dus uit, 5 weken zwanger. Wij hadden zoiets als ze daar gewoon op antwoord 'goed' dan lieten wij het rusten. Maar ze was blij het te kunnen vertellen. De rest had dus helemaal niets in de gaten gehad. :P
Je kan altijd nog zeggen dat je een antibioticakuur hebt want hardnekkige blaasontsteking, en afgeraden wordt alcohol te drinken, jada jada.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_168269569
Wat een fijn nieuws, GVman!
  Moderator donderdag 19 januari 2017 @ 16:04:16 #185
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168269890
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 08:52 schreef exode het volgende:

Als er ooit een tweede zou komen wil ik het ook voor ons houden. Ik ben altijd heel open maar om elke keer weer uit te moeten leggen hoe het zit heb ik geen zin in. Het zou dan ook heel gaaf zijn als de icsi snel lukt en we het alsnog als geheim kunnen vertellen aan de rest O+

De beste smoes die een vriendin ooit heeft gehad is dat ze niet kon drinken omdat ze een kater had, maar ze was dus gewoon zwanger :D Dat vond ik wel een goeie. Een andere was ook aan het alcoholvrije bier en niemand had het door (behalve ik omdat ik het al wist). Vaak ben je er zelf ook meer mee bezig dan anderen is me opgevallen ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 15:40 schreef GVman het volgende:
Hoi allen,

Ik heb een tijdje niet actief meegelezen... Maar nu wel. Vooral voor Nanuke hoop ik echt dat het heel goed gaat aflopen die prenatale screenings. Dat is erg spannend, zeker wanneer er een mogelijke afwijking is... Mijn duimen draaien!

Majo ook: goed om te horen dat er weinig endometriose is, maar hopelijk komt er ook een antwoord op de vraag hoe het nu zit met die pijn...

Ik vergeet vast een heleboel mensen hier. Maar, ik leef mee met iedereen.

Ondertussen zijn wij met onze kleine meid (van al weer ruim 7 maanden) bij de kinderarts geweest, om een bloedtest te bespreken. Dat bloedprikken bij een meisje van 3 maanden oud is hartverscheurend om te zien, maar het was wel nodig in dit geval. In ieder geval, met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid heeft ze niet de aandoening die ik heb. Dat is mooi nieuws. :)
Dat is goed nieuws GV! Wat hebben jullie lang op de uitslag moeten wachten zeg :o En waarom is het aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, kunnen ze het niet geheel uitsluiten?
pi_168270063
Wat fijn GVMan!

Ja MaJo, bij de eerste wist iedereen dus dat we ermee bezig waren. 3 dagen voor de echo en het onderzoek bij de kliniek (8 weken zwanger) gaven wij een tuinfeest voor onze verjaardagen. Ze heeft de hele avond met hetzelfde flesje bier rondgelopen. _O- Niemand had het door bleek achteraf.

En ik blijf hier duimen voor Nanuke en iedereen die het kan gebruiken!!
pi_168270478
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 18:44 schreef Elleska het volgende:
Nanuke gefeliciteerd met de streepjes. en wat een spannende tijd gaan jullie tegemoet.
Klinkt als een goed gesprek met de arts. Zou het echt kunnen zijn dat artsen de zwangerschap niet mogen afbreken? ik zou denken dat je die horde al had genomen omdat je al door de PGD molen bent geweest.
Duimen draaien ook hier voor een gezond wurmpje.
Nou, dit was ook eigenlijk mijn verbazing. Maar schijnbaar zit er toch verschil in omdat het met PGD gaat om 'potentieel leven' en in dit geval gaat het om een daadwerkelijk leven. Ik ga er zeker ook nog naar vragen als we de afspraak zelf hebben.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2017 23:00 schreef MaJo het volgende:
Nanuke wat fijn dat met 12 weken de test al gedaan kan worden. Wel verbaasd het me dat ze het misschien daarna niet willen afbreken. Abortus mag in Nederland toch tot 24 weken? Ik snap dat ze er moeite mee hebben maar volgens mij moet het wel kunnen. Maar hopelijk heb je gewoon een goede uitslag en is deze mogelijkheid helemaal niet nodig :*

Fijn dat je er nu even wat rustiger in staat en dat je meedoet aan MvM. Sowieso een goed doel :Y
Abortus mag in Nederland inderdaad ook later nog. Ik zou dan ook wel kunnen afbreken, maar dan zou dat bij een abortuskliniek moeten. Dan staat het ziekenhuis er zelf niet achter, en zijn ze er ook niet bij betrokken. Heel andere situatie dus.
Fijn dat jullie allemaal zou meeduimen. Het zou toch haast moeten helpen, denk je niet? :)
pi_168270607
Exode, ik denk dat mensen er een stuk minder op letten dan je zelf denkt. Ik denk ook steeds dat alles opvalt, maar als je er zelf niet mee bezig bent, let je er ook niet op. Of tenminste, dat hoop ik dan maar. :p Wat je zegt over dat je vriendin een hekel heeft aan liegen, ik heb dat ook. Wat ook de reden was van het met de auto gaan, want dan kon ik eerlijk zeggen dat ik bob was. Geen leugen en zo een goede optie, maar het voelde wel een beetje raar.

Majo, wat een dubbel gevoel. Aan de ene kant positief dat er niet veel zit, aan de andere kant toch ook vervelend dat het de buikpijn niet verklaard. Ondanks dat je niet zit te wachten op hele gekke uitslagen, was iets wat simpel op te lossen was toch welkom denk ik. Ik duim dat je nu snel zwanger bent en heel lang geen menstruatie hebt. :)

GVman, goed om te horen dat de uitslag van je dochtertje goed was. Toch een hele opluchting lijkt me!
  vrijdag 20 januari 2017 @ 09:35:53 #189
437909 GVman
korte tekst
pi_168286933
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 16:04 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is goed nieuws GV! Wat hebben jullie lang op de uitslag moeten wachten zeg :o En waarom is het aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, kunnen ze het niet geheel uitsluiten?
Dat het zo lang duurde was aan ons zelf te wijten/danken. We kregen de uitslagen van de huisarts al veel eerder (een paar dagen na het bloedprikken) en op basis daarvan konden we zelf eigenlijk ook al wel de conclusie trekken (de hormonen die mensen met Kallmann niet aanmaken, werden bij onze dochter wel gemeten). Uiteindelijk zijn we toch maar naar de kinderarts gegaan, om e.e.a. even netjes in een dossier vast te leggen. Het klinkt dus wat heftiger dan het lijkt. Evengoed zijn we er natuurlijk blij mee dat ze waarschijnlijk geen Kallmann heeft.

Als we echt 100% zekerheid willen dan zouden we een DNA-test moeten doen, maar goed, dat vonden wijzelf en de kinderarts een beetje overkill.
ruimte gereserveerd voor signature...
  dinsdag 24 januari 2017 @ 08:57:16 #190
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_168390284
Nanuke, wat een rollercoaster zo voor jullie! Hopelijk is alles goed met jullie mini :*

GV, fijn om te horen dat jullie meisje de ziekte niet heeft!

Exode, ik duim voor jullie :)

Majo, al helemaal hersteld van de kijkoperatie inmiddels?

Voor alle dames (en heren?) hier bij dezen ook een dikke knuffel :* Ik haak nu weer echt aan; we hopen dat ik ergens in de loop van deze of volgende week ongesteld word en dan op kunnen voor een terugplaatsing van een cryo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 09:59:45 #191
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_168391094
Frummel! wat leuk, jullie gaan voor een tweede dan toch?
  dinsdag 24 januari 2017 @ 10:36:44 #192
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_168391550
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 09:59 schreef Barreltje het volgende:
Frummel! wat leuk, jullie gaan voor een tweede dan toch?
Klopt, onze dochter is nu bijna 1.
pi_168391655
Welkom terug Frummel en dank je wel! Vrijdag gaan we testen....
  dinsdag 24 januari 2017 @ 11:00:32 #194
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_168391818
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 10:47 schreef exode het volgende:
Welkom terug Frummel en dank je wel! Vrijdag gaan we testen....
Spannend! :)
pi_168394444
Exode wat spannend weer. Hoe is je vrouw eronder?

Frummel leuk dat jullie voor de tweede gaan. De eerste is ook zo goed gelukt.
Hoeveel cryo's hebben jullie nog?
pi_168394517
Nou we zijn nu zo ontzettend bezig met andere dingen, dat het eigenlijk op de achtergrond is. Dat zal de komende dagen wel veranderen nu vrijdag steeds dichterbij komt.

Die andere dingen zorgen er ook voor dat mijn vrouw de eventueel 11e poging een maand uit wil stellen. Er komt een enorme stress periode aan door oa een verhuizing en dat voelt dan even niet goed geeft ze aan. Ik kan me ook voorstellen dat stress echt wel een negatieve uitwerking heeft wat dat betreft.
  Moderator dinsdag 24 januari 2017 @ 14:44:10 #197
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168395435
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 08:57 schreef Frummeltje86 het volgende:
Nanuke, wat een rollercoaster zo voor jullie! Hopelijk is alles goed met jullie mini :*

GV, fijn om te horen dat jullie meisje de ziekte niet heeft!

Exode, ik duim voor jullie :)

Majo, al helemaal hersteld van de kijkoperatie inmiddels?

Voor alle dames (en heren?) hier bij dezen ook een dikke knuffel :* Ik haak nu weer echt aan; we hopen dat ik ergens in de loop van deze of volgende week ongesteld word en dan op kunnen voor een terugplaatsing van een cryo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom terug! Wat leuk dat jullie voor een tweede gaan O+

Qua wachttijd bij het UMC valt het best mee volgens mij. Bij ons is het hele traject 2 weken vertraagd, alleen stonden we wel bovenaan de lijst vanwege mijn kijkoperatie. Wie weet sta je ook bovenaan omdat je het traject al eerder hebt gedaan? Spannend in ieder geval *O*

Ik ben nog steeds niet helemaal hersteld -O- Morgen is het een week geleden en nog steeds erg weinig energie en last van de wond. Donderdag ga ik weer proberen te werken.

Spannend ook voor jullie exode! Ik hoop dat het nu toch eens raak is, het duurt verdulleme veel te lang! :( :*
pi_168396120
MaJo, een week is niks. Geef jezelf de tijd he. :*
  Moderator dinsdag 24 januari 2017 @ 21:00:44 #199
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_168403880
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 15:19 schreef Cygne het volgende:
MaJo, een week is niks. Geef jezelf de tijd he. :*
Doe ik :*

En jij gefeliciteerd! *O*
  woensdag 25 januari 2017 @ 06:58:19 #200
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_168411528
Dank je, Arja! :) We hebben nog drie cryo's van goede kwaliteit, dus hopelijk hoef ik geen nieuwe punctie te ondergaan.

Majo, zo'n operatie is ook niet niks hè. Daar heeft je lijf wel even wat tijd voor nodig om van te herstellen. :* En fijn dat het bij jou amper vertraging heeft opgelopen in het UMC! Ik weet pas als ik ongesteld word en dan het ziekenhuis bel, of ik dan op kan voor een tp. Ze plaatsen namelijk in mijn eigen cyclus terug. Ik zit trouwens officieel bij het Antonius, die het UMC-lab gebruiken voor het tweede deel van ivf (bevruchting en terugplaatsing). Dus wellicht dat dat ook nog van invloed is dat ik dan langer moet wachten. Er stonden inmiddels al zo'n 50 stellen op de wachtlijst begreep ik...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')