Maar ik ben alleen mod van DRT en VBLquote:Op zaterdag 31 december 2016 01:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Doe even TT aanpassen naar TopicKapers zijn sukkels
Was Nijmegen toch?quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:14 schreef BillDauterive het volgende:
Editors ooit in het voorprogramma van Muse gezien. Dat was een goede dag
Slecht matigquote:
Ah, maar TT is al aangepastquote:Op zaterdag 31 december 2016 01:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar ik ben alleen mod van DRT en VBL
Dan zeggen jullie je toestanden maar afquote:Op zaterdag 31 december 2016 01:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, morgenavond ligt het hier stil. 31 december is een rustige dag.
Dat ga ik niet redden, hoe goed ook. Ik denk dat ik rond Kate Bush/QOTSA er een eind aan brei voor vandaag. Vandaag ja. Niet geslapen is niet morgen. Ha!quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:15 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Ik wil nog wel even opblijven voor The End van The Doors, die komt over een nummertje of 10; maar had wel gehoopt om uiterlijk om 02:00 uur in bed te liggen, zou dat haalbaar zijn?
Aww te laat gelezen. Het is al weer geblustquote:Op zaterdag 31 december 2016 01:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Moet ik je even blussen met mijn spuit?
quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Heb ik die ene meid nou weer weggejaagd met mijn opmerking ?
quote:
Ja! Nederland had net met 1-0 van Japan gewonnen op het WK voetbal 2010. Mooi WK was dat, op de finale naquote:
NIJMEGENquote:
The Phone Book is anders ook aardig gevoeligquote:Op zaterdag 31 december 2016 01:16 schreef PippenScottie het volgende:
Dochter 1 is al vrij goed thuis in het oeuvre van Editors.
Als zij vraagt of ik het gevoelige liedje wil draaien, snap ik dat zij de Two Hearted Spider wil horen.
Dat heb je goed gedaan!quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:16 schreef PippenScottie het volgende:
Dochter 1 is al vrij goed thuis in het oeuvre van Editors.
Als zij vraagt of ik het gevoelige liedje wil draaien, snap ik dat zij de Two Hearted Spider wil horen.
Mia op 1?quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:16 schreef Dagoduck het volgende:
Morgen de Tijdloze op Studio Brussel, dat is pas genot
Waarschijnlijk niet in de keuzekutlijst.quote:
gelukkigquote:Op zaterdag 31 december 2016 01:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Aww te laat gelezen. Het is al weer geblust
[..]![]()
Ja dat is zo naar. Die lijst zou echt op n andere dag moeten worden uitgezonden. Maar soit. Ik ga 2 lijsten tegelijk volgen. Heel benieuwd wat Bowie daar doet. En waar Mia dit jaar staatquote:Op zaterdag 31 december 2016 01:16 schreef Dagoduck het volgende:
Morgen de Tijdloze op Studio Brussel, dat is pas genot
Toen was ik in het Philips Stadionquote:Op zaterdag 31 december 2016 01:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja! Nederland had net met 1-0 van Japan gewonnen op het WK voetbal 2010. Mooi WK was dat, op de finale na
Welke humorloze mod zit hier achter?quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ga ik niet redden, hoe goed ook. Ik denk dat ik rond Kate Bush/QOTSA er een eind aan brei voor vandaag. Vandaag ja. Niet geslapen is niet morgen. Ha!
jezus.. Die bedoel ik ook.quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
The Phone Book is anders ook aardig gevoelig
Mja de albumversie heeft toch een mooier introquote:Op zaterdag 31 december 2016 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, aan die afkap kunnen we vrij weinig doen. Aan dat introverbaggeren wel.
Doe hier eens wat aan.quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:17 schreef Tagliano het volgende:
Stijn, kon je weer eens niet van de knopjes af blijven
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:17 schreef Zorro het volgende:
Ik ken heul die Editors niet. Toch eens meer van gaan luisteren
quote:
Hoi Johannesquote:Op zaterdag 31 december 2016 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgende quote-alert tijdens pokemon graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |