De zaterdag van de eurovisiefinale houd ik standaard vrijquote:Op zaterdag 31 december 2016 00:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit was zo mooi, ik was tijdens de finale bij een ontiegelijk slecht concert in Amsterdam en baalde de hele tijd dat ik het niet live kon zien.Na afloop gesprint naar de tram/metro om op tijd terug te zijn om het optreden en de uitslag te kunnen zien, net gered.
quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft zijn danspasjes al uit de kast gehaald en aangetrokken
Je hebt wat gemist, we hebben een ONZ SC-topic gesloten.quote:
En dan niet voor de plaatselijke FC zijn?quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ben in 1981 in Zwolle geboren. 1999 naar Utrecht verhuisd, maar wel een beetje knipperlichtrelatie gehouden met Zwolle.
Sinds 2004 echt weg en in het west'n gaan wonen.
Aa-Landen!
quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:37 schreef JaneDoe het volgende:
I like it - I'm not gonna crack
I miss you - I'm not gonna crack
I love you - I'm not gonna crack
I killed you - I'm not gonna crack
![]()
![]()
![]()
Aa-landen heb ik ook gewoondquote:Op zaterdag 31 december 2016 00:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ben in 1981 in Zwolle geboren. 1999 naar Utrecht verhuisd, maar wel een beetje knipperlichtrelatie gehouden met Zwolle.
Sinds 2004 echt weg en in het west'n gaan wonen.
Aa-Landen!
Landstede is een BC!quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
En dan niet voor de plaatselijke FC zijn?
Haha, je skipt wijselijk 2017 al.quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De zaterdag van de eurovisiefinale houd ik standaard vrijWie weet doen we het in 2018 weer zo goed!
quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:37 schreef JaneDoe het volgende:
I like it - I'm not gonna crack
I miss you - I'm not gonna crack
I love you - I'm not gonna crack
I killed you - I'm not gonna crack
![]()
![]()
![]()
Je bent laatquote:
Wátquote:Op zaterdag 31 december 2016 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist, we hebben een ONZ SC-topic gesloten.
Dat is volgens mij vaak zo als je met 3 kinderen bent. Het is fijn als je ergens op terug kunt vallen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ook hoorAl heb ik met de ene in alles meer dan met de ander. Eentje lijkt zo ontzettend op mij, en de ander.. minder. (Je kunt wel raden welke van de 2)
Nu had de ene ook jonger een gezin en de ander niet, maar toch. Desalniettemin ben ik er wel blij mee, al is het toch wel jammer dat ze zo 'vroeg' het huis uit waren.
Ik had dit jaar de semi met Douwe gemist, maar dat was voor the greater good. Gewonnen met een pubquizje van de vereniging. Iedereen vond het bizar dat ik alle muziekvragen goed had.quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Haha, je skipt wijselijk 2017 al.
Ik houd de finale ook altijd vrij maar dit was echt een slip of the mind.
Was al een kwartjaar oud, DrNick vond dat ie dicht moest.quote:
en 2016 is ook nog eens een keer niet voorbij...quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het komt wel erg dichtbij nu.
Teringquote:Op zaterdag 31 december 2016 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was al een kwartjaar oud, DrNick vond dat ie dicht moest.
Tot morgenquote:Op zaterdag 31 december 2016 00:39 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben er vandoor mensen. Tot morgen allemaal
Trustequote:Op zaterdag 31 december 2016 00:39 schreef Fred_B het volgende:
Tot vandaagquote:Op zaterdag 31 december 2016 00:39 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:39 schreef Fred_B het volgende:
Vróeger, toeb ging het pas snelquote:Op zaterdag 31 december 2016 00:39 schreef richolio het volgende:
[..]
TeringIs niet meer wat het is geweest he
Tot straksquote:Op zaterdag 31 december 2016 00:39 schreef Fred_B het volgende:
Lijkt me niet meer dan logisch dat je alles goed had.quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had dit jaar de semi met Douwe gemist, maar dat was voor the greater good. Gewonnen met een pubquizje van de vereniging. Iedereen vond het bizar dat ik alle muziekvragen goed had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |