Legsquote:
Veel zullen er niet meer volgen.quote:
Smoothquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Veel zullen er niet meer volgen.
We krijgen bezoek die we een flinke maatijd voor gaan schotelen en die blijven slapen. Morgen de hele dag schoonmaken, koken, papa zijn en gezellig doen met bezoek.
jammerquote:Op vrijdag 30 december 2016 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We krijgen bezoek die we een flinke maatijd voor gaan schotelen en die blijven slapen. Morgen de hele dag schoonmaken, koken, papa zijn en gezellig doen met bezoek.
Nee hoor, ik weet wat het isquote:Op vrijdag 30 december 2016 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben ik te jong om te weten wat Jiven is?
quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nee, dat is algemene opvoeding. Ik heb het ook niet gehad en kan het dus ook niet.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Scheelde ook zeker niet veel, knokte zich knap terug in de 3e setquote:Op vrijdag 30 december 2016 22:37 schreef Zwansen het volgende:
Wie zei net tegen me dat BarnGOD op het punt stond om met 2-1 achter te komen?
Het is een dans.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nu afspreken?quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
ik kan de quickstep niet eensquote:Op vrijdag 30 december 2016 22:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, dat is algemene opvoeding. Ik heb het ook niet gehad en kan het dus ook niet.
quote:
doet ze dat alleen met deze versie of ook die van de CCRGODENquote:Op vrijdag 30 december 2016 22:37 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn zus appt nu in de familie app dat Proud Mary op de radio is.
Voorspelbare zus is voorspelbaar!
quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ja, ze hadden beter een motorboot kunnen nemen...quote:
Tofquote:Op vrijdag 30 december 2016 22:37 schreef PippenScottie het volgende:
Dat is volgens mij best moeilijk. Maar ik kan nog niet eens de foxtrot. Dat is erger.quote:
Flauwquote:Op vrijdag 30 december 2016 22:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, ze hadden beter een motorboot kunnen nemen...
Een van mn favo songs om op Guitar Hero 3 te spelenquote:Op vrijdag 30 december 2016 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu een mooie cover, een stuk beter dan die andere 2 van Santana die nog moeten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |