Stephan van Baarle is 50% Turks.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/215(...)zarkan-op-twee.html[ afbeelding ]
Ik las ergens (AD ofzo) dat Gladys haar plek opvult.quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:36 schreef Nintex het volgende:
Vraag me af waar Sylvana terecht had gekomen. Als ik de lijst zie dan denk ik op nummer 4 en dat was wellicht haar 'echte' reden voor opstappen geweest. Althans kan me niet voorstellen dat Kuzu/Ozturk of Azarkan zich achter haar hadden plaatsen op die lijst.
Vraag het me af.quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:46 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik las ergens (AD ofzo) dat Gladys haar plek opvult.
Goeie vraag idd, of die van Baarle op 5.quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:21 schreef DrDentz het volgende:
Wat vindt Marit van Splunter van de Armeense genocide / vrouwenrechten?
Waarom? Ze hebben haar regelmatig in de media naar voren geschoven. Zij waren vaak met z'n vieren te zien op bijvoorbeeld filmpjes en foto's, dus dan zou het wel vreemd zijn als ze niet op de vierde plek zou komen te staan, toch?quote:
Van die anderen weet ik het antwoord wel, ben alleen benieuwd hoe de Nederlandse dames erin staan. Denk dat het vooral doorgeslagen 'gutmenschen' zijn. Extreem niet-racitisch enzo, waarbij kritiek op de islam per definitie al racisme is.quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Goeie vraag idd, of die van Baarle op 5.
Hebben ze ook een excuus-homo? Beetje diversiteit is wel belangrijk.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ah toch nog een excuus-autochtoon gespot.
"Ja maar bij de pvv pissen ze door brievenbussen"quote:Op zaterdag 31 december 2016 08:00 schreef MadameMossel het volgende:
Mourad Taimounti noemt het doodschoppen “een akkefietje”.
De kieslijst van DENK is pas net gepubliceerd, maar het eerste schandaal dient zich nu al aan: Mourad Taimounti, nummer 7 op de lijst, steunt een inzamelingsactie voor de voetbalvader die werd veroordeeld voor zijn betrokkenheid bij het doodschoppen van grensrechter Richard Nieuwenhuizen.
De veroordeelde man moet een boete van 60.000 euro betalen, of een gevangenisstraf uitzitten. Om die reden circuleert zijn familie een oproep om geld te doneren zodat hij zijn boete kan afbetalen. DENK-kandidaat Mourad Taimounti doet daar maar al te graag aan mee, en geeft zelfs aan dat hij de voetbalvader persoonlijk kent. Hij doet het doodschoppen van grensrechter Nieuwenhuizen af als een simpel “akkefietje”. Op Facebook schrijft hij:
“Deze actieve voetbalvader die jarenlang wekelijks vrijwillig op het voetbalveld stond heeft slechts getracht om de boel te sussen en einde te maken aan een akkefietje op het voetbalveld en dat is hem duur komen te staan.”
http://www.dagelijksestan(...)nhuizen-doodschopte/
quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jawel, van Opsporing Verzocht.
Want dat zal ons beschermen mocht er ooit een zwaar religieuze partij aan de macht komen? Ik zie het niet gebeuren trouwens en ik weet ook niet of dit een verwijzing is naar het overduidelijk zwaar islamitische karakter van DENK, maar mocht het ooit zover komen dan kan die grondwet sowieso het raam uit, de wetten van god zijn immers leidraad nummertje 1.quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:02 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens denk ik wel dat we de seculariteit meer moeten schragen. Denk aan art 23 GW o.a.
feitelijk noemt hij niet het doodschoppen een akkefietje maar de aanleiding...quote:Op zaterdag 31 december 2016 10:06 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
"Ja maar bij de pvv pissen ze door brievenbussen"
Wat een smerig mannetje is dit. Het door een groep laffe hazen doodschoppen van iemand een akkefietje noemen en dan ook nog geld geven.
Leer lezen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 10:06 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
"Ja maar bij de pvv pissen ze door brievenbussen"
Wat een smerig mannetje is dit. Het door een groep laffe hazen doodschoppen van iemand een akkefietje noemen en dan ook nog geld geven.
En niet zo'n beetje ook!quote:Op zaterdag 31 december 2016 11:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Linker Maritje ziet er duidelijk westerser uit dan rechter Maritje.
Mooie vrouw.quote:Op zaterdag 31 december 2016 11:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Linker Maritje ziet er duidelijk westerser uit dan rechter Maritje.
Het lijken wel twee verschillende vrouwen met het is toch dezelfde vrouw.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |