http://nos.nl/artikel/2150820-kandidatenlijst-denk-kuzu-lijsttrekker-azarkan-op-twee.htmlquote:De politieke partij Denk heeft vanavond haar kandidatenlijst bekendgemaakt voor de Tweede Kamerverkiezingen van maart. Grote verrassingen zijn er niet: na lijsttrekker Tunahan Kuzu volgen Farid Azarkan en Selçuk Öztürk. Kuzu en Öztürk vertrokken in november 2014 bij de PvdA.
Op plek vier staat ambtelijk secretaris Gladys Albitrouw (34) uit Rotterdam, die al actief is voor Denk. Ook Tweede Kamer-beleidsmedewerker Stephan van Baarle (25), op plek vijf, is al actief voor Denk.
De beweging spreekt van een "representatieve mix van ervaren krachten en verfrissende nieuwkomers".
Artikel 1
Vorige week stapte Sylvana Simons onverwacht op bij Denk. Ze voelde zich onvoldoende gesteund door de partij en kondigde aan dat ze een nieuwe partij opricht met de naam Artikel 1, verwijzend naar het artikel in de grondwet waarin staat dat discriminatie verboden is en iedereen recht heeft op een gelijkwaardige behandeling.
De hele kandidatenlijst van Denk telt achttien namen van onder anderen zelfstandig ondernemers, een copywriter, een jeugdbeschermer en een verpleegkundige.
Zouden ze anders met 13 NLse-NL'ers moeten komen en geflatteerd 5 autochtonen dan?quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:21 schreef Fylax het volgende:
Grappig, de partij die streeft naar een weerspiegeling van de bevolking komt met zo'n kandidatenlijst.
3 ½.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ah toch nog een excuus-autochtoon gespot.
Meer diversiteit dan in de andere partijen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:21 schreef Fylax het volgende:
Grappig, de partij die streeft naar een weerspiegeling van de bevolking komt met zo'n kandidatenlijst.
Totaal geen weerspiegeling.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Meer diversiteit dan in de andere partijen.²
Ik vind Azarkan de beste Marokkaanse politicus in NL. Hij staat welverdiend op nr.2. Hij had zelfs op nummer 1 gekund. Tenminste als je hebt geluisterd naar zijn interviews e.d.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:24 schreef MrSalazar het volgende:
Weet je waarom st.marokkaan op 2 staat? Om marokkanen te paaien. Erg doorzichtig.
Prima weerspiegeling van de bevolking van Amsterdam-Zuidoost.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:21 schreef Fylax het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:11 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Ik vind Azarkan de beste Marokkaanse politicus in NL. Hij staat welverdiend op nr.2. Hij had zelfs op nummer 1 gekund. Tenminste als je hebt geluisterd naar zijn interviews e.d.
Niet, maar an sich is dit een logisch gevolg van alle immigranten die je binnen laat. Ik snap ook ergens niet dat mensen er zo tegen gekant zijn ook. Rationeel vind ik dat niet.quote:
Sinds wanneer is Azarkan politicus ?quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:11 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik vind Azarkan de beste Marokkaanse politicus in NL. Hij staat welverdiend op nr.2. Hij had zelfs op nummer 1 gekund. Tenminste als je hebt geluisterd naar zijn interviews e.d.
Manager dit, manager dat en dan veel baantjes scoren, kun je het ver mee schoppen. Ken ook NLse dudes die zo een aardig salaris wisten te krijgen na x keer job-hoppen. Goochemerd.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:46 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Azarkan politicus ?
Volgens mij staat hij alleen nog maar op een kandidatenlijst.
Hij nog nergens voor gekozen of benoemd.
Niets ten nadele van de man trouwens, hij heeft wel een indrukwekkend CV lijkt het: https://nl.linkedin.com/in/drs-farid-azarkan-msc-re-mrics-3602675
Voor iemand die constant discriminatie brult was Nederland toch niet zo slecht voor hem.
Of zullen al die banen in overheidsdienst iets met positieve discriminatie te maken hebben ?![]()
Ik ben benieuw hoe hij was tijdens zijn werk, in de media lijkt het een mannetje met een aardig "grote bek".
Omdat ze zich wel zo profileren.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet, maar an sich is dit een logisch gevolg van alle immigranten die je binnen laat. Ik snap ook ergens niet dat mensen er zo tegen gekant zijn ook. Rationeel vind ik dat niet.
Uiteraard. Maar dan ook niet steeds janken wanneer de media ze profileert als niet-westerse- allochtonen-partij. Want dat zijn ze nu gewoon officieel.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet, maar an sich is dit een logisch gevolg van alle immigranten die je binnen laat. Ik snap ook ergens niet dat mensen er zo tegen gekant zijn ook. Rationeel vind ik dat niet.
Hoort er ook bij idd.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:58 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dan ook niet steeds janken wanneer de media ze profileert als niet-westerse- allochtonen-partij. Want dat zijn ze nu gewoon officieel.
Hoe dan ook is dit het eerste partijtje dat zich als zodanig afficheert, zal in de toekomst nog veranderen wrs. Hier stopt het niet bij iig. Wen er maar aan.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:56 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Omdat ze zich wel zo profileren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |