Leuk om te doen. Ik heb zelfs een Top 100 samengesteld, maar zend alleen de bovenste 50 uit.quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:41 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Zeker welje hebt er weer behoorlijk werk van gemaakt.
Dit dus.quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:41 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Zeker welje hebt er weer behoorlijk werk van gemaakt.
Om toch een beetje aan jullie klacht tegemoet te komen, staat er op 3 een formatie waarvan de naam 11 letters telt.quote:
Ze vonden dat er een act van 11 letters op #1 moest staan. De Pet Shop Boys waren dichtbij. In 2012 stonden ze ook op #3.quote:
Ze?quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze vonden dat er een act van 11 letters op #1 moest staan. De Pet Shop Boys waren dichtbij. In 2012 stonden ze ook op #3.
Jij fan van de Pet Shop Boys? Dat had ik nou helemaaaaaal niet verwacht.quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:48 schreef Elfletterig het volgende:
![]()
03. Pet Shop Boys - Into Thin Air
Super is het zwakste album dat de Pet Shop Boys ooit uitgebrachten. Gelukkig staan er ook songs op die zich aan de middelmaat onttrekken; de reden om fan te zijn en te blijven. Into Thin Air is up there, tussen al die andere meesterwerkjes.
Overall zijn de Pet Shop Boys geweldig, maar de song van het jaar hebben ze bij mij al heel lang niet meer gescoord.quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze?
Ik en Tuned zouden het stiekem verwacht hebben ja.
Ik moet me in mijn shows echt inhouden om niet nog veel meer van ze te draaien....quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij fan van de Pet Shop Boys? Dat had ik nou helemaaaaaal niet verwacht.
Gewoon doenquote:Op zaterdag 31 december 2016 17:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet me in mijn shows echt inhouden om niet nog veel meer van ze te draaien....
quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:51 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Hee jarige Jobook namens mij nog gefeliciteerd
Zag het net pasquote:Op zaterdag 31 december 2016 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]Thx!
En ook thx @ Tail, zie ik van een tijdje terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |