SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Dat was wel de bedoeling ja; gewoon mijn persoonlijke Top 50. Maar ik twijfel eigenlijk of ik het moet laten doorgaan. Animo lijkt nihil.quote:
1445 tot 1800 toch morgen danquote:Op vrijdag 30 december 2016 22:15 schreef Stien_Struis het volgende:
Vanmiddag staat er Show op rooster.
teveel aan je hoofdquote:Op vrijdag 30 december 2016 22:20 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ow ja, ben wat in de war, het is nog vroeg.
Dan draai je zelf wat.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:59 schreef tailfox het volgende:
Hoii is hier leven? Ben henk zat aan voeren
Clown? Piraat zul je bedoelen....quote:
Die zwerft ergens op zee.quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Clown? Piraat zul je bedoelen....
Van de pot gerukt.quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:35 schreef svann het volgende:
[..]
Is ie stuurloos geraakt?
Nieuwjaar spoelt ie wel weer aan.
Top! Ik doe mee!quote:
Ik heb hier ook nog een pc voor evt fok bijdrages.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:18 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik zorg voor een draai laptop,mics en draaitafel (let op ik heb geen radio paneel ik heb een club mixer dus maar 4 kanalen. (Is genoeg) op die laptop staat traktor en mijn muziek.
De djs nemen gewoon hun eigen mp3s mee ( ik heb immers niet alle muziek)
Verder neem ik een FOK! Laptop mee zodat mensen kunnen fokken.
Ik neem mezelf ook mee en draai zelf ook ;p
Tijdstip is nog niet bekend.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Een DJ marathon? Count me in! Waar wanneer? Overigens geen cam hier
Ow, beetje lastig om jouw kant op te komen, Possie
Waarom ben je zo tegendraads?quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, maar ik draai of thuis met mijn eigen spullen of ik draai niet...
topquote:Op zaterdag 31 december 2016 01:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top! Ik doe mee!
[..]
Ik heb hier ook nog een pc voor evt fok bijdrages.![]()
![]()
Muziek heb ik ook en evt usb sticks om muziek voor een show te delen.
[..]
Tijdstip is nog niet bekend.
Waarom?![]()
[..]
Waarom ben je zo tegendraads?
Kom naar deze marathon en maak er met ons wat moois en gezelligs van man!
Dat klinkt niet best.quote:Op zaterdag 31 december 2016 08:25 schreef just me het volgende:
vannacht voor het eerst in mijn leven, volgens mij, lopen zwalken door het huis zonder één druppel alcohol op. ik was me opeens een partij koud en beroerd. Ik geloof dat ik het er nu behoorlijk uitgezweten heb
was ook heel vervelendquote:Op zaterdag 31 december 2016 08:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best.
De griep heerst flink met de meest vreemde verschijnselen erbij...
Alles in huis, en dan wachten tot middernacht?quote:Op zaterdag 31 december 2016 08:27 schreef just me het volgende:
[..]
was ook heel vervelend![]()
vandaag maar rustig aan doen
Jij hebt ook een bijzonder jaarquote:Op zaterdag 31 december 2016 08:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles in huis, en dan wachten tot middernacht?
Kreeg gisteren bericht van een vriend die op het werk z'n halve hand is kwijtgeraakt.
Niet eens door vuurwerk, maar door een metaalwals.
Pffff, heb er slecht van geslapen...
Ja, apart kan je het wel noemen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 08:30 schreef just me het volgende:
[..]
Jij hebt ook een bijzonder jaar![]()
nee hoor ik ga zo weg, lekker rustig in de trein en ben morgen weer thuis. Receptie op de club.
Goede keuze.quote:Op zaterdag 31 december 2016 08:23 schreef MadMaster het volgende:
Zo de buum helpen oliebollen te bakken.
Ik doe de rum en rozijnen, denk ik...
quote:Op zaterdag 31 december 2016 08:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kreeg gisteren bericht van een vriend die op het werk z'n halve hand is kwijtgeraakt.
Ja toch?quote:
Niet teveel bollen eten dan. Anders lig je om 18.00 uur al onder de tafel.quote:Op zaterdag 31 december 2016 08:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja toch?
Gisteren met hem en anderen tot een uur of 1 vannacht aan de whisky gezeten en we gaan ook whiskybollen maken, hebben we bedacht. Ben benieuwd of je er nog iets van proeft...
Eentje per soort om te proeven.quote:Op zaterdag 31 december 2016 08:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet teveel bollen eten dan. Anders lig je om 18.00 uur al onder de tafel.
Eentje proeven, recept aanpassen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 08:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eentje per soort om te proeven.
Anders hoef ik later helemaal niet meer...
Oei, daar heb ik geen reden mee gehouden.quote:Op zaterdag 31 december 2016 08:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Eentje proeven, recept aanpassen.
Succes met bakken alvast.
Alleen scheutjes drank toevoegen, omdat de smaak niet genoeg naar boven komt.quote:Op zaterdag 31 december 2016 08:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oei, daar heb ik geen reden mee gehouden.
Gaat vast in 1 keer goed, blijf geen beslag maken,,,
Eerst beslag maken, dan laten rijzen en dan kan je er niet veel meer mee dan alleen bakken...quote:Op zaterdag 31 december 2016 08:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Alleen scheutjes drank toevoegen, omdat de smaak niet genoeg naar boven komt.
Maar ik hoop het mee voor je.
Och ja... natuurlijk. Wist ik eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 31 december 2016 08:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerst beslag maken, dan laten rijzen en dan kan je er niet veel meer mee dan alleen bakken...
quote:Op zaterdag 31 december 2016 08:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, hebben we een jarige?
In dat geval: Gefeliciteerd ToT!
Thx kerel!quote:
oh getsie, nachtmerriequote:Op zaterdag 31 december 2016 08:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 december 2016 11:01 schreef Elfletterig het volgende:
Goedemorgen!![]()
En gefeliciteerd met je verjaardag, ToT !
Ow wat leuk, nog een lijstje.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
We krijgen een top 50 voorgeschoteld?
De Top 50 van mijn persoonlijke jaarlijst jaquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
We krijgen een top 50 voorgeschoteld?
Altijd leuk. Kun je jezelf inroosteren?quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik kan mn favo hiphop tracks van 2016 wel draaien voordat 11 begint.
Ik kan me niet inroosteren, maar als er een roosteraar aanwezig is kan deze me van 13:45 tot 14:445 inroosteren.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd leuk. Kun je jezelf inroosteren?
quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan me niet inroosteren, maar als er een roosteraar aanwezig is kan deze me van 13:45 tot 14:445 inroosteren.
Je staat erop. Ik moet mijn show nog even afronden - daarna luister ik meequote:Programma van vandaag
13:45 - 14:45 DJ PaRO - beste bietjes van 2016
14:45 - 18:00 DJ11 - Top 50 of 2016
Ga je ze allemaal tegelijk draaien?quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Lijstje is niet op volgorde hoor.
Dan blijft de eenzame luiteraar ook weg.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:41 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ga je ze allemaal tegelijk draaien?
Het is een lastige week, met de Top en Snob 2000... Maar goed: ik had voor mezelf bedacht dat ik anders ook vanmiddag naar mijn Top 50 had zitten luisteren... dus waarom dan niet gewoon online gooien?quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan blijft de eenzame luiteraar ook weg.
Hoeveel luisteraas wil je hebben?quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan blijft de eenzame luiteraar ook weg.
Ik kijk niet naar luistraas, ik kijk naar wat ik leuk vind.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:48 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hoeveel luisteraas wil je hebben?
Ben je weer aan het klooien met kunstmatige luisteraars?quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:48 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hoeveel luisteraas wil je hebben?
Heb 3x Quadrofonie nu.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben je weer aan het klooien met kunstmatige luisteraars?
Ben je de kerstdagen trouwens een beetje doorgekomen Stien?
Klinkt interessant. Wanneer krijgen we Piet terug, trouwens?quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:08 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb 3x Quadrofonie nu.
Heb groot kampvuur gemaakt met kerst.
Back to nature, heerlijk was dat.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt interessant. Wanneer krijgen we Piet terug, trouwens?
Was het lekker?quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:15 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Back to nature, heerlijk was dat.
Piet is gone.
Stien Stiraat klinkt toch wat vreemd.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:15 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Back to nature, heerlijk was dat.
Piet is gone.
Het went vanzelf.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stien Stiraat klinkt toch wat vreemd.
Ik blijf je gewoon stug Piet noemenquote:
Alles beter dan de zelfde 2000.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:46 schreef Elfletterig het volgende:
50. Hundreds - Spotless
Elektropop uit Hamburg, Duitsland. Afkomstig van het album Wilderness.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |