Eerst foto'squote:Op vrijdag 30 december 2016 22:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maar jij gaat nu wel even de kans grijpen om zorro28 mee uit eten te vragen natuurlijk.
Niet als hij sterft de dag nadat de stembussen sluitenquote:Op vrijdag 30 december 2016 22:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou die op 1 kunnen komen als ie sterft?
van JJ Cale danquote:
Ook een goed plan jaquote:Op vrijdag 30 december 2016 22:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
noord/oost/zuid/west?
ik heb wel eens gehoord dat mensen via fb ofzo dan lieden zoeken die ook alleen of met een klein groepje naar een concert gaan. Carpoolen en je kunt er zo een vriendschap aan overhouden.
Die was midden in de nacht dacht ik dit jaarquote:
Staat op het punt om 1-2 in sets achter te komen.quote:
Eens.quote:
Direct na 0.00? Dan heul misschien, later gaat m niet wordenquote:Op vrijdag 30 december 2016 22:18 schreef Mani89 het volgende:
Oasis komt overigens na 0:00 uur weer voorbij.
2de nummer.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:18 schreef Bugno het volgende:
[..]
Direct na 0.00? Dan heul misschien, later gaat m niet worden
Die met Jay-Z?quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:18 schreef Fred_B het volgende:
De danceversie van deze is ook goed te doen.
Had ik ook last van maar minder erg. Bij ons wordt sowieso nooit zoveel gedronken eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]Mijn moeder was vroeger altijd boos omdat ik niet genoeg dronk, dat vergat ik gewoon altijd...
Nee, je moet ze dan ook even sturenquote:Op vrijdag 30 december 2016 22:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die kan je niet vinden op internetGelukkig
Ik haat foto's van mijzelf.
Die van Jay-Z echterquote:Op vrijdag 30 december 2016 22:18 schreef Fred_B het volgende:
De danceversie van deze is ook goed te doen.
Die is goed ja. En zo een toepasselijke naam. Net zo als Mort Subite, of Straffe Hendrikquote:Op vrijdag 30 december 2016 22:19 schreef Zorro het volgende:
Zo, een fijn glaasje Delirium Tremens ingeschonken. Nooit gehad, maar sodeju, dat smaakt
quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:19 schreef Zorro het volgende:
Zo, een fijn glaasje Delirium Tremens ingeschonken. Nooit gehad, maar sodeju, dat smaakt
Inter Active denk ikquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:19 schreef Zorro het volgende:
Helemaal uitgeblust. Ik kan er niet meer naar kijken.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Febo is niet echt lekker aan t gooien he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |