SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
[ Bericht 7% gewijzigd door Tagliano op 30-12-2016 21:41:14 ]Ik ben inmiddels overleden.
1-5 Taylor.quote:
Nog zat. Naarmate ie slechter wordt, des te meer reclame ie zal krijgen op z'n shirt gok ik.quote:
mensen hebben altijd een hekel de the best.quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Taylor lijkt mij gewoon een topgast, zou niet weten waarom mensen een hekel aan hem hebben.
Omdat het een paar jaar geleden een mongool was.quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Barney lijkt mij gewoon een topgast, zou niet weten waarom mensen een hekel aan hem hebben.
Slechtnieuwsberichtjes gelezen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:41 schreef Smoofie het volgende:
Barny schijt alle kleuren. Niet geslapen, niet gegeten, bibberen.
Barneygod wil komend seizoen weer meedoen met vloertoernooien en keihard schroeien om top-4 OoM te halenquote:Op vrijdag 30 december 2016 21:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nog zat. Naarmate ie slechter wordt, des te meer reclame ie zal krijgen op z'n shirt gok ik.
Hey, niet zo he over Hagenezen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat het een paar jaar geleden een mongool was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |