Epic en XTC had ik in gedachten. welke nog meer?quote:
After Forever, verdomd ja, die was ik alweer vergeten.quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeugdsentiment zullen we het noemen maar ik vind het prachtig. Al vind ik Beautiful Emptiness van After Forever nog veel mooier
Beetje dubbel werk, maar succesquote:Op vrijdag 30 december 2016 20:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heb je rap gedaan.
Maar goed, er wordt gewerkt aan een show. Zal 1 dezer dagen wel de 200+ mensen uit dit topic PM-en
Of een topic aanmaken.
Hoezo? mensen kunnen ook van mening veranderen. Zie ook de Top 2000 lijst zelf. Altijd aan verandering onderhevig.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen idee, vind hem even te lang om nu naar te kijken
Eeerste 3 albums zijn echt heel goed. Daarna was het over. The Gathering, Epica en Delain hebben ook mooie dingetjes gedaan. Nederland scoort goed in die muziek, for some reasonquote:Op vrijdag 30 december 2016 20:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
After Forever, verdomd ja, die was ik alweer vergeten.
Anders krijgt ie niet betaald he.quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind het mooiste aan dit nummer dat de drummer een paar minuten niks doet en de laatste paar minuten gaat hij ineens toch drummen.
Misschien een Ringo die het eerst moet instuderen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind het mooiste aan dit nummer dat de drummer een paar minuten niks doet en de laatste paar minuten gaat hij ineens toch drummen.
Ik moet ze ook nog eens zien, al is het alleen maar omdat ik ze nog nooit heb gezien.quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:15 schreef Kyran het volgende:
Evanescence woei, kan niet wachten tot 013 concert
I walk the linequote:Op vrijdag 30 december 2016 20:15 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Epic en XTC had ik in gedachten. welke nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |