Volgend uur komt die.quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht even dat Halo of Flies al kwam, gelukkig is het Poison maar.
war D. zegt klopt.quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Daar is die lijst van
Dat hebben de Fokkers aangedragen; de bovenste hadden de meeste stemmen
Ah, dat is wat anders dan dit jaarquote:Op vrijdag 30 december 2016 20:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dat is deze lijst denk ik. Die hadden we aan het begin van dit jaar al gemaakt.
Jij bent een paar jaar te laat geboren volgens mijquote:
Ah, dus niet relevant voor een 2016 editiequote:Op vrijdag 30 december 2016 20:11 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat is de lijst met nummers die de Fokkers miste ik de lijst van 2015
Is ie zijn vader opgevolgd?quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:11 schreef nozem het volgende:
Tegenwoordig is ie dominee, kan verkeren. ;-)
Ik denk dat de lijst niet heel veel zal gaan afwijken.quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah, dat is wat anders dan dit jaar![]()
Stem elk jaar steevast op HOF echt een top2000 nummer vind ik dat. Luister er verder amper naar.quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht even dat Halo of Flies al kwam, gelukkig is het Poison maar.
Want wat we er vorig jaar in wilde hebben willen we nu niet meer?quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah, dus niet relevant voor een 2016 editie
Op de vulkaan?quote:
Geen idee, vind hem even te lang om nu naar te kijkenquote:Op vrijdag 30 december 2016 20:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat de lijst niet heel veel zal gaan afwijken.
Kan zijn dat ze er dit jaar wel in staanquote:Op vrijdag 30 december 2016 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Want wat we er vorig jaar in wilde hebben willen we nu niet meer?
Tommy, was die dominee?quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:11 schreef nozem het volgende:
Tegenwoordig is ie dominee, kan verkeren.![]()
2 maar geloof ikquote:Op vrijdag 30 december 2016 20:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze er dit jaar wel in staan
De paar die dit jaar in de lijst stonden heb ik er even uitgeknipt (mogelijk eentje vergeten)quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze er dit jaar wel in staan
Hierna is het klaar.quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:13 schreef noodgang het volgende:
Leuk uur, maar waarom alweeeer Blof?
Heb je rap gedaan.quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
De paar die dit jaar in de lijst stonden heb ik er even uitgeknipt (mogelijk eentje vergeten)
Ik neem aan dat het hele proces sowieso opnieuw moet met al die nummers die er dit jaar weer uit zijn gevallen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Want wat we er vorig jaar in wilde hebben willen we nu niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |