SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
[ Bericht 61% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2016 18:45:21 ]
Ah wacht, ik haal de lock eraf.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:35 schreef Saind het volgende:
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
goddamn
Vanavond darten, morgen foebelle.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Er is straks en dit weekend gewoon BPL.
Is er toch nog iets te zien op Oudejaarsavond.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond darten, morgen foebelle.
gezellig op je kamer foxgo kijken?quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er toch nog iets te zien op Oudejaarsavond.
Is op Ziggo Sport, maar jazeker.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
gezellig op je kamer foxgo kijken?
niks met familie of vrienden?quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is op Ziggo Sport, maar jazeker.
Heb verder toch niks te doen dan.
Nee meeste vrienden blijven ook thuis bij familie, en mijn ouders gaan Claudia de Breij kijken. Dat trek ik niet.quote:
Claudia de Brijquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er toch nog iets te zien op Oudejaarsavond.
Hoe kun je iemand die zo niet grappig is nou een oudejaarsconference laten doen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee meeste vrienden blijven ook thuis bij familie, en mijn ouders gaan Claudia de Breij kijken. Dat trek ik niet.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is op Ziggo Sport, maar jazeker.
Heb verder toch niks te doen dan.
er zijn dus echt mensen die voor haar shows betalen hequote:Op vrijdag 30 december 2016 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe kun je iemand die zo niet grappig is nou een oudejaarsconference laten doen.
Ze heeft om de een of andere reden een hoge status bij de VARA, en die kiezen dat volgens mij.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe kun je iemand die zo niet grappig is nou een oudejaarsconference laten doen.
Dat doen mensen ook voor Marc-Marie zijn shows, snap ik ook niks van.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
er zijn dus echt mensen die voor haar shows betalen he
Daar kan ik me echt niks bij voorstellen, misschien zitten er alleen abonnementhouders in de zaal.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
er zijn dus echt mensen die voor haar shows betalen he
gewoon later joh.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Als je e-ticket boarding zone 9:55 zegt moet je dan toch eerder op Schiphol zijn?
Liever lui dan moe want ik kan het niet vinden
Meen je nietquote:
fijn om te horen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, dat was een prima afscheidsborrel en etentje voor mijn pa.
Ben je nog bang dat hij in een zwart gat valt?quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, dat was een prima afscheidsborrel en etentje voor mijn pa.
jojoortje we waren zo'n goed team netquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben je nog bang dat hij in een zwart gat valt?
Nee.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ondanks de lag. Makkie he? Davy en Rene konden er niks van.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:54 schreef Paul het volgende:
[..]
jojoortje we waren zo'n goed team net
Ik doe altijd rustig aan met haags_kwartiertje zijn moeder, dus dat valt wel mee denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alleen reizen? Of...quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee.
Die gaat lekker reizen enzo. Gaat zich prima vermaken.
lief hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik doe altijd rustig aan met haags_kwartiertje zijn moeder, dus dat valt wel mee denk ik.
TR gemacht. Dit gaat te ver.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik doe altijd rustig aan met haags_kwartiertje zijn moeder, dus dat valt wel mee denk ik.
Ja. Vorig jaar, precies dezelfde datum.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ah dat is mooi.Heeft zij ook al pensioen? Of duurt dat nog even?
De wereld ligt aan hun voeten.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja. Vorig jaar, precies dezelfde datum.
Mooi dat ze nog samen zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2016 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gelukkig en gezond oud worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |