quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja,leuk lijstje die Snob 2000
quote:maar waardeloze DJ's
quote:en er luisteren gewoon veel minder mensen naar dan naar de Top 2000.
Valt mee hoor, enkel diegene die al in de top2000 (en keuzelijst) staan, toch? Dat is juist het hele idee achter die lijstquote:Ook het bewust populaire liedjes eruit weren vind ik een beetje genant
genotslijst, alles beter dan Kensington of Ilse de Lange. de dj's intresseren me niet.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja,leuk lijstje die Snob 2000 maar waardeloze DJ's en er luisteren gewoon veel minder mensen naar dan naar de Top 2000.
Ook het bewust populaire liedjes eruit weren vind ik een beetje genant
Ja leuk en aardig, maar het mist de sfeer die de top 2000 voor mij wel heeft.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
genotslijst, alles beter dan Kensington of Ilse de Lange. de dj's intresseren me niet.
Dat is juist het leuke. De luisteraars kunnen kiezen uit nummers die niet op de lijst van de TOP2000 staan. Je mag zelf ook nummers aandragen. En minder luisteraars is natuurlijk geen criterium.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja,leuk lijstje die Snob 2000 maar waardeloze DJ's en er luisteren gewoon veel minder mensen naar dan naar de Top 2000.
Ook het bewust populaire liedjes eruit weren vind ik een beetje genant
Hier sluit ik me bij aan. Nu weer een nummer van Prince dat ik niet kende.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:38 schreef Gehenna het volgende:
Die lijst heeft best wat sfeer eigenlijkMinder dan de top2000, maar toch wel erg leuk.
De top2000 ken ik nu wel eigenlijk (en een groot deel vind ik gewoon echt ruk) Veel van deze lijst ken ik nog niet, en daar zitten echt pareltjes tussen
En ook niet onbelangrijk:
Geen reclame
Iets als heidevolk vind ik juist wel weer leuk, gewoon omdat ik dat verder nooit hoor
Leuk dat je het ok vindt.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oeeh wel goeie nummers van ze jatoffe lijst dus
Voor mij is het feit dat je met heel veel mensen aan het luisteren bent naar hetzelfde liedje weldegelijk iets wat bijdraagt aan de sfeer van de Top 2000.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke. De luisteraars kunnen kiezen uit nummers die niet op de lijst van de TOP2000 staan. Je mag zelf ook nummers aandragen. En minder luisteraars is natuurlijk geen criterium.
Volgend jaar dan maar.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, maar beetje laat want ze zijn al geweest
Wij hebben ook een vaste groep. Er is ook een chat. Ik kom af en toe wel bij jullie buurten zoals je weet. Maar vanaf nu blijf ik hier. Bij de TOP2000 is het vanaf vandaag gewoon arbeidsvitaminen. Hier krijgen we lekkere alternatieve muziek met traditionals.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor mij is het feit dat je met heel veel mensen aan het luisteren bent naar hetzelfde liedje weldegelijk iets wat bijdraagt aan de sfeer van de Top 2000.
En het feit dat een Eleanor Rigby niet langs kan komen omdat het in de top 2000 is terwijl het beter is dan het gros in de lijst vind ik wel pijnlijk
Ik luister inmiddels mee. Thanks tongquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgend jaar dan maar.
Nu Black Sabbath.Go Dizzy
Lekker hè ?quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik luister inmiddels mee. Thanks tong
toch allemaal wel nummer die ik niet verwacht had ( type o negative )quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:03 schreef tong80 het volgende:
Dit uur........
145 heidevolk - herboren in vlammen
144 bettie serveert - kid's allright
143 tame impala - the less i know the better
142 madrugada - the kids are on high street
141 type o negative - black no. 1 (little miss scare all)
140 system of a down - toxicity
139 radiohead - reckoner
138 black sabbath - heaven and hell
137 sonic youth - teen age riot
136 rush - 2112
135 pink floyd - careful with that axe, eugene
134 nick drake - things behind the sun
133 jimi hendrix - voodoo chile
132 r.e.m. - orange crush
We hebben een slowchat in MUZquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
toch allemaal wel nummer die ik niet verwacht had ( type o negative )
Ik zweef over het hele forumquote:Op vrijdag 30 december 2016 19:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kan niet vreemdgaan, heb jarenlange intieme relatie met klbsc
Trouwens je opent een tweede venster en lurkt stiekem mee.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee man , oude shitzooi , was altijd al kutje ..quote:
voor nu mag het.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee hoor is gewoon bekend dat ze na 21 uur herhalen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 08:46 schreef tong80 het volgende:
Ik ging even naar de Snob2000. Daar draaien ze al 8 uur hetzelfde opgenomen uur-bandje.
De DJ had het over morgen toen ie over oudjaarsdag sprak. Amateurs
Vreemdquote:Op zaterdag 31 december 2016 09:08 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nee hoor is gewoon bekend dat ze na 21 uur herhalen.
Ja, natuurlijk. Wel jammer.quote:Op zaterdag 31 december 2016 09:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
geen geld voor. Publieke omroep he.
Kom je nog naar de SC ?quote:Op zaterdag 31 december 2016 09:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
geen geld voor. Publieke omroep he.
Ha ha haquote:
Ingelijfd worden door de NPO was de enige manier om te kunnen overleven. Blijft een prettige zender, dat wel. De dj's storen me niet, positief dat ze de muziek grotendeels zelf uitzoeken. Alleen jammer dat bijna alle dj's ongeveer dezelfde smaak hebben. Een paar extra dj's die net iets meer naar 'zwarte' of electronische muziek neigen (maar nog steeds een brede, algemene popsmaak hebben) was leuk geweest.quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:02 schreef SevenWonders het volgende:
KX was ooit / is het hobbyprojectje vn Rob Stenders, maar volgens mij nu ingelijfd door de NPO.
Er zijn programma's waar de DJ's (ook de bekendere) los gaan met eigen muziekkeuze, maar er zitten regelmatig de nodige kneuzen inderdaad ... niet dat ik en DJ-talent ben (wel muziekliefhebber), maar soms ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |