Trouwens je opent een tweede venster en lurkt stiekem mee.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kan niet vreemdgaan, heb jarenlange intieme relatie met klbsc
nee man , oude shitzooi , was altijd al kutje ..quote:
voor nu mag het.quote:Op vrijdag 30 december 2016 19:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kan niet vreemdgaan, heb jarenlange intieme relatie met klbsc
Nee hoor is gewoon bekend dat ze na 21 uur herhalen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 08:46 schreef tong80 het volgende:
Ik ging even naar de Snob2000. Daar draaien ze al 8 uur hetzelfde opgenomen uur-bandje.
De DJ had het over morgen toen ie over oudjaarsdag sprak. Amateurs
Vreemdquote:Op zaterdag 31 december 2016 09:08 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nee hoor is gewoon bekend dat ze na 21 uur herhalen.
Ja, natuurlijk. Wel jammer.quote:Op zaterdag 31 december 2016 09:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
geen geld voor. Publieke omroep he.
Kom je nog naar de SC ?quote:Op zaterdag 31 december 2016 09:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
geen geld voor. Publieke omroep he.
Ha ha haquote:
Ingelijfd worden door de NPO was de enige manier om te kunnen overleven. Blijft een prettige zender, dat wel. De dj's storen me niet, positief dat ze de muziek grotendeels zelf uitzoeken. Alleen jammer dat bijna alle dj's ongeveer dezelfde smaak hebben. Een paar extra dj's die net iets meer naar 'zwarte' of electronische muziek neigen (maar nog steeds een brede, algemene popsmaak hebben) was leuk geweest.quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:02 schreef SevenWonders het volgende:
KX was ooit / is het hobbyprojectje vn Rob Stenders, maar volgens mij nu ingelijfd door de NPO.
Er zijn programma's waar de DJ's (ook de bekendere) los gaan met eigen muziekkeuze, maar er zitten regelmatig de nodige kneuzen inderdaad ... niet dat ik en DJ-talent ben (wel muziekliefhebber), maar soms ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |