alleen Blof als echt mindere plaat de volgende uurquote:330 Snow (Hey Oh) Red Hot Chili Peppers![]()
329 Feel Robbie Williams![]()
328 A Horse With No Name America![]()
327 Unforgiven Metallica![]()
326 Zo Stil Blřf![]()
325 This Is What It Feels Like Armin van Buuren![]()
324 Twilight Zone Golden Earring![]()
323 The Whole Of The Moon The Waterboys![]()
![]()
322 She's Always A Woman To Me Billy Joel![]()
321 Bat Out Of Hell Meat Loaf![]()
![]()
320 Walk Of Life Dire Straits![]()
319 Killer Queen Queen![]()
je hoeft het niet netjes te houdenquote:Op vrijdag 30 december 2016 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn broodjes zijn iets te klein voor wat er op ligt
desalniettemin smakelijk
Ik vind de man ook raar in het algemeen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind alle films met Cage kut eigenlijk. Maakt ernstig verkeerde keuzes in derollen die hij aanneemt de laatste jaren
Ken ik nietquote:
klinkt goed.quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
shoarma ui sla paprika tomaat komkommer knoflooksaus
Maar ook niet slechter. Eigenlijk is het gewoon niks.quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:50 schreef Diaan73 het volgende:
Deze versie is echt niet mooier dan die van André.
The Rock en Con Air manquote:Op vrijdag 30 december 2016 17:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind alle films met Cage kut eigenlijk. Maakt ernstig verkeerde keuzes in derollen die hij aanneemt de laatste jaren
Wild at Heartquote:Op vrijdag 30 december 2016 17:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind alle films met Cage kut eigenlijk. Maakt ernstig verkeerde keuzes in de rollen die hij aanneemt de laatste jaren
Nee die blonde..naam kwijtquote:
Ik ook, maar wel te vaak gehoord.quote:
Hoe kun je dit droge gezever nou prefereren over een dronken man die een beetje in de war is?quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hoe kun je dit droge gezever nou prefereren over een dronken man die een beetje in de war is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |